Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Regndrottning
R.O.F.L
lazy
berralarzon
Sniperace
redalert
SiP
RedMentalCase
Thetaxpayer
Secrist
F.I.S.T
RedCloud
Redvictory
17 posters

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-15, 23:25

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:

    Är det bara jag som undrar hur den retarderade rv lyckats få till svenska tecken på semestern?
    Karln har ju ett intellekt som en grönsak och stavar som en 7 åring, men han har fått till svenska tecken ?


    Ha ha ha ... ja det är tragikomiskt hur du tar livtag på andra och faller på eget grepp. Man kan både skriva via Iphone, surfplatta och laptop skulle jag kunna tänka mig.... och de man har med sig är väl svenskas tecken på....

    herregud så korkad du är !

    Visst , och rv med en hjärna som påminner om din och en stavningsförmåga som en 5 åring, han kan det... visst fisten.

    Nu var det ju DU som inte begrep förutsättningarna rent tekniskt, även om det är lätt för oss andra att förstå Cool

    Que?, var har jag sagt att jag inte förstod förutsättningarna?, du fisten, du är så knäpp att resten av familjen verkar rena Einstein i jämförelse, är det din uppgift här?, attfå de andra vänstermupparna att verka någorlunda normala?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-16, 12:04

    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:

    Är det bara jag som undrar hur den retarderade rv lyckats få till svenska tecken på semestern?
    Karln har ju ett intellekt som en grönsak och stavar som en 7 åring, men han har fått till svenska tecken ?


    Ha ha ha ... ja det är tragikomiskt hur du tar livtag på andra och faller på eget grepp. Man kan både skriva via Iphone, surfplatta och laptop skulle jag kunna tänka mig.... och de man har med sig är väl svenskas tecken på....

    herregud så korkad du är !

    Visst , och rv med en hjärna som påminner om din och en stavningsförmåga som en 5 åring, han kan det... visst fisten.

    Nu var det ju DU som inte begrep förutsättningarna rent tekniskt, även om det är lätt för oss andra att förstå Cool

    Que?, var har jag sagt att jag inte förstod förutsättningarna?, du fisten, du är så knäpp att resten av familjen verkar rena Einstein i jämförelse, är det din uppgift här?, attfå de andra vänstermupparna att verka någorlunda normala?

    så har du sagt om alla vänsterdebattörer..... tar lätt på dina ordbajserier Cool
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  formsvackan 2012-05-16, 14:38

    redalert skrev:men tyvärr blir det ju inte mycket debatt om man inget begriper eller om man är förblindad av ideologi och då framförallt extremistisk sådan!


    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Spegel47681303

    Mjau på dig Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  redalert 2012-05-16, 14:58

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:men tyvärr blir det ju inte mycket debatt om man inget begriper eller om man är förblindad av ideologi och då framförallt extremistisk sådan!


    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Spegel47681303

    Mjau på dig Very Happy

    Det första man blir blind på är ögonen så vov på dig. No
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  Infra 2012-05-17, 13:01

    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:men tyvärr blir det ju inte mycket debatt om man inget begriper eller om man är förblindad av ideologi och då framförallt extremistisk sådan!


    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Spegel47681303

    Mjau på dig Very Happy

    Det första man blir blind på är ögonen så vov på dig. No
    G.A.F.Y.S.I.T.A.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-17, 13:07

    Orka , på dig själv infra.

    Sponsored content


    Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen! - Sida 7 Empty Sv: Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 17:02