+8
Sniperace
RedMentalCase
DirtyDog
Secrist
ericTheDog
berralarzon
redalert
F.I.S.T
12 posters
Fotumhögerns syn på yttrandefrihet, lämnar mycket i övrigt att önska
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
redalert- Antal inlägg : 13973
F.I.S.T skrev:Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
QUE?
Det har inte slagit dig att kanske är så att det stämmer att V är emot demokrati och yttrandefrihet?
Blunda, blunda?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
QUE?
Det har inte slagit dig att kanske är så att det stämmer att V är emot demokrati och yttrandefrihet?
Blunda, blunda?
Kolla bara vad din kompis Sofia A utger i skrift, undra hur länge Fredrik R kan behålla henne som spökröst, ska vi lägga hundrablå bh?
//Niklas
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
QUE?
Blunda, blunda?
Vilka införde FRA,. IPRED, och datalagring ??
Vilka förde in oss i det odemokratiska, överstatliga EMU ??
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
QUE?
Blunda, blunda?
Dessa lagar kommer finnas kvar oavsett valresultat.
Vilka införde FRA,. IPRED, och datalagring ??
ericTheDog skrev:
De hade inte funnits om vänsterpartiet suttit vid makten, med starkt stöd.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 7
Fantasi
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Om inte om hade varit.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Om inte om hade varit.
Precis .... men nu var frågan vart olika partier står kring frågor om yttrandefrihet, och där är V överlägset bäst på yttrandefrihet och demokratisering
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
FRA,. IPRED, och datalagring begränsar förvisso inte yttrandefriheten eller demokratin och även EU har vi gått med i helt demokratiskt. EMU har vi dock inte gått med i och även detta skedde demokratiskt.F.I.S.T skrev:Vilka införde FRA,. IPRED, och datalagring ??
Begränsning av yttrandefrihet är just när man med talkörer, busvisslingar och stenkastning förvägrar andra att yttra sig offentligt. Sådant sysslar dock nästan uteslutande vänstern med.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
F.I.S.T skrev:Jag tycker bara det är fascinerande hur forumhögern fortfarande med en [size=24]åsnas envishet försöker få till att vänsterpartiet är emot demokrati och yttrandefrihet.... när det i själva verket är deras kära Allians som står för begränsningar i både yttrandefrihet och demokratifaktor.
Ingen försöker bevisa nåt med din envishet...
Sniperace- Antal inlägg : 32948
det vet haqn inte, men han tror, och det gjorde nog många i det forna sovjet också, så har det nog varit i alla kommunistdiktaturerna att de INNAN dessa blev det TRODDE att det skulle bli såååå bra när dessa kom till makten.ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
ser man sedan till vad de olika partiledarna i v,s historia uttalat så ser det skrämmande ut eller hur?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
Jag har läst deras program, vet hur de röstat i frågorna
Sniperace skrev:det vet haqn inte, men han tror, och det gjorde nog många i det forna sovjet också, så har det nog varit i alla kommunistdiktaturerna att de INNAN dessa blev det TRODDE att det skulle bli såååå bra när dessa kom till makten.ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
ser man sedan till vad de olika partiledarna i v,s historia uttalat så ser det skrämmande ut eller hur?
Jag var helt övertygad om att Alliansen verkar för att begränsa demokratin och yttrandefriheten, och jag fick rätt !!!
Är du i Sovjet nu igen ???.... vi är i sverige !
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:det vet haqn inte, men han tror, och det gjorde nog många i det forna sovjet också, så har det nog varit i alla kommunistdiktaturerna att de INNAN dessa blev det TRODDE att det skulle bli såååå bra när dessa kom till makten.ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
Jag var helt övertygad om att Alliansen verkar för att begränsa demokratin och yttrandefriheten, och jag fick rätt !!!
javisst vi är i sverige, och v har till stor del byggts upp av sovjet med bidrag därifrån, och med förr i sovjet skolade delegater, förnekar du dess historia fisten?
förnekar du de demokratifientliga uttalande dess olika partiledare och delegater under hela tiden uttalat?
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:det vet haqn inte, men han tror, och det gjorde nog många i det forna sovjet också, så har det nog varit i alla kommunistdiktaturerna att de INNAN dessa blev det TRODDE att det skulle bli såååå bra när dessa kom till makten.ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
javisst vi är i sverige, och v har till stor del byggts upp av sovjet med bidrag därifrån, och med förr i sovjet skolade delegater, förnekar du dess historia fisten?
förnekar du de demokratifientliga uttalande dess olika partiledare och delegater under hela tiden uttalat?
Du är rädd för demokrati, MR fokusförskjutare !
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:det vet haqn inte, men han tror, och det gjorde nog många i det forna sovjet också, så har det nog varit i alla kommunistdiktaturerna att de INNAN dessa blev det TRODDE att det skulle bli såååå bra när dessa kom till makten.ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Hur vet du det?
