ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Heja Roffe!
Härmed intoduceras RRR. Ring Roffes Rektor.
Om Roffe så mycket som andas ett enda inlägg till i detta forum så lägger jag ut alla hans personalia( rc,s eget språk) och dessutom alla nummer och adresser ink. mejl till hans låtsas rektorer och kollegor.
Det är nu upp till honmom själv, allt som händer i fortsättningen är Roffes eget fel och ansvar, även om jag skulle gå ifrån mina löften.
RRR
https://acbladet.swedishforum.se/t53139p315-pm-franja-ni-vet-vem#304564
Okej... Detta är inte logisk...
Att ringa till Roffes rektor, (och skvallra, förmodar jag), är ett påstående.
Sedan står det att Roffes rektor och kollegor är bara på låtsas..... Blir det då ett låtsas samtal till Roffes medarbetare eller blir det ett försök till riktig samtal till låtsas-människor?
Samtidigt undrar jag hur kan det vara 'någon annans fel' när en person gör något? Är denne person tvingad av Roffe att begå vissa handlingar? Har denne skribent ingen egen fri vilja? Fattar inte denne skribent inte egna beslut?
Om denne skribent är så totalt manipulerad av andra och inte kan agera på eget ansvar så borde denne spärras in. För sin egen bästa, för denne tycks vara ett viljelöst offer....
Då jag vet att du inte är helt korkad så förmodar jag att du inte läst kackerlackans tidigare poster och därmed heller inte har möjlighet att se att RMC's post är en parodi på kackerlackans inlägg. Det roligaste av allt är att inte en enda vänstermupp hade någon större kritik mot kackerlackans inlägg, men när det kommer från höger blir det plötsligt ett väldans liv...
Liv????
Vilket liv???
Jag påpekade det absurda och ologiska över ett inlägg och du får det till ett väldans liv?
Ditt liv måste vara astråkigt....