+2
lazy
RedCloud
6 posters
Dumhetens absoluta botten är nådd....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
lazy- Antal inlägg : 12772
Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd.
Inte då.
Trycker du det är friskt att spärra alla som inte delar ens förvridna världsbild ?
SiP- Antal inlägg : 4427
RedCloud skrev:lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd.
Inte då.
Trycker du det är friskt att spärra alla som inte delar ens förvridna världsbild ?
Det är väl ungefär lika friskt som att skriva att nick skall logga ut för att slippa få mothugg, verkar lite som alla här vill att motståndaren skall logga ut för gott, är det lösningen? Att få ett forum där ni oemotsagda kan sitta och pilla naveln, verkar kul...
Redvictory- Antal inlägg : 12028
RedCloud skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t52041-stoppa-moronerna-pa-forum
så ensam, så ensam han är...
JA JÄVLAR! HA,HA,HA,HA
lazy- Antal inlägg : 12772
Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt.
Senast ändrad av lazy den 2011-08-18, 20:43, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Svar till RC)
berralarzon- Antal inlägg : 6964
lazy skrev:Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt.
Håller helt med dig Lazy ju mer sällan man/jag loggar in och läser härinne ju roligare är det att få se rövbölden bh samt skattetjyven rmc/gustavander får sina kortbyxor neddragna i inlägg efter inlägg.
Så med det sagt våga vägra spärra...
//Berra
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
RedCloud skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t52041-stoppa-moronerna-pa-forum
så ensam, så ensam han är...
Den nås varje gång du loggar in, vilket tycks sammanfalla med dina arbetstider.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd.
Intressant att rc villkorslöst ställer upp och försvarar sin klanmedlem in absurdum. Var det inte bara några dagar sen han ville högern skulle fördöma en högerdebattör?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
berralarzon skrev:lazy skrev:Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt.
Håller helt med dig Lazy ju mer sällan man/jag loggar in och läser härinne ju roligare är det att få se rövbölden bh samt skattetjyven rmc/gustavander får sina kortbyxor neddragna i inlägg efter inlägg.
Så med det sagt våga vägra spärra...
//Berra
Nä upp
ds: