Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
Secrist
Dao
Thetaxpayer
R.O.F.L
RedMentalCase
DirtyDog
Sniperace
lazy
Infra
F.I.S.T
redalert
RedCloud
DMustaine
Sossar ee lata
18 posters

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty hoho

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-05-16, 14:47

    RedCloud skrev:
    Jag har en fråga till dig.

    jag har svarat, men du är för korkad för att fatta.

    Du drar en miljard muslimer över samma kam efter en icke vetenskaplig undersökning av tio imamer i Sverige. Du är inte bara rasist, du är olovligt obildad också....

    Frågan löd. Kallar du fröken Mohammed för rasist också som kritiserar som jag gör?är du läskunnig?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-16, 15:29

    Kallar du fröken Mohammed för rasist också som kritiserar som jag gör?

    Nej, jag kallar DIG rasistäckel.

    Vad i den meningen är det du inte begriper ? bounce bounce bounce
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty ahhaha

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-05-16, 15:54

    RedCloud skrev:
    Kallar du fröken Mohammed för rasist också som kritiserar som jag gör?

    Nej, jag kallar DIG rasistäckel.

    Vad i den meningen är det du inte begriper ? bounce bounce bounce

    Läraren kan inte svara på en fråga!! cheers cheers han kan inte svara på om han anser Fröken Mohammad vara rasist!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-16, 15:58

    Läraren kan inte svara på en fråga!

    jag har svarat tre gånger, men eftersom du verkar påverkad eller osedvanligt korkad så tar jag det igen:

    DU är ett rasistäckel som sätter en stämpel på en miljard muslimer utifrån en icke-vetenskaplig undersökning av 10 imamamer i Sverige.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 16:50

    F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article10622545.ab

    Kanske dom istället bör assimileras till vår fina "kultur" ?


    "I Aftonbladets undersökning uppger 55 procent av kvinnorna och 53 procent av männen att de varit otrogna."

    http://www.brottsrummet.se/sv/vald-inom-familjen

    ok, du stöder alltså stening som straff för att ha varit otrogen, ellert att ha haft sex utanför äktgenskapet?

    anser du att det ska vara straffbelagt att ha varit otrogen och att ett parförhållande inte ska få upplösas?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 16:51

    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article10622545.ab

    Kanske dom istället bör assimileras till vår fina "kultur" ?


    "I Aftonbladets undersökning uppger 55 procent av kvinnorna och 53 procent av männen att de varit otrogna."

    http://www.brottsrummet.se/sv/vald-inom-familjen

    ok, du stöder alltså stening som straff för att ha varit otrogen, ellert att ha haft sex utanför äktgenskapet?

    anser du att det ska vara straffbelagt att ha varit otrogen och att ett parförhållande inte ska få upplösas?

    Hur fick du till det ? Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 16:58

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article10622545.ab

    Kanske dom istället bör assimileras till vår fina "kultur" ?


    "I Aftonbladets undersökning uppger 55 procent av kvinnorna och 53 procent av männen att de varit otrogna."

    http://www.brottsrummet.se/sv/vald-inom-familjen

    ok, du stöder alltså stening som straff för att ha varit otrogen, ellert att ha haft sex utanför äktgenskapet?

    anser du att det ska vara straffbelagt att ha varit otrogen och att ett parförhållande inte ska få upplösas?


    Hur fick du till det ? Rolling Eyes
    eftsom du skrev som du skrev, i de islamskt styrda länderna är det straffbelagt at vara otorgen, ändå sker det där, och avslöjas det så blir det inte roligt, har människan rätt eller inte rätt att själv välja sexpartner, och byta om de vill eller bör det vara förbjudet?

    tror du at detta at vara otrogen ärm ett explicipt svensk fenomen?

    vad var annars meningen med ditt inlägg, att muslimer av någon annan anledning skulle vara mycket bättre människor än svenskar?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 19:26

    Sniperace skrev:
    eftersom du skrev som du skrev, i de islamskt styrda länderna är det straffbelagt at vara otorgen, ändå sker det där, och avslöjas det så blir det inte roligt, har människan rätt eller inte rätt att själv välja sexpartner, och byta om de vill eller bör det vara förbjudet?

    tror du at detta at vara otrogen ärm ett explicipt svensk fenomen?

    vad var annars meningen med ditt inlägg, att muslimer av någon annan anledning skulle vara mycket bättre människor än svenskar?

    Det är synd att du är för blind för att se det, men ditt så kallade svar till mig, är egentligen ett bevis på att du motargumenterar dig själv.

    Det intressanta inträffar när du skriver: "tror du at detta at vara otrogen ärm ett explicipt svensk fenomen?"

