Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
lazy
RedCloud
6 posters

    Dumhetens absoluta botten är nådd....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  RedCloud 2011-08-18, 19:53

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  lazy 2011-08-18, 20:31

    Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd. Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  RedCloud 2011-08-18, 20:32

    lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd. Smile

    Inte då.

    Trycker du det är friskt att spärra alla som inte delar ens förvridna världsbild ?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  SiP 2011-08-18, 20:38

    RedCloud skrev:
    lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd. Smile

    Inte då.

    Trycker du det är friskt att spärra alla som inte delar ens förvridna världsbild ?

    Det är väl ungefär lika friskt som att skriva att nick skall logga ut för att slippa få mothugg, verkar lite som alla här vill att motståndaren skall logga ut för gott, är det lösningen? Att få ett forum där ni oemotsagda kan sitta och pilla naveln, verkar kul...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  Redvictory 2011-08-18, 20:38

    RedCloud skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t52041-stoppa-moronerna-pa-forum


    så ensam, så ensam han är...


    JA JÄVLAR! HA,HA,HA,HA
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  lazy 2011-08-18, 20:41

    Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt. Very Happy


    Senast ändrad av lazy den 2011-08-18, 20:43, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Svar till RC)
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  berralarzon 2011-08-18, 21:01

    lazy skrev:Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt. Very Happy

    Håller helt med dig Lazy ju mer sällan man/jag loggar in och läser härinne ju roligare är det att få se rövbölden bh samt skattetjyven rmc/gustavander får sina kortbyxor neddragna i inlägg efter inlägg.

    Så med det sagt våga vägra spärra...
    //Berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  ericTheDog 2011-08-18, 21:45

    RedCloud skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t52041-stoppa-moronerna-pa-forum


    så ensam, så ensam han är...


    Den nås varje gång du loggar in, vilket tycks sammanfalla med dina arbetstider.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  ericTheDog 2011-08-18, 21:47

    lazy skrev:Och jag som trodde att den här tråden handlade om RV:s senaste skapelse, fantasin om ericTheDogs förhållande med Breivik för när det gäller den tråden kan man väl lugnt påstå att botten är nådd. Smile


    Intressant att rc villkorslöst ställer upp och försvarar sin klanmedlem in absurdum. Var det inte bara några dagar sen han ville högern skulle fördöma en högerdebattör?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  berralarzon 2011-08-18, 21:47

    berralarzon skrev:
    lazy skrev:Upp till var och en eftersom möjligheten finns, själv missar jag aldrig ett tillfälle till ett gott skratt. Very Happy

    Håller helt med dig Lazy ju mer sällan man/jag loggar in och läser härinne ju roligare är det att få se rövbölden bh samt skattetjyven rmc/gustavander får sina kortbyxor neddragna i inlägg efter inlägg.

    Så med det sagt våga vägra spärra...
    //Berra

    Nä upp
    ds:

    Sponsored content


    Dumhetens absoluta botten är nådd.... Empty Sv: Dumhetens absoluta botten är nådd....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 02:21