Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
marxisten
Thecharmed
6 posters

    Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Thecharmed 2010-09-02, 18:01



    ...ok,..Kvalitén här inne har ju aldrig varit särskilt hög, ...men nu är väl ändå botten strax nådd?!?

    Ni är ju som barnrumpor hela högen, med undantag för några stycken.

    Jag håller med en av högerskribenterna, som dök in här lite snabbt (tror inte vi får se mer av hennes inlägg) att högerkanten mest håller på med personangrepp (och några på "vänsterkanten" är inte så dåliga på det heller)...det blir SÄLLAN några vettiga diskussioner kring någonting, med en del undantag. Det är trist, tycker jag iallafall, att behöva läsa topic på topic med direkta personangrepp.

    Här sitter folk 24/7 och skriver helt bisarra saker, och jag tror att hela partitoppen hos de ni hyllar, oavsett höger eller vänster, hade skämts om de hade läst allt som skrivits här.

    Skärpning för fan, ni är väl ändå vuxna människor!? ..... ....

    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  marxisten 2010-09-02, 18:11

    Thecharmed skrev:

    ...ok,..Kvalitén här inne har ju aldrig varit särskilt hög, ...men nu är väl ändå botten strax nådd?!?

    Ni är ju som barnrumpor hela högen, med undantag för några stycken.

    Jag håller med en av högerskribenterna, som dök in här lite snabbt (tror inte vi får se mer av hennes inlägg) att högerkanten mest håller på med personangrepp (och några på "vänsterkanten" är inte så dåliga på det heller)...det blir SÄLLAN några vettiga diskussioner kring någonting, med en del undantag. Det är trist, tycker jag iallafall, att behöva läsa topic på topic med direkta personangrepp.

    Här sitter folk 24/7 och skriver helt bisarra saker, och jag tror att hela partitoppen hos de ni hyllar, oavsett höger eller vänster, hade skämts om de hade läst allt som skrivits här.

    Skärpning för fan, ni är väl ändå vuxna människor!? ..... ....


    Nahh TC, det är den inte. På AC är sandlådan snarare ett bottenlöst hål verkar det som.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Vercingetorix 2010-09-02, 19:30

    Sandlådenivå är ju för fan en komplimang i jämförelse...
    Jag bemöter slika inlägg med tystnad, och har väl fungerat sådär...
    Någon som känner till ett modererat och lite seriösare forum? (just in case...)
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-09-02, 19:45

    lol

    Ingen vänstermupp pratade om sandlådan då den pårökte "läraren" och redloser startade typ 150 personliga hattrådar mot framförallt etd ra mig och kakan.

    Problemet för vänster här inne är väl att även när de startar vad de TROR är seriösa trådar är det mer komiskt är när vi startar avsiktligt komiska trådar.Smile


    Botten är kanske nådd när den knarkande läraren inser att loppet är kört för vänstern och kastar in sitt nick, berra, den efterblivna jobbaren från eken, för att sabba i princip varenda tråd.Smile


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-09-02, 20:12, ändrad totalt 2 gånger
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  berralarzon 2010-09-02, 19:49

    RedMentalCase skrev:lol

    Ingen vänstermupp pratade om sandlådan då den pårökte "läraren" och redloser startade typ 150 personliga hattrådar mot framförallt etd ra mig och


    Tror domsamma menade din fantasigenerator samt din trygga pottkant, men som vanligt fixar du inte sanningen: gustavander neolib kommunistjägaren awfultruhten redmentalcase med mera nick.
    //berra
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-02, 22:54

    Upp
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-02, 23:17

    Upp
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Regndrottning 2010-09-03, 07:52

    Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Den ser ut till att fortsätta, tyvärr...

    Sponsored content


    Är inte sandlådebotten nådd snart? Empty Sv: Är inte sandlådebotten nådd snart?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 04:30