    .... där har du svaret på din egen cyklopsyn på invandrare och muslimer... hoppas du förstår, men har inga större förhoppningar Crying or Very sad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 19:45

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    eftersom du skrev som du skrev, i de islamskt styrda länderna är det straffbelagt at vara otorgen, ändå sker det där, och avslöjas det så blir det inte roligt, har människan rätt eller inte rätt att själv välja sexpartner, och byta om de vill eller bör det vara förbjudet?

    tror du at detta at vara otrogen ärm ett explicipt svensk fenomen?

    vad var annars meningen med ditt inlägg, att muslimer av någon annan anledning skulle vara mycket bättre människor än svenskar?

    Det är synd att du är för blind för att se det, men ditt så kallade svar till mig, är egentligen ett bevis på att du motargumenterar dig själv.

    Det intressanta inträffar när du skriver: "tror du at detta at vara otrogen ärm ett explicipt svensk fenomen?"

    .... där har du svaret på din egen cyklopsyn på invandrare och muslimer... hoppas du förstår, men har inga större förhoppningar Crying or Very sad

    nu är du ttqalt ute ochg reser hur tänker du egentligen, du verkar anse att muslimerna absolut inte ska lära sig svenska "seder" med otrogenhet, men som jag skrev, är det en svensk sed, eller finns detta i hela världen?

    kan du förklara vad du menande med ditt inlägg om det inte stämmer som jag skrev?

    är otrogenhet ett explicipt svensk fenomen?
    finns inte detta alls bland "muslimer"?

    Är straffen hårdsa för otrogenhet i muslimskt styrda länder som iran, irak, afghanistan, saudiarabien, pakistran osv osv? (för kvinnan)

    vad är nu din åsikt ÄR det ett brott som bör straffas att ha varit ortrogen eller ha haft sex utanför äktenskapet?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  DirtyDog 2012-05-16, 20:31

    RedCloud skrev:
    Du gillar inte muslimers inställning alltså!!

    Det finns över en miljard muslimer i världen, är du så inihelvete korkad att du sätter din sjuka stämpel på alla ?

    Förmodligen gör du det, rasistäckel.
    Vad har ogillande av en religion med rasism att göra?

    Varför anser du att folk som är emot de tongivande muslimernas inställning är fascister?

    FISTEN kontrar dessa Imamers människosyn med att majoriteten av svenskarna påstår sig ha varit otrogna?
    Den endas slutsatsen av hans kommentar under blir ju att man skall jämföra otrogenhet bland individer med att religiösa talesmän förespråkar att kvinnor skall stå ut med misshandel från sina män?

    Frågan är om en majoritet av dessa svenskar dessutom FÖRESPRÅKAR otrohet och är detta likställt med misshandel?

    Dessutom gnäller han över att någon drar upp kommunism som ett svar på att ha blivit anklagad över att vara fascist?

    Skall man skratta eller gråta?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 20:42

    DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:
    Du gillar inte muslimers inställning alltså!!

    Det finns över en miljard muslimer i världen, är du så inihelvete korkad att du sätter din sjuka stämpel på alla ?

    Förmodligen gör du det, rasistäckel.
    Vad har ogillande av en religion med rasism att göra?

    Varför anser du att folk som är emot de tongivande muslimernas inställning är fascister?

    FISTEN kontrar dessa Imamers människosyn med att majoriteten av svenskarna påstår sig ha varit otrogna?
    Den endas slutsatsen av hans kommentar under blir ju att man skall jämföra otrogenhet bland individer med att religiösa talesmän förespråkar att kvinnor skall stå ut med misshandel från sina män?

    Frågan är om en majoritet av dessa svenskar dessutom FÖRESPRÅKAR otrohet och är detta likställt med misshandel?

    Dessutom gnäller han över att någon drar upp kommunism som ett svar på att ha blivit anklagad över att vara fascist?

    Skall man skratta eller gråta?
    sedan kan man ju ställa frågan, hur många av dessa som KALLAS muslimer som verkligen är muslimer, jag har träffat ett otal sådana som kallade sig muslimer, men när jag frågade om de trodde på allah och mohammed förnekade de detta, och då är de inte muslimer heller, liksom att en västerlänning är inte automatiskt kristen, för att tillhöra en religion krävs att man har denna som personligt tro, så, nej, jag tror inte på detta med en miljard muslimer eller en miljard kristna osv för en mycket stor andel av dessa är ateister, eller möjligen agnostiker, men kan man blanda in pragmatiker med? Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 20:50

    Sniperace skrev:

    nu är du ttqalt ute ochg reser hur tänker du egentligen, du verkar anse att muslimerna absolut inte ska lära sig svenska "seder" med otrogenhet, men som jag skrev, är det en svensk sed, eller finns detta i hela världen?



    kan du förklara vad du menande med ditt inlägg om det inte stämmer som jag skrev?

