F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Ehhh, är det jag som sitter och hyllar AB debatterna eller du??
Du tycker ju att det är så fantastiskt debattnivå på AB och hyllar den,
Ja det gör jag, men jag känner inte igen din beskrivning av desamma
SiP skrev:när den igentligen bara är en funktion att göra inlägg via ditt FB konto, alltså så blir alla inlägg typ FB standard...
Nej det är felaktigt. Vad jag förstår så är det så att du måste ha facebookkonto för att kunna skriva inlägg, och detta kan diskuteras huruvida detta är bra eller inte. Jag tycker definitivt att det är bättre än förut, men att man skulle kunna addera ytterligare ett par olika sätt att identifiera sig själv, och på så sätt måsta stå för vad man säger..... De som är mest kritisk till det nuvarande systemet på AB, är troligtvis de som inte längre vågar spy galla och vomera vokabulärt ... eftersom de då måste husera med eget namn och stå för det man säger.
Således kommer inte facebookinlägg ut på aftonbladet, men man kan välja att få aftonbladsinlägg så de syns på facebookSiP skrev:men det är väl din standard på debatt, "alla som inte tycker som jag är rasister"...
Återigen feltolkat, troligtvis med vilje, för att slippa ta i den verkliga frågan
[b]Och feltolkningen skulle i detta fallet vara det faktum att ditt rassekort kastas fram så fort du hamnar i underