Sa jag inte att det är sjukt att fråga folk om de är friska ideligen?
Korrekt, men vad du "säger" och vad katten skiter, lägger jag på samma hög.
Sa jag inte att det är sjukt att fråga folk om de är friska ideligen?
formsvackan skrev:Att just du skulle kunna bevisa vem spammaren är betvivlar jag inte.ericTheDog skrev:Jag har bevis
RedCloud skrev:Sa jag inte att det är sjukt att fråga folk om de är friska ideligen?
Korrekt, men vad du "säger" och vad katten skiter, lägger jag på samma hög.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Sniperns "IP-sniffande" gav tyvärr ingenting.ericTheDog skrev:Nja, spammaren har ju avslöjat sig själv.
formsvackan skrev:Det tror jag inte ett ögonblick på. Sniperns "IP-sniffande" gav tyvärr ingenting.ericTheDog skrev:Nja, spammaren har ju avslöjat sig själv.
På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
formsvackan skrev:Det tror jag inte ett ögonblick på. Sniperns "IP-sniffande" gav tyvärr ingenting.ericTheDog skrev:Nja, spammaren har ju avslöjat sig själv.
Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
Spammade med sitt eget nick.
Sniperace skrev:formsvackan skrev:Det tror jag inte ett ögonblick på. Sniperns "IP-sniffande" gav tyvärr ingenting.ericTheDog skrev:Nja, spammaren har ju avslöjat sig själv.
nej, tyvärr kom jag aldrig längre än att denne använde en anonymitetsserver i usa....
formsvackan skrev:Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
Då nicket råttan nu har kapats kan detta numera vara ytterligare ett av spammarens alla nick. Andra är t.ex freedom och redcloud.
Hur många kapade rödkluddar har det funnits på forumet ? Hur många av dem har du legat bakom ?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
Då nicket råttan nu har kapats kan detta numera vara ytterligare ett av spammarens alla nick. Andra är t.ex freedom och redcloud.
Kissa och gå och lägg dig igen.RedclownIII skrev:Är de i maskopi formsvackan och redcloud och skriver i princip alla inlägg från vänstern?
formsvackan skrev:Hur många kapade rödkluddar har det funnits på forumet ? Hur många av dem har du legat bakom ?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
Du vrider dig som en mask på kroken, men är lik förbaskat huvudmisstänkt.
ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Råttan alltså.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På vilket sätt då ?ericTheDog skrev:Spammaren avslöjade sig själv för ca 1 år sedan. Innan sniper ip-sniffade, tror jag.
Att rc spammat med sitt eget nick bebisar att han spammat - minst en gång.
RedCloud skrev:Att rc spammat med sitt eget nick bebisar att han spammat - minst en gång.
Bebisar ?
Freudiansk felsägning ?
Psst, skulle du inte komma med bevisen snart lillErik ?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Att rc spammat med sitt eget nick bebisar att han spammat - minst en gång.
Bebisar ?
Freudiansk felsägning ?
Bevisen finns på forumet.
du är överspelad
¨ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Att rc spammat med sitt eget nick bebisar att han spammat - minst en gång.
Bebisar ?
Freudiansk felsägning ?
RedMentalCase skrev:¨ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Att rc spammat med sitt eget nick bebisar att han spammat - minst en gång.
Bebisar ?
Freudiansk felsägning ?
Visst finns bevisen kvar, men det är ytterst svårt att söka på de hundratals sidor som spammaren producerade. Kanske man skulle lägga nån timme på jobb på detta bara för att täppa till truten på kackerlackan,
men å andra sidan, en sån som han bryr sig väl inte, han har nog ingen moral.