Jag tyckte mig häromdagen se att råttan var i farten och spammade, nu igenericTheDog skrev:Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
+9
Sniperace
råttan
RedMentalCase
ericTheDog
berralarzon
R.O.F.L
RedCloud
RedclownIII
formsvackan
13 posters
The rise of state capitalism
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 101
Sv: The rise of state capitalism
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 102
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Nu behöver ni ju inte gå i spinn bara för att det står klart att rc spammat forumet med en frekvens av ca 4 kommentarer per minut.
Ha ha ha, du ÄR för gullig.....och en lögnare.
VAR är dina "bevis", bebisen ?
Eftersom jag vet att det inte jag som spammade, så är det ju väldigt lätt att tro att du försöker skylla ifrån dig.
Det är ytterst små människor som gör sådant lillErik.
Så det passar dig säkert som hand i handske....
Ändå ligger i klartext på forumet en massa spam-inlägg postade av dig. c:a var 17:e sekund. I olika trådar. Är det inte lika bra du erkänner innan jag presenterar bevisen?
Var finns den klartexten? Inte själva spammandet men bevis för att Red Cloud utförde det....
Du förstår, till vänster om inläggen så ser man författarens nick och avatar. I detta fall rör det sig om rc som spammat.
Jaaaa? Och det var varken Red Clouds nick eller avatar jag såg där.
Hur var det med bevisen, nu igen?
Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
Jaha.... Alltså finns ingen 'bevis'. För hur många gånger har inte Red Clouds nick kapats?
Dina 'bevis' beror helt på önsketänkande. Kom igen när du har ip-nummer.
Det är det riktiga rc-nicket som spammat i detta fall. Antalet skrivna inlägg,join date o.s.v matchar. rc är en spammare. Acceptera eller fortsätt ljug för dig själv.
- Inlägg 103
formsvackan skrev:Jag tyckte mig häromdagen se att råttan var i farten och spammade, nu igenericTheDog skrev:Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
Känner du dig medskyldig till att rc gjorde detta misstag.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 104
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Nu behöver ni ju inte gå i spinn bara för att det står klart att rc spammat forumet med en frekvens av ca 4 kommentarer per minut.
Ha ha ha, du ÄR för gullig.....och en lögnare.
VAR är dina "bevis", bebisen ?
Eftersom jag vet att det inte jag som spammade, så är det ju väldigt lätt att tro att du försöker skylla ifrån dig.
Det är ytterst små människor som gör sådant lillErik.
Så det passar dig säkert som hand i handske....
Ändå ligger i klartext på forumet en massa spam-inlägg postade av dig. c:a var 17:e sekund. I olika trådar. Är det inte lika bra du erkänner innan jag presenterar bevisen?
Var finns den klartexten? Inte själva spammandet men bevis för att Red Cloud utförde det....
Du förstår, till vänster om inläggen så ser man författarens nick och avatar. I detta fall rör det sig om rc som spammat.
Jaaaa? Och det var varken Red Clouds nick eller avatar jag såg där.
Hur var det med bevisen, nu igen?
Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
Jaha.... Alltså finns ingen 'bevis'. För hur många gånger har inte Red Clouds nick kapats?
Dina 'bevis' beror helt på önsketänkande. Kom igen när du har ip-nummer.
Det är det riktiga rc-nicket som spammat i detta fall. Antalet skrivna inlägg,join date o.s.v matchar. rc är en spammare. Acceptera eller fortsätt ljug för dig själv.
dessa är det väldigt lätt aqtt upptäcka, kolla först stavning, kolla skillnad mellan stora och små bokstäver, mellanrum och skiljetecken, OCH kolla antal inlägg.....
så tyvärr så faller RD för frestelsen att antingen vilseleda eller bara TRO att hon har lösningen.
men självfalletr kan man då för att få bort misstankar påstå att någon annan använt inloggningen, men det håller inte i dessa fall...
så här bör det vara väldigt lätt att se om någon gjort samma typ av spamning med sit ordinarie nick, jag har inte kollat annat än ipnumren och DE har bara kunnat visas på en anonymitetsserver.
plockas det spam fram med ett nick som är korrekt så kan det inte tilbakavisas på något sätt att just DESSA är från denne, men återigen, så kan denne då säga att visst jag har spammat dettqa, men jag är inte julgranen, då är enda beviset ett indice att denne lycvkats göra samma sak, inte att de är samma person
- Inlägg 105
Nej, jag bara konstaterade att nicket råttan gjorde sig skyldig till samma som du anklagar nicket redcloud för att ha gjort, dock verkar du inte ha tillräckligt på fötterna för att kunna stödja denna anklagelse. Det säger dock oss inte ett smack om vem som gömde sig bakom nicket martinjulgran. I mina ögon är du huvudmisstänkt med BH på reservbänken. Det som eventuellt skulle kunna tala mot mina teorier är att det krävdes en kunskap som jag inte tror att någon av er två besitter, men man kan ju ha allieradeericTheDog skrev:formsvackan skrev:Jag tyckte mig häromdagen se att råttan var i farten och spammade, nu igenericTheDog skrev:Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
- Inlägg 106
formsvackan skrev:Nej, jag bara konstaterade att nicket råttan gjorde sig skyldig till samma som du anklagar nicket redcloud för att ha gjort, dock verkar du inte ha tillräckligt på fötterna för att kunna stödja denna anklagelse. Det säger dock oss inte ett smack om vem som gömde sig bakom nicket martinjulgran. I mina ögon är du huvudmisstänkt med BH på reservbänken. Det som eventuellt skulle kunna tala mot mina teorier är att det krävdes en kunskap som jag inte tror att någon av er två besitter, men man kan ju ha allieradeericTheDog skrev:formsvackan skrev:Jag tyckte mig häromdagen se att råttan var i farten och spammade, nu igenericTheDog skrev:Det beror på att han oftast använde nicket martinJulgran. Men en gång gjorde han misstaget att spamma med nicket redcloud.
Nicket råttan är kapat. Kanske vet fs mer om detta? Nicket hade gjort tusentals poster, men är nu nere på en enda post.
Att rc spammat acbladet är redan bevisat och eftersom tillvägagångssättet är detsamma som användes av martinjulgran så idiotförklarar formsvackan sig själv genom att anklaga mig. Det intressanta är att fs tycks hålla med om att rc spammat i eget nick.
- Inlägg 107
Absolut inte. Denna beskyllan står du bakom och det du skriver tar jag inte på allvar.ericTheDog skrev:Det intressanta är att fs tycks hålla med om att rc spammat i eget nick.
- Inlägg 108
formsvackan skrev:Absolut inte. Denna beskyllan står du bakom och det du skriver tar jag inte på allvar.ericTheDog skrev:Det intressanta är att fs tycks hålla med om att rc spammat i eget nick.
Nu är det rc som postad spam, och denne bör således vara huvudmisstänkt som spammaren.
Vad tycker du om spammare, rent generellt?
- Inlägg 109
Hugg ner martinjulgran !ericTheDog skrev:Vad tycker du om spammare, rent generellt?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 110
formsvackan skrev:Hugg ner martinjulgran !ericTheDog skrev:Vad tycker du om spammare, rent generellt?
Bra, tar du det med Roffe nästa gång ni ses på trafikverkets restaurant?
Han verkar desperat nu,så han är förmodligen lättövertalad, nu ramla berra in igen.....
Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-01-24, 00:21, ändrad totalt 1 gång
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 111
formsvackan skrev:Hugg ner martinjulgran !ericTheDog skrev:Vad tycker du om spammare, rent generellt?
Och klä honom i tjära och fjädrar..
//Berra
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 112
[quote]Att rc spammat acbladet är redan bevisat
Att du skriver så med jämna mellanrum betyder ehhhh just inget alls.
Du lyckas ju aldrig komma upp med några bevis utan det blir ju bara ank-kvackande 24-7.
- Inlägg 113
[quote="RedCloud"]
Hehe, dina spam-inlägg finns på forumet, vad har du att säga om det?
Att rc spammat acbladet är redan bevisat
Att du skriver så med jämna mellanrum betyder ehhhh just inget alls.
- Inlägg 114
Att du är en notorisk lögnare.....och förmodligen den barnsligaste skribenten någonsin
- Inlägg 115
kvirr kvirr,,, jag skriver så många inlägg nu för att jag har jullov tillsammans med mina elever... kvirr kvirr......
Sagt av kackerlackan när det VAR jullov.
Spammaren Roffe börjar kanske snart svettas, den första gången han svettats då sen han satt på muggen sist och klämde ut sina åsikter...
Spammaren Roffe börjar kanske snart svettas, den första gången han svettats då sen han satt på muggen sist och klämde ut sina åsikter...
- Inlägg 116
RedMentalCase skrev:kvirr kvirr,,, jag skriver så många inlägg nu för att jag har jullov tillsammans med mina elever... kvirr kvirr......
Mår du inte bra ?
Så mycket mindervärdeskomplex, så mycket hat och aggression.....vet din omgivning om ditt dubbelliv ?
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 117
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:kvirr kvirr,,, jag skriver så många inlägg nu för att jag har jullov tillsammans med mina elever... kvirr kvirr......
Mår du inte bra ?
Så mycket mindervärdeskomplex, så mycket hat och aggression.....vet din omgivning om ditt dubbelliv ?
Du är sjukligt fixerad vid andras hälsotillstånd det kan inte vara friskt nej helsjukt hur blev det så jävla illa?
- Inlägg 118
RedclownIII skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:kvirr kvirr,,, jag skriver så många inlägg nu för att jag har jullov tillsammans med mina elever... kvirr kvirr......
Mår du inte bra ?
Du är sjukligt fixerad vid andras hälsotillstånd det kan inte vara friskt nej helsjukt hur blev det så jävla illa?
Hur många ggr har kackerlackan frågat hur andra mår?, 543?
när inser han att han ställer frågan till sig själv.
kvirr-kvirr.
- Inlägg 119
RedCloud skrev:Hehe, dina spam-inlägg finns på forumet, vad har du att säga om det?
Att du är en notorisk lögnare.....och förmodligen den barnsligaste skribenten någonsin
Du är en spammare rc. Lika bra att erkänna. Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
- Inlägg 120
Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
Du har kvackat om det några veckor nu.....
- Inlägg 121
RedCloud skrev:Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
Lite kul är det att se dig - men framförallt foliet - bli alldeles skitnödiga.
- Inlägg 122
Inte då, vi ser med spänning fram emot att få se dina "bevis"ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 123
formsvackan skrev:Inte då, vi ser med spänning fram emot att få se dina "bevis"ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
Som jag väntar!
//Berra
- Inlägg 124
formsvackan skrev:Inte då, vi ser med spänning fram emot att få se dina "bevis"ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
Det tror jag inte. Ni vet ju redanprecis vad det rör sig om. Och som jag uppfattar saken har både du och rc redan erkänt.
- Inlägg 125
Nu har det väl slagit över rejält i din skalle.ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Inte då, vi ser med spänning fram emot att få se dina "bevis"ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Ska bli kul att se dig slingra dig när jag presenterar bevisen för att du spammat.
Det tror jag inte. Ni vet ju redanprecis vad det rör sig om. Och som jag uppfattar saken har både du och rc redan erkänt.