Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
patriot
ericTheDog
Secrist
Thetaxpayer
RedMentalCase
Regndrottning
RedCloud
11 posters

    Är botten nådd nu ?

    Omröstning

    Kan mentalfallet sjunka lägre ?

    [ 3 ]
    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Bar_left75%Är botten nådd nu ? - Sida 4 Bar_right [75%] 
    [ 1 ]
    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Bar_left25%Är botten nådd nu ? - Sida 4 Bar_right [25%] 

    Totalt antal röster: 4
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:08

    och sedan började han använda namn

    Vilket inte riktigt är sant, då det faktiskt var du som började på testaren, vilket jag inte kan bevisa, och inte eller du motbevisa. Sedan har det eskalerat bortom all rimlighet.
    I din värld kanske det är fullt naturligt att hota obekväma (på känt stalin vis) med att kontakta arbetsgivare samt lägga ut namn på chefer ?

    jag anser fortfarande att det skånska mentalfallet hade ett val, även om han i sin outgrundliga naivitet skyller på mig.

    Han kunde ha slutat med att skriva ut förnamn på andra, så hade inget hänt, om det det nu hänt något. Very Happy

    Du gjorde det, lillEric gjorde det, snäppet smartare än mentalfallet.

    Att han har passerat gränsen för förtal flerfalt är väl ganska uppenbart.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 18:16

    RedCloud skrev:
    "it was worth it"
    Det finns smartare sätt men det kanske vi inte ska diskutera här Very Happy

    När man ska ta honung med ballong är det förfärligt viktigt, att man inte låter bina veta att man kommer /Nalle Puh
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:22

    Intressant tycker jag är att notera att forumets högerkrafter knappast gått man ur huse för att stötta den stackars RMC, jag tyder den tystnaden på att de flesta tycker att han har sig självt att skylla, vilket ju är korrekt.

    Än trevligare hade ju varit att man som tex theTaxpayer säger "Lägg ner", vilket naturligtvis gäller mig också.

    Fast mentalfallet verkar väldigt väldigt fixerad vid en individ som citat "är lägre än insekter", han bryr sig t.o.m. om när jag ska gå och lägga mig eller inte....

    Friskt ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 18:25

    Regndrottning skrev:Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.

    Fultant rd har FORTFARANDE inte fattat att det var rc som började med allt och verkställde sina hot,
    jag bara undrar om det nu är fritt fram för alla andra att göra detsamma.
    Stalin eller Nalle Puh, faktum kvarstår, kackerlckan kan inte göra det ogjort.

    Foliets analys får en att gapskratta, kackerlackan har ju använt förnmamn på adra debattörer i åratal, och hotat med att ringa lotta, och påstått att han spårt ip-adresser,
    lever du och rd med huvet under sanden eler?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:25

    Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:26

    och verkställde sina hot,

    vet du, eller tror du ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 18:29

    Ètt antal betraktelser som för alltid skjuter rödnassarna i sank.

    Rc var först med att spåra upp och använda folks förnamn på detta forum.
    rc var först med att hota med, och påstå att han letat upp debattörerers ip-nummer.
    rc var först att hota med, och verkställa, att olagligen lägga ut personuppgifter på andra debattörer påp nätet.

    Case closed, men för de efterblivna medlemmarna i Familjen verkar det ändå vara ett evighetsämne, säg ,är ni idioter på riktigt eller?

    Kan vi få ett litet fniss från Roffe nu, och lite mer stöd från hans idioter som kallar sig hans vänner.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:36

    Rc var först med att spåra upp och använda folks förnamn på detta forum.

    lögn 1

    rc var först med att hota med, och påstå att han letat upp debattörerers ip-nummer.

    lögn 2

    rc var först att hota med, och verkställa, att olagligen lägga ut personuppgifter på andra debattörer påp nätet.

    lögn 3

    Att du i detta läge inte har stake för att stå för vad du själv gjort och skrivit är så ynkligt att det inte är sant.

    "Kontakta kackerlackans rektor?, jag har ingen aning om vad hans rektor heter,"

    Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?

    https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna

    ,är ni idioter på riktigt eller?

    Hur kan du genomleva dina dagar genom att hata och hata och hata alla som inte delar din ytterst sjuka världsbild ?

    Du kan inte må särskilt bra.

    Kan vi få ett litet fniss från Roffe nu,

    Självklart: [fniss]
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 18:43

    RedMentalCase skrev:Kan vi få ett litet fniss från Roffe nu, och lite mer stöd från hans idioter som kallar sig hans vänner.
    Du kanske också skulle må bra av att ha en vän.

    Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två. /Nalle Puh
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 18:57

    RedMentalCase skrev:Rc var först med att spåra upp och använda folks förnamn på detta forum.
    Hur i hela fridens namn skulle RC kunna spåra upp dig? Redan där är dina lögner avslöjade.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 19:02

    Nu blir foliedåren personlig igen,
    vänner har jag, men jag önskar inga som er, som försvarar med lögner och ursäkter för olagliga handlingar.

