Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
patriot
ericTheDog
Secrist
Thetaxpayer
RedMentalCase
Regndrottning
RedCloud
11 posters

    Är botten nådd nu ?

    Omröstning

    Kan mentalfallet sjunka lägre ?

    [ 3 ]
    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Bar_left75%Är botten nådd nu ? - Sida 3 Bar_right [75%] 
    [ 1 ]
    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Bar_left25%Är botten nådd nu ? - Sida 3 Bar_right [25%] 

    Totalt antal röster: 4
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  redalert 2012-05-14, 19:42

    F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:Ja, jag saknar Dao.....

    Me too !

    Men det är ju du som är Dao, bara det att nicket Dao omöjliggjort sig själv på alla forum, din tokstolle! Basketball
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  SiP 2012-05-14, 19:42

    RedCloud skrev:
    Vad var det DU skrev nu igen, fy på er, krama varandra istället...

    Nu fegar du ur igen...

    *Host host*, tänk vad kritik från vissa bara rinner av en, forumets oneliner kung tillika teflonpanna anser att alla andra ska ta hans parti, medan han lite snygg väljer att aldrig kritisera någon som han anser vara på den "rätta sidan" och framför allt, aldrig någonsin godta att det finns andra åsikter än hans, en liten Stalin är han den gode RC..
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  redalert 2012-05-14, 19:45

    RedCloud skrev:
    Vad var det DU skrev nu igen, fy på er, krama varandra istället...

    Nu fegar du ur igen...

    Är inte detta ett bevis på höjden av ynkedom så säg? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-14, 19:50

    Är inte detta ett bevis på höjden av ynkedom så säg?

    Kan faktiskt hålla med.
    Jag tolkar det som SiP tycker "Ringa Rektorn" är helt ok....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  SiP 2012-05-14, 19:57

    RedCloud skrev:
    Är inte detta ett bevis på höjden av ynkedom så säg?

    Kan faktiskt hålla med.
    Jag tolkar det som SiP tycker "Ringa Rektorn" är helt ok....

    Tyvärr, du har inte tolkningsföreträde när det gäller mina åsikter..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-14, 20:01


    Tyvärr, du har inte tolkningsföreträde när det gäller mina åsikter..

    Självklart inte, men eftersom du är så chicken att du inte törs svara så måste jag ju tolka det du skriver.

    "Ringa Rektorn" som Patriot och det skånksa mentalfallet föreslår, det tycker du är, vadå ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  redalert 2012-05-14, 20:09

    RedCloud skrev:
    Tyvärr, du har inte tolkningsföreträde när det gäller mina åsikter..

    Självklart inte, men eftersom du är så chicken att du inte törs svara så måste jag ju tolka det du skriver.

    "Ringa Rektorn" som Patriot och det skånksa mentalfallet föreslår, det tycker du är, vadå ?

    Om du inte fattat det förut så kan man ju faktiskt ana en viss parodi på ditt sätt att debattera för det finns bara en som börjat och det är du och ingen annan! Sad
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  SiP 2012-05-14, 20:24

    RedCloud skrev:
    Tyvärr, du har inte tolkningsföreträde när det gäller mina åsikter..

    Självklart inte, men eftersom du är så chicken att du inte törs svara så måste jag ju tolka det du skriver.

    "Ringa Rektorn" som Patriot och det skånksa mentalfallet föreslår, det tycker du är, vadå ?

    Vad var det du skrev på tal om chicken.."Fy Infra och Sip, inte vara stygga mot varandra.
    Kramas istället.",
    du kanske inte skall vara så snabb att vilja ha stöd av någon du fullkommligt gav fan i för typ 5 dagar sedan, ni får lösa ert gnabb som jag och Infra löste vårt, jag tänker inte ta din sida enbart på ditt ord att de skrev så först, vad mig anbelagar kan det likagärna vara du som hotade först, så ta ditt djävla fiskande efter stöd och stoppa upp det på ett ställe solen aldrig kommer åt att lysa upp...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-14, 20:30

    Vill Roffe ha fördömanden av det han själv gjort först?

    Är karln helt bakom flötet?, ja varför frågar jag, det är han ju.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-14, 20:40




    Om du inte fattat det förut så kan man ju faktiskt ana en viss parodi på ditt sätt att debattera för det finns bara en som börjat och det är du och ingen annan!

    http://www.1000funnypictures.com/photos/Funny-Animals-Pictures/284.jpg
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  ericTheDog 2012-05-15, 00:16

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:

    Är du dum på riktigt eller? rc har gjort allt, och han gjorde allt först.

    "Buuuähh buääääh .... mamma det var RC som började"

    Har du nåt bevis för detta ?....

    Just detta har jag ingen aning om hur det gått till, det vet bara de inblandade, men utifrån hur Anktrion och några till allt som oftast kör håna, hota, ljuga som mottot för sin vistelse på detta forum, tom när de inte får minsta lilla av den varan tillbaks.... så är det ändå lätt att tro på RC i detta fallet, och misstro blå trollen !


    Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som kackerlackan sprida personuppgifter, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller rc's miffo-beteende på ankor visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 00:26

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:

    Är du dum på riktigt eller? rc har gjort allt, och han gjorde allt först.

    "Buuuähh buääääh .... mamma det var RC som började"

    Har du nåt bevis för detta ?....

    Just detta har jag ingen aning om hur det gått till, det vet bara de inblandade, men utifrån hur Anktrion och några till allt som oftast kör håna, hota, ljuga som mottot för sin vistelse på detta forum, tom när de inte får minsta lilla av den varan tillbaks.... så är det ändå lätt att tro på RC i detta fallet, och misstro blå trollen !


    Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som kackerlackan sprida personuppgifter, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller rc's miffo-beteende på ankor visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.

    Tro, det handlar om tro för rödnassarna,
    jag har sagt det förr och det är lika sant nu, vänsterextremisterna är lite som Jehovas vittnen, det ska tros.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-15, 08:46

    Men din dumme jävel, under vilka omständigheter är det okej att som anktrion hota lämna ut personuppgifter, ringa och skvallra, alternativt ljuga om det?

    Att ni skyller anktrions miffo-beteende på RC visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 09:31

    visar att hissen inte riktigt går ända upp hos någon av er.

    100% korrekt analys där.... I love you I love you I love you

    För att i RMCs falla anse mig "mindre värd än en insekt" och ändå ägna 80-90% av sina inlägg om mig gör en ju lite fundersam......

    skaffa_ett_liv.nu kanske herrar Fjäderfän borde besöka....
    patriot
    patriot


    Antal inlägg : 340
    Join date : 09-09-12
    Age : 44

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  patriot 2012-05-15, 12:55

    RedCloud skrev:
    om att avgöra vem som ljuger eller inte

    Vad tycker du själv om Patriots och mentalfallets "Ringa Rektorn" ?
    Varför fimpade kommunistkärringen på kommun tillståndet när han stödde svenskarna istälet för invandrare. törs du svara på det
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 12:58

    patriot skrev:
    RedCloud skrev:
    om att avgöra vem som ljuger eller inte

    Vad tycker du själv om Patriots och mentalfallets "Ringa Rektorn" ?
    Varför fimpade kommunistkärringen på kommun tillståndet när han stödde svenskarna istälet för invandrare. törs du svara på det

    Åhh nej, vilken av ankjävlarna är du då ? redalerts fjärde nick ?

    Skolan du avser stängdes för att de inte uppfyllde skolverkets lägsta normer för att få driva friskola.
    patriot
    patriot


    Antal inlägg : 340
    Join date : 09-09-12
    Age : 44

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  patriot 2012-05-15, 13:05

    RedCloud skrev:
    patriot skrev:
    RedCloud skrev:
    om att avgöra vem som ljuger eller inte

    Vad tycker du själv om Patriots och mentalfallets "Ringa Rektorn" ?
    Varför fimpade kommunistkärringen på kommun tillståndet när han stödde svenskarna istälet för invandrare. törs du svara på det

    Åhh nej, vilken av ankjävlarna är du då ? redalerts fjärde nick ?

    Skolan du avser stängdes för att de inte uppfyllde skolverkets lägsta normer för att få driva friskola.
    inte lägsta normen med du som lärare LOL*
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 13:15

    inte lägsta normen med du som lärare

    Förstår egentligen inte varför jag debatterar med en av ank-klubbens otaliga dubbelnick.

    Det var skolans ägare som grov-felade i det här fallet. Försök läsa på lite...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  redalert 2012-05-15, 13:26

    RedCloud skrev:
    inte lägsta normen med du som lärare

    Förstår egentligen inte varför jag debatterar med en av ank-klubbens otaliga dubbelnick.

    Det var skolans ägare som grov-felade i det här fallet. Försök läsa på lite...

    Än sen då du har ju massnickat sedan du startade för tiotalet år sedan här på forumet har du väl en fem sex olika nick din lönnfete spjuver!
    patriot
    patriot


    Antal inlägg : 340
    Join date : 09-09-12
    Age : 44

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  patriot 2012-05-15, 13:39

    RedCloud skrev:
    inte lägsta normen med du som lärare

    Förstår egentligen inte varför jag debatterar med en av ank-klubbens otaliga dubbelnick.

    Det var skolans ägare som grov-felade i det här fallet. Försök läsa på lite...
    IQ-befriat kackerlacksnack. Skolan stängdes av kommunskitkärringen på kommun när han gick med i sverigedemokaterna läs på själv
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 14:32

    IQ-befriat kackerlacksnack. Skolan stängdes av kommunskitkärringen på kommun när han gick med i sverigedemokaterna läs på själv

    Det är bara att googla så får du brallorna nerdragna.

    btw: är du redalert eller rmc ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 17:30

    SiP skrev:
    RedCloud skrev:
    Vad var det DU skrev nu igen, fy på er, krama varandra istället...

    Nu fegar du ur igen...

    *Host host*, tänk vad kritik från vissa bara rinner av en, forumets oneliner kung tillika teflonpanna anser att alla andra ska ta hans parti, medan han lite snygg väljer att aldrig kritisera någon som han anser vara på den "rätta sidan" och framför allt, aldrig någonsin godta att det finns andra åsikter än hans, en liten Stalin är han den gode RC..
    Jag kan ha en viss förståelse för att du och andra ser RC som en ibland mindre behaglig figur. Det kanske även jag skulle göra om jag bedömde honom enbart utifrån grälet på detta forum. Nu har jag förmånen att känna honom IRL och bedömer naturligtvis honom utifrån detta. RC är IRL en sympatisk, varm och ödmjuk människa utan några större krav på sin omgivning än uppvisande av normal hövlighet men han tar naturligtvis inte hur mycket skit som helst utan att reagera. Det är det få som gör. Skitkastandet från främst RMC, påbörjat redan när han var en liten Awfultruth på AB-forum, har fått även mig att uppvisa en sämre sida, men jag måste erkänna att det varit j*kligt roligt att trimma den lilla ettermyran genom åren. Förmodligen har RC också havt denna inställning tidigare, men gränsen passerades nog när hans chefer namngavs på forumet tillsammans med ett "hot" att dessa kunde kontaktas. Det hade i och för sig inte gjort ett enda dugg, men att någon/några lagt energi på att spåra honom gjorde förmodligen honom en aning småskraj. Vad kan man vänta sig av sådana figurer, vad var egentligen deras motiv och drivkraft? Det finns trots allt gott om fullblodsidioter därute som man helst inte vill ha i hälarna.

    RC är definitivt ingen liten Stalin, snarare en stor Nalle Puh Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  redalert 2012-05-15, 17:41

    formsvackan skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:
    Vad var det DU skrev nu igen, fy på er, krama varandra istället...

    Nu fegar du ur igen...

    *Host host*, tänk vad kritik från vissa bara rinner av en, forumets oneliner kung tillika teflonpanna anser att alla andra ska ta hans parti, medan han lite snygg väljer att aldrig kritisera någon som han anser vara på den "rätta sidan" och framför allt, aldrig någonsin godta att det finns andra åsikter än hans, en liten Stalin är han den gode RC..
    Jag kan ha en viss förståelse för att du och andra ser RC som en ibland mindre behaglig figur. Det kanske även jag skulle göra om jag bedömde honom enbart utifrån grälet på detta forum. Nu har jag förmånen att känna honom IRL och bedömer naturligtvis honom utifrån detta. RC är IRL en sympatisk, varm och ödmjuk människa utan några större krav på sin omgivning än uppvisande av normal hövlighet men han tar naturligtvis inte hur mycket skit som helst utan att reagera. Det är det få som gör. Skitkastandet från främst RMC, påbörjat redan när han var en liten Awfultruth på AB-forum, har fått även mig att uppvisa en sämre sida, men jag måste erkänna att det varit j*kligt roligt att trimma den lilla ettermyran genom åren. Förmodligen har RC också havt denna inställning tidigare, men gränsen passerades nog när hans chefer namngavs på forumet tillsammans med ett "hot" att dessa kunde kontaktas. Det hade i och för sig inte gjort ett enda dugg, men att någon/några lagt energi på att spåra honom gjorde förmodligen honom en aning småskraj. Vad kan man vänta sig av sådana figurer, vad var egentligen deras motiv och drivkraft? Det finns trots allt gott om fullblodsidioter därute som man helst inte vill ha i hälarna.

    RC är definitivt ingen liten Stalin, snarare en stor Nalle Puh Very Happy

    Nu slirar du på sanningen igen det var rc som började med att använda andras bilder som avatar (pixlad) och sedan började han använda namn därefter fick han namn tillbaka kom inte med cock and bullshit stories! Evil or Very Mad

    Sedan är det säkert så att killen irl är en annan än den hysteriska pajas som han visar upp här.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  formsvackan 2012-05-15, 17:47

    redalert skrev:Nu slirar du på sanningen igen det var rc som började med att använda andras bilder som avatar (pixlad) och sedan började han använda namn därefter fick han namn tillbaka kom inte med cock and bullshit stories!
    Du fattar visst trögare än jag trodde. Inget av det du skriver kan påverka min uppfattning om RC, det kan bara han själv göra genom sitt agerande IRL. Comprende?

    btw: beträffande dig kan jag naturligtvis inte basera någon uppfattning på annat än det du skriver här. Det innebär att min uppfattning gäller endast det du skriver här. Jag kan absolut inte tro att du är lika skogstokig IRL eftersom du då förmodligen inte skulle kunna få skriva här Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  RedCloud 2012-05-15, 18:01

    RC är definitivt ingen liten Stalin, snarare en stor Nalle Puh

    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Tumblr_lpq57l6F9I1qawi1qo1_500

    "it was worth it"

    I love you I love you I love you

    Sponsored content


    Är botten nådd nu ? - Sida 3 Empty Sv: Är botten nådd nu ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 06:13