+13
Regndrottning
R.O.F.L
lazy
berralarzon
Sniperace
redalert
SiP
RedMentalCase
Thetaxpayer
Secrist
F.I.S.T
RedCloud
Redvictory
17 posters
Jag ledsnade på Allians-Sverige och drog til värmen!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Befinner mig i Torrevieja sen i tisdags och jag kan säga att jag njuter av värmen och att slippa kalla moderatsverige....idag blir det 29 grader och du S-ee-l kan gå i regnet och frysa och känna de kalla moderatvindarna ha,ha,ha
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Gött mos....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Redvictory skrev:Befinner mig i Torrevieja sen i tisdags och jag kan säga att jag njuter av värmen och att slippa kalla moderatsverige....idag blir det 29 grader och du S-ee-l kan gå i regnet och frysa och känna de kalla moderatvindarna ha,ha,ha
"vänsterröstare får inte njuta av sådan saker, dom m¨åste spanka sig själva i solidaritet"
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 4
Vivia España
Spanien kan ju behöva lite turistpengar med tanke på att de håller på att gå i konkurs. Till skillnad från sverige.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Redvictory skrev:Befinner mig i Torrevieja sen i tisdags och jag kan säga att jag njuter av värmen och att slippa kalla moderatsverige....idag blir det 29 grader och du S-ee-l kan gå i regnet och frysa och känna de kalla moderatvindarna ha,ha,ha
Bra stanna där. Freak
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Värmen för rv, det ställe andra kallar helvetet.
SiP- Antal inlägg : 4427
Inte utan att man blir lite avis när det är 8 grader och regnar på tvären utanför huset, sen om det är moderaternas fel eller om vädret bara är djävligt dåligt av sig själv, det får nog nån annan avgöra, men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
Roligt att se att någon kan unna någon annat något gott.
Läser man lite ovan verkar en del ha problem med det.
SiP- Antal inlägg : 4427
RedCloud skrev:men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
Hahaha, bara SiP 2.0, lite trevligare och mindre bitter, uppgraderingen finns på livetärförkortförattvarabitter.com
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
Och när skall du börja leva som du lär?
Det gör jag redan, jag unnar RV varje sekund i solen.....gör du ?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
redalert skrev:RedCloud skrev:men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
Bra fråga faktiskt
RCs liv hittar man på jagarbitterochavundsjuk.com
Sniperace- Antal inlägg : 32948
den 19 juli åker jag och min fru till Kreta igen, denna gång betalade mon mor en del, och skånes idrottsförbund den andra delen, ett stipendie som uppmuntran för mitt engagemang i ungdoms och handikappsporten.
men jag skyller INTE alliansen för ett kalt väder, lite verklighetsinsikt har man ju iallafall.
men jag skyller INTE alliansen för ett kalt väder, lite verklighetsinsikt har man ju iallafall.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
SiP skrev:RedCloud skrev:men ha det gott i solen och ta det lungt med solandet
Hahaha, bara SiP 2.0, lite trevligare och mindre bitter, uppgraderingen finns på livetärförkortförattvarabitter.com
rmc/bhavundsjuk.com alt att läsa deras inlägg härinne på Ac-bladet är en skön avkoppling innan ledigheter
//Niklas
Sniperace skrev:den 19 juli åker jag och min fru till Kreta igen, denna gång betalade mon mor en del, och skånes idrottsförbund den andra delen, ett stipendie som uppmuntran för mitt engagemang i ungdoms och handikappsporten.
Passa på och åk ner till Kretas ´strand no:1 Elefonisis och njut av det korallblå vattnet
//Niklas
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Befinner mig i Torrevieja sen i tisdags och jag kan säga att jag njuter av värmen och att slippa kalla moderatsverige....idag blir det 29 grader och du S-ee-l kan gå i regnet och frysa och känna de kalla moderatvindarna ha,ha,ha
Bra stanna där. Freak
Du är bara avundsjuk som den skattekverulant du är thx!
//Niklas
Sniperace- Antal inlägg : 32948
berralarzon skrev:Sniperace skrev:den 19 juli åker jag och min fru till Kreta igen, denna gång betalade mon mor en del, och skånes idrottsförbund den andra delen, ett stipendie som uppmuntran för mitt engagemang i ungdoms och handikappsporten.
Passa på och åk ner till Kretas ´strand no:1 Elefonisis och njut av det korallblå vattnet
//Niklas
Ligger det nära Rethymnon?
visst vi kan ju hyra bil för en dag eller två så....
Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:den 19 juli åker jag och min fru till Kreta igen, denna gång betalade mon mor en del, och skånes idrottsförbund den andra delen, ett stipendie som uppmuntran för mitt engagemang i ungdoms och handikappsporten.
//Niklas
Ligger det nära Rethymnon?
visst vi kan ju hyra bil för en dag eller två så....
Södra delen är en fin biltur på en slingrande bergsväg (ibland trodde jag att jag såg mina egna bromsljus) ca 1.30 tar resan dit går att åka buss med men det är mysigare att åka på egen hand och käka billigt på hemvägen kostar bara 1/2 summan mot strandresturangen i Rethymnon.
//Niklas
lazy- Antal inlägg : 12772
Just ja, det går ju inte att åka till Egypten längre.
lazy skrev:Just ja, det går ju inte att åka till Egypten längre.
http://www.fritidsresor.se/resa/egypten?gclid=COuthZiS-68CFU0umAodLEW3EQ
RedCloud skrev:lazy skrev:Just ja, det går ju inte att åka till Egypten längre.
http://www.fritidsresor.se/resa/egypten?gclid=COuthZiS-68CFU0umAodLEW3EQ
The number of tourists who visited Egypt in 2011 was one-third less than in 2010, Egypt's Tourism Minister Mounir Fakhry Abdel Nour told Al-Masry Al-Youm on Thursday. He said there were around 10 million tourists in 2011, around 32 percent less than in 2010.
http://www.egyptindependent.com/news/minister-egypt-tourism-down-30-2011
Värre har det blivit i år tack vare alla attacker i Sinai, folk kan ju inte ens besöka pyramiderna utan att riskera att kidnappas och i värsta fall dödas, tror du att det lockar fler turister?
Du skrev:det går ju inte att åka till Egypten längre.
Jag visade att det gick.
Ridå.....
Jag visade att det gick.
Ridå.....
RedCloud skrev:Du skrev:det går ju inte att åka till Egypten längre.
Jag visade att det gick.
Ridå.....
Visst går det fortfarande att åka dit men allt färre känner ngn större lust att göra det, inte RV heller tydligen.
Visst går det fortfarande att åka dit
det går ju inte att åka till Egypten längre.
Bestäm dig....
RedCloud skrev:Visst går det fortfarande att åka dit
det går ju inte att åka till Egypten längre.
Bestäm dig....
Rent teoretiskt så går det fortfarande att ta sig dit (varför jag nu ens diskuterar detta med dig) rent praktiskt så blir det en helt annan sak (varför jag nu ens försöker förklara för ett troll.)