    Er botten är uppenbarligen aldrig nådd.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 19:05

    RedMentalCase skrev:Nu blir foliedåren personlig igen,
    vänner har jag, men jag önskar inga som er, som försvarar med lögner och ursäkter för olagliga handlingar.

    Er botten är uppenbarligen aldrig nådd.

    Varför nedlåter sig det allsmäktiga mentalfallet att öht logga in och skriva här då, då motståndet bara består av idioter och kackerlackor ? Har du inget liv ?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  SiP 2012-05-15, 19:34

    formsvackan skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:
    Vad var det DU skrev nu igen, fy på er, krama varandra istället...

    Nu fegar du ur igen...

    *Host host*, tänk vad kritik från vissa bara rinner av en, forumets oneliner kung tillika teflonpanna anser att alla andra ska ta hans parti, medan han lite snygg väljer att aldrig kritisera någon som han anser vara på den "rätta sidan" och framför allt, aldrig någonsin godta att det finns andra åsikter än hans, en liten Stalin är han den gode RC..
    Jag kan ha en viss förståelse för att du och andra ser RC som en ibland mindre behaglig figur. Det kanske även jag skulle göra om jag bedömde honom enbart utifrån grälet på detta forum. Nu har jag förmånen att känna honom IRL och bedömer naturligtvis honom utifrån detta. RC är IRL en sympatisk, varm och ödmjuk människa utan några större krav på sin omgivning än uppvisande av normal hövlighet men han tar naturligtvis inte hur mycket skit som helst utan att reagera. Det är det få som gör. Skitkastandet från främst RMC, påbörjat redan när han var en liten Awfultruth på AB-forum, har fått även mig att uppvisa en sämre sida, men jag måste erkänna att det varit j*kligt roligt att trimma den lilla ettermyran genom åren. Förmodligen har RC också havt denna inställning tidigare, men gränsen passerades nog när hans chefer namngavs på forumet tillsammans med ett "hot" att dessa kunde kontaktas. Det hade i och för sig inte gjort ett enda dugg, men att någon/några lagt energi på att spåra honom gjorde förmodligen honom en aning småskraj. Vad kan man vänta sig av sådana figurer, vad var egentligen deras motiv och drivkraft? Det finns trots allt gott om fullblodsidioter därute som man helst inte vill ha i hälarna.

    RC är definitivt ingen liten Stalin, snarare en stor Nalle Puh Very Happy

    Det kan jag köpa, men nu känner ju inte jag herr Stali, f´låt RC IRL, så den uppfattningen jag har skaffar jag mig här, och det kan jag konstatera att RC har en fin teflonyta, aldrig någonsin skulle han ta risken att kritisera någon ur sin lilla "arme", utan då blir det som i exemplet som jag skrev ovanför, men när han känner sig förfördelad och kränkt, då djävlar skall alla fördömma den som hade mage att ens komma på tanken att göra något så ogint mot honom (hmm påminner inte detta om en viss religons utövare, har han lärt av dom månne?).

    Jag kan säga så här, den dagen han lägger fram 100% bevis på vem som gjorde vad först, då skall jag fördömma detta betende, men jag kommer aldrig att ens fundera på att tro på RC enbart bara för att han säger att det är så...Capish??

    Kan också konstatera att personangreppen kommer direkt när man inte dansar efter hans pipa...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 19:38

    Bevisen på vem som gjorde vad först är ju glasklara, jag tror nog att roffe själv är medveten om det.

    Vem glömmer hans eviga malande om ra,s förnamn, och hans eviga malande om att han spårat upp ip-adresser.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 19:43

    Bevisen på vem som gjorde vad först är ju glasklara

    ja dom är ju det....

    Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?

    https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 19:45

    Långt dessförinnan malde du om förnamn på diverse debattörer, och påstod du spårat ip-adresser, men ingen är så sinnessjuk att man sparat dessa lassgamla grejer. Det faktum att du sparat på skiten bara bevisar att du är knäpp i huvet på riktigt. Varför sparade du inte på det du själv gjort?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 19:48

    RedMentalCase skrev:Långt dessförinnan malde du om förnamn på diverse debattörer, och påstod du spårat ip-adresser, men ingen är så sinnessjuk att man sparat dessa lassgamla grejer. Det faktum att du sparat på skiten bara bevisar att du är knäpp i huvet på riktigt. Varför sparade du inte på det du själv gjort?
    Spara? Hört talas om Google?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 19:57

    Hört talas om Google?

    killen begriper ju inte ens att man kan skriva med svenska tecken utomlands, så hur skulle det gå till ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-15, 21:20

    Regndrottning skrev:Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.