    är otrogenhet ett explicipt svensk fenomen?
    finns inte detta alls bland "muslimer"?

    Är straffen hårdsa för otrogenhet i muslimskt styrda länder som iran, irak, afghanistan, saudiarabien, pakistran osv osv? (för kvinnan)

    vad är nu din åsikt ÄR det ett brott som bör straffas att ha varit ortrogen eller ha haft sex utanför äktenskapet?

    Eh .... fattar jag dig rätt om du menar att du vill att muslimer ska lära sig svenska seder som otrohet ?... det var faktiskt så du skrev nu. Och återigen... du verkar inte få in det i huvudet, men indirekt och helt ofrivilligt så motsäger du dig själv, när du drar muslimer över en kam, men inte är villig att göra det samma med svenskar, inte ens då över 50 % av svenskarna gör det..... lycka till med att hitta sådana siffror tex .... på ... vad ska vi säga ... typ MUSLIMER !

    Min åsikt kring dessa regler och Imamer är tydligt framförd i denna tråd, du VALDE att inte se det svaret.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 20:58

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

    nu är du ttqalt ute ochg reser hur tänker du egentligen, du verkar anse att muslimerna absolut inte ska lära sig svenska "seder" med otrogenhet, men som jag skrev, är det en svensk sed, eller finns detta i hela världen?



    kan du förklara vad du menande med ditt inlägg om det inte stämmer som jag skrev?

    är otrogenhet ett explicipt svensk fenomen?
    finns inte detta alls bland "muslimer"?

    Är straffen hårdsa för otrogenhet i muslimskt styrda länder som iran, irak, afghanistan, saudiarabien, pakistran osv osv? (för kvinnan)

    vad är nu din åsikt ÄR det ett brott som bör straffas att ha varit ortrogen eller ha haft sex utanför äktenskapet?

    Eh .... fattar jag dig rätt om du menar att du vill att muslimer ska lära sig svenska seder som otrohet ?... det var faktiskt så du skrev nu. Och återigen... du verkar inte få in det i huvudet, men indirekt och helt ofrivilligt så motsäger du dig själv, när du drar muslimer över en kam, men inte är villig att göra det samma med svenskar, inte ens då över 50 % av svenskarna gör det..... lycka till med att hitta sådana siffror tex .... på ... vad ska vi säga ... typ MUSLIMER !

    Min åsikt kring dessa regler och Imamer är tydligt framförd i denna tråd, du VALDE att inte se det svaret.

    ÄR otrohet SVENSKA seder och bruk? då är jag inte svensk, och inte min fru heller, är det inte så at du generaliserar osv, otroheten är något som fiunns i hela världen, och dämpas eller försöker dämpas med straff som ex stening i muslimskt styrda länder, tror du det straffet skulle funnits om otrohet inte existerade även där?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 21:02

    DirtyDog skrev:

    FISTEN kontrar dessa Imamers människosyn med att majoriteten av svenskarna påstår sig ha varit otrogna?

    Jag för i bevis att ingen kultur, inga nationaliteter är perfekta, men för den skull är inte andra människor eller själva "kulturen" nödvändigtvis "skyldiga" till dessa brister.
    Svenskar har många fördelar, men även nackdelar, likaså muslimer, Irakier, Amerikanare, Ryssar, Afrikaner.... vad är det som 'är så svårt för er med detta ?

    DirtyDog skrev:
    Den endas slutsatsen av hans kommentar under blir ju att man skall jämföra otrogenhet bland individer med att religiösa talesmän förespråkar att kvinnor skall stå ut med misshandel från sina män?

    Nej det blir inte den enda slutsatsen, det är din förvrängda slutsats, om du hade bemödat dig med att läsa mina kommentarer så hade du sett att jag inte samtycker med de Imamer som beter sig så ....
    Men du var ju nödvändigtvis tvungen att förvränga det hela, så det såg ut som om du hade ett argument FÖR fortsatt förföljelse av Muslimer som grupp.

    DirtyDog skrev:
    Frågan är om en majoritet av dessa svenskar dessutom FÖRESPRÅKAR otrohet och är detta likställt med misshandel?

    Så om de som begår äktenskapsbrott i Sverige inte FÖRESPRÅKAR det dom faktiskt sysslar med, så gör det inget ?
    Herre jösses så ointelligent du är

    DirtyDog skrev:
    Dessutom gnäller han över att någon drar upp kommunism som ett svar på att ha blivit anklagad över att vara fascist?