Du är rädd för demokrati, MR fokusförskjutare !
nej, jag är för full demokrati, dvs den som inte vill rösta på V ska inte heller tvingas till detta.
den som inte vill rösta på högersidan ska inte heller tvingas till detta.
anser du de uttalande som sagts av dessa vänsterföreträdare är ren och fin demokrati då?
undrar vilka som är rädda för demokratin egentligen...
som du har märkt så får INTE V tillräckligt för att komma i regeringsställning, det innebär att folket inte ville ha dem där osv.
skulle en majoritet rösta påp dem då vore det demokratiskt, men så har ännu inte skett och kommer troligen aldrig heller att ske just pga deras historia och dåliga uttalanden av deras företrädare och allt som vänsterungdom idag orsakar i vårt samhälle, men den dag de verkligen tar avstånd från det kanske det kan vända
formsvackan- Antal inlägg : 14778
De som i din fulla demokrati röstar fel får dock rätta sig efter dem som har störst bössaSniperace skrev:nej, jag är för full demokrati, dvs den som inte vill rösta på V ska inte heller tvingas till detta. den som inte vill rösta på högersidan ska inte heller tvingas till detta.
formsvackan skrev:De som i din fulla demokrati röstar fel får dock rätta sig efter dem som har störst bössaSniperace skrev:nej, jag är för full demokrati, dvs den som inte vill rösta på V ska inte heller tvingas till detta. den som inte vill rösta på högersidan ska inte heller tvingas till detta.
hur då, jag sa att vill folket rösta rött är det helt fritt och demokreatiskt, jag skrev helt klart att inga tvång ska finnas, vill du tvinga folket rösta rött om du får makten till det?
jag vill inte tvinga det till någon sida med någoin som helst tvångsmetod, varför vill du påp lögnaktigt maner utpeka mig som sådan?
Demokratiska val i Palestina räknas liksom inte .... ?Sniperace skrev:formsvackan skrev:De som i din fulla demokrati röstar fel får dock rätta sig efter dem som har störst bössaSniperace skrev:nej, jag är för full demokrati, dvs den som inte vill rösta på V ska inte heller tvingas till detta. den som inte vill rösta på högersidan ska inte heller tvingas till detta.
hur då, jag sa att vill folket rösta rött är det helt fritt och demokreatiskt, jag skrev helt klart att inga tvång ska finnas, vill du tvinga folket rösta rött om du får makten till det?
jag vill inte tvinga det till någon sida med någoin som helst tvångsmetod, varför vill du påp lögnaktigt maner utpeka mig som sådan?
lol
Demokratiska val i Palestina?, vad är det?, en folieform på sagor?
Det finns inget land som heter Palestina, och att det skulle vara nåt som likbar demokrati i den klan- och stenålderskulturen får en att gapskratta , hur råkorkad är du form?
Det finns inget land som heter Palestina, och att det skulle vara nåt som likbar demokrati i den klan- och stenålderskulturen får en att gapskratta , hur råkorkad är du form?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Nämn en (1) sak som alliansen gjort som begränsar din yttrandefrihet.F.I.S.T skrev:Jag var helt övertygad om att Alliansen verkar för att begränsa demokratin och yttrandefriheten, och jag fick rätt !!!
Nämn sen något de gjort som begränsar demokratin.
Du kan skippa alla förkortningarna som på intet sätt påverkar dessa.
http://sv.wikinews.org/wiki/F%C3%B6rsta_palestinska_valet_p%C3%A5_tio_%C3%A5rRedMentalCase skrev:lol
Nej, men för att vissa internationella lagar ska gälla räknas det i alla fall som ett land när det passar.RedMentalCase skrev:Det finns inget land som heter Palestina
Aha, de behöver kanske en större bössa att rätta sig efter?RedMentalCase skrev:och att det skulle vara nåt som likbar demokrati i den klan- och stenålderskulturen får en att gapskratta
Det beror på vem du frågar.RedMentalCase skrev:hur råkorkad är du form?
formsvackan skrev:Demokratiska val i Palestina räknas liksom inte .... ?Sniperace skrev:formsvackan skrev:De som i din fulla demokrati röstar fel får dock rätta sig efter dem som har störst bössaSniperace skrev:nej, jag är för full demokrati, dvs den som inte vill rösta på V ska inte heller tvingas till detta. den som inte vill rösta på högersidan ska inte heller tvingas till detta.
har de, de hade ett, sedan blev det inga nya pga att Hamaz inte längre hade stöd så att de kunde få majoritet, behövs inte nya val varje valperiod eller räcker det att de vann ett?
men nu ligger inte palestina i sverige heller
Om Palestina nå¨n gång skulle bli en egen nation så väntar bara ytterligare en medeltida arabnation med stening burka och groteskt förtryck, vad skulle nyttan vara?, det finns ju redan typ 10 likadana nationer i regionen.
Bara en samling naiva idioter skulle se det som en framgång, att det skulle bli demokrati där de närmaste 50 åren finns inte på kartan.
Men extremvänstern ser säkert det som en framgång, ännu ett land som kan ordna fram lite självmordsbombare.
Bara en samling naiva idioter skulle se det som en framgång, att det skulle bli demokrati där de närmaste 50 åren finns inte på kartan.
Men extremvänstern ser säkert det som en framgång, ännu ett land som kan ordna fram lite självmordsbombare.