    Vilka är "anktrion", och på vilket sätt har något denna gjort rättfärdigat rc's hot att sprida personuppgifter?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-15, 21:26

    ericTheDog skrev:
    Regndrottning skrev:Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.


    Vilka är "anktrion", och på vilket sätt har något denna gjort rättfärdigat rc's hot att sprida personuppgifter?

    Jisses... Du ÄR dummare än spån!!

    Du vet mycket väl vem och vad som avses. Du är själv delaktig. Att vara dum klär dig inte.... Att spela ännu dummare är enbart generande. Det är nästan så att jag skäms för dig.

    Att låtsas fatta noll och vara oskyldig är pinsamt så det förslår... Du gör bort dig själv.

    Bemöt ämnet någon gång och gör alla förvånade... försök, jag vet att det är svårt för dig för det är mycket roligare att skämma ut dig själv, men försök bemöt ämnet... *suck*
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-15, 21:26

    RedCloud skrev:
    och sedan började han använda namn

    Vilket inte riktigt är sant, då det faktiskt var du som började på testaren, vilket jag inte kan bevisa, och inte eller du motbevisa. Sedan har det eskalerat bortom all rimlighet.
    I din värld kanske det är fullt naturligt att hota obekväma (på känt stalin vis) med att kontakta arbetsgivare samt lägga ut namn på chefer ?

    jag anser fortfarande att det skånska mentalfallet hade ett val, även om han i sin outgrundliga naivitet skyller på mig.

    Han kunde ha slutat med att skriva ut förnamn på andra, så hade inget hänt, om det det nu hänt något. Very Happy

    Du gjorde det, lillEric gjorde det, snäppet smartare än mentalfallet.

    Att han har passerat gränsen för förtal flerfalt är väl ganska uppenbart.


    Om du nu tycker det är fel att skriva folks förnman, varför har du gjort det så vansinnigt många gånger?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-15, 21:28

    Regndrottning skrev:
    ericTheDog skrev:
    Regndrottning skrev:Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.


    Vilka är "anktrion", och på vilket sätt har något denna gjort rättfärdigat rc's hot att sprida personuppgifter?

    Jisses... Du ÄR dummare än spån!!

    Du vet mycket väl vem och vad som avses. Du är själv delaktig. Att vara dum klär dig inte.... Att spela ännu dummare är enbart generande. Det är nästan så att jag skäms för dig.

    Att låtsas fatta noll och vara oskyldig är pinsamt så det förslår... Du gör bort dig själv.

    Bemöt ämnet någon gång och gör alla förvånade... försök, jag vet att det är svårt för dig för det är mycket roligare att skämma ut dig själv, men försök bemöt ämnet... *suck*


    Hoppsan, vilket utbrott. Jag är faktiskt helt oskyldig till detta. Har aldrig hotat sprida någons personuppgifter, och ej heller efterforskat sådana uppgifter.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-15, 21:30

    ericTheDog skrev:
    Regndrottning skrev:
    ericTheDog skrev:
    Regndrottning skrev:Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.


    Vilka är "anktrion", och på vilket sätt har något denna gjort rättfärdigat rc's hot att sprida personuppgifter?

    Jisses... Du ÄR dummare än spån!!

    Du vet mycket väl vem och vad som avses. Du är själv delaktig. Att vara dum klär dig inte.... Att spela ännu dummare är enbart generande. Det är nästan så att jag skäms för dig.

    Att låtsas fatta noll och vara oskyldig är pinsamt så det förslår... Du gör bort dig själv.

    Bemöt ämnet någon gång och gör alla förvånade... försök, jag vet att det är svårt för dig för det är mycket roligare att skämma ut dig själv, men försök bemöt ämnet... *suck*


    Hoppsan, vilket utbrott. Jag är faktiskt helt oskyldig till detta. Har aldrig hotat sprida någons personuppgifter, och ej heller efterforskat sådana uppgifter.

    Utbrott?

    Nej, jag försökte vara tydlig... övertydlig. Annars så fattar inte du.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 21:40

    varför har du gjort det så vansinnigt många gånger?

    De som gjort det "vansinnigt många gånger" är du, redalert och psykfallet. Och det VET du, lillEric. Googla får du se...men visst ja, anktrion är ju inte så haj på det.

    Varför slutade du ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-15, 21:56

    formsvackan skrev:
    RedCloud skrev:
    "it was worth it"
    Det finns smartare sätt men det kanske vi inte ska diskutera här Very Happy

    När man ska ta honung med ballong är det förfärligt viktigt, att man inte låter bina veta att man kommer /Nalle Puh


    Det där var ju väldigt begåvat skrivet och lockar säkert inte någon att besvara med nåt lite värre. Och så var det igång igen. J-a spånhuvud.

    Sponsored content


    Är botten nådd nu ? - Sida 4 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 06:13