    Skall man skratta eller gråta?[/quote]

    Det gör du som du vill..... Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 21:03

    Sniperace skrev:

    ÄR otrohet SVENSKA seder och bruk? då är jag inte svensk, och inte min fru heller, är det inte så at du generaliserar osv, otroheten är något som finns i hela världen, och dämpas eller försöker dämpas med straff som ex stening i muslimskt styrda länder, tror du det straffet skulle funnits om otrohet inte existerade även där?

    Jag kan bara konstatera att du är blind, men det är inte ovanligt bland främlingsfientliga
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-16, 21:29

    Islamismen har ju löst otrohetsproblemen, man slår ihjäl kvinnan vid tillfället,
    fisten verkar mer än lovligt rubbad.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sniperace 2012-05-16, 22:20

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

    ÄR otrohet SVENSKA seder och bruk? då är jag inte svensk, och inte min fru heller, är det inte så at du generaliserar osv, otroheten är något som finns i hela världen, och dämpas eller försöker dämpas med straff som ex stening i muslimskt styrda länder, tror du det straffet skulle funnits om otrohet inte existerade även där?

    Jag kan bara konstatera att du är blind, men det är inte ovanligt bland främlingsfientliga

    påstår du att jag är främlingsfientlig?

    de jag avskyr är de kriminella, oavsett varifrån de kommer, jag avsky religiöst tvång och religiös terror oavsett om det är kristna, muslimer, buddister osv osv som utför denna.

    vari ligger denna främlingsfientlighet då?
    kan du ge några rikta fakta där jag då skulle vara främlingsfientlig?

    är jag blind när jag ser att det i muslimsk´t styrda länder förekommer barbariska straff som i dessa länder förtrycker folket, och att TYVÄRR drar en del med sig detta hit, som ex de imamer som nämndes i UG, ser du det som främlingsfientligt att avsky sådana?
    är det då också främlingsfientligt att jag avskyr Jehovas vittnen som försöker hindra att deras barn får livsnödvåndig blodtransfusion och andra otrevliga levnadsregler osv?

    vari ligger min främlingsfientlighet när jag är gift med en kvinna från tattarsläkt? har en finsk svärson, och min ena dotter sälskapade med en "neger" som var en väldigt välkommen och god vän i familjen, muin svärdotter är blandning av italienare och jugoslav, hennes syster är ytterligare blandning med en arab som fader, och vi har absolut inga problem, jag umgås dagligen med en serb, och en bosnier som vi ofta umgås med, en kroat som ofta hälsar på, jag var dessutom väldigt inblandad i välkomnanet av flyktingar till den förläggningen vi hade en tid i vår by, där många av dessa ofta var på besök hos oss.

    MEN DU blandar ihop avsky för braottslingar, avsky för dem som utnyttjar religion för förtryck med främlingsfientlighet,m hur fan är du egentligen navlad?
    snabb att anklaga andra utan att se dina egna fel och brister? Smile
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-16, 22:35

    RedMentalCase skrev:Islamismen har ju löst otrohetsproblemen, man slår ihjäl kvinnan vid tillfället,
    fisten verkar mer än lovligt rubbad.

    Fisten är råkorkad i varje fråga! Shocked
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  R.O.F.L 2012-05-16, 23:03

    Kanske kan bli en ny saudigate med tanken på alla saudiska oljepengar som byggt moskeer på svensk mark?

    Ridå?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-16, 23:04

    redalert skrev:
    RedMentalCase skrev:Islamismen har ju löst otrohetsproblemen, man slår ihjäl kvinnan vid tillfället,
    fisten verkar mer än lovligt rubbad.

    Fisten är råkorkad i varje fråga! Shocked

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 284
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  R.O.F.L 2012-05-16, 23:06

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Skrikrasist
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  R.O.F.L 2012-05-16, 23:10

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

    nu är du ttqalt ute ochg reser hur tänker du egentligen, du verkar anse att muslimerna absolut inte ska lära sig svenska "seder" med otrogenhet, men som jag skrev, är det en svensk sed, eller finns detta i hela världen?



    kan du förklara vad du menande med ditt inlägg om det inte stämmer som jag skrev?

    är otrogenhet ett explicipt svensk fenomen?
    finns inte detta alls bland "muslimer"?

    Är straffen hårdsa för otrogenhet i muslimskt styrda länder som iran, irak, afghanistan, saudiarabien, pakistran osv osv? (för kvinnan)

    vad är nu din åsikt ÄR det ett brott som bör straffas att ha varit ortrogen eller ha haft sex utanför äktenskapet?

    Eh .... fattar jag dig rätt om du menar att du vill att muslimer ska lära sig svenska seder som otrohet ?... det var faktiskt så du skrev nu. Och återigen... du verkar inte få in det i huvudet, men indirekt och helt ofrivilligt så motsäger du dig själv, när du drar muslimer över en kam, men inte är villig att göra det samma med svenskar, inte ens då över 50 % av svenskarna gör det..... lycka till med att hitta sådana siffror tex .... på ... vad ska vi säga ... typ MUSLIMER !

    Min åsikt kring dessa regler och Imamer är tydligt framförd i denna tråd, du VALDE att inte se det svaret.

    muslimer ska lära sig svenska seder som otrohet

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Bagdad
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  DirtyDog 2012-05-16, 23:24

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:nu är du ttqalt ute ochg reser hur tänker du egentligen, du verkar anse att muslimerna absolut inte ska lära sig svenska "seder" med otrogenhet, men som jag skrev, är det en svensk sed, eller finns detta i hela världen?

    kan du förklara vad du menande med ditt inlägg om det inte stämmer som jag skrev?

    är otrogenhet ett explicipt svensk fenomen?
    finns inte detta alls bland "muslimer"?

    Är straffen hårdsa för otrogenhet i muslimskt styrda länder som iran, irak, afghanistan, saudiarabien, pakistran osv osv? (för kvinnan)

    vad är nu din åsikt ÄR det ett brott som bör straffas att ha varit ortrogen eller ha haft sex utanför äktenskapet?

    Eh .... fattar jag dig rätt om du menar att du vill att muslimer ska lära sig svenska seder som otrohet ?... det var faktiskt så du skrev nu.
    Här bevisar idioten att han saknar intelligens. En 5:e klassare skulle läst snipers text som att otrohet inte är "sed" i någon kultur utan någon som existerar inom ALLA kulturer och religioner. Otrohet är heller inget som man behöver lära sig och mig veterligen finns det nog inte många svenska präster som förespråkar detta om kameran stängs av.
    F.I.S.T skrev:
    Och återigen... du verkar inte få in det i huvudet, men indirekt och helt ofrivilligt så motsäger du dig själv, när du drar muslimer över en kam, men inte är villig att göra det samma med svenskar, inte ens då över 50 % av svenskarna gör det..... lycka till med att hitta sådana siffror tex .... på ... vad ska vi säga ... typ MUSLIMER !
    Med vilken mening drar han alla muslimer över en kam? Det är 9 av 10 TALESMÄN och religiösa RÅDGIVARE för islam som vi gnäller om.
    Om vi beklagar oss över kristna förespråkare som Åke Green gör kopplingar mellan homosexuella handlingar, tidelag och pedofili så drar vi knappast alla kristna över en kam. Om 9 av 10 kristna präster stödjer denna åsikt om kameran är avstängd så ifrågasätter vi helt naturligt en religion som har sådana företrädare och fördömmer religionen tills den har bytt ut dessa talesmän och i handling visar att de inte står bakom detta.

    Har du något problem med att svenskar är otrogna i större utsträckning än andra (om nu detta vore sant)?
    Enligt arabiska ledare så finns inga homosexuella i muslimska länder. Trots det så påstår många att homosexualitet är mer utbrett i de länderna än på någon annan plats på jorden. Inte så konstigt kanske då alla kärringar går med rånarluva på huvudet? Varför vara otrogen mot en vandrande sopsäck om man inte vet ifall det är någon som är snyggare? Hål som hål gäller väl därnere där ingen vet hur kvinnor (över 12 år) ser ut?
    Sen kanske det inte räknas som att man är otrogen när man ändå får ha 4 fruar och sex med kameler och getter kanske inte heller räknas som otrohet? Twisted Evil

    F.I.S.T skrev:Min åsikt kring dessa regler och Imamer är tydligt framförd i denna tråd, du VALDE att inte se det svaret.
    Vad anser du om att dessa individer är förespråkare för islam och lär ut sederna till sina troende?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-16, 23:33

    Det är 9 av 10 TALESMÄN och religiösa RÅDGIVARE för islam som vi gnäller om.

    Och vår tama rasist Seel drar alla 1 000 000 000 muslimer över samma kam utifrån detta, i din värld kanske det är ok ?
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  R.O.F.L 2012-05-16, 23:49

    Varför finns det inga kvinnliga imaner? Är det verkligen jämnställt? Hur kan de få statliga bidrag när det inte finns kvinnliga imaner?

    Sponsored content


    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 2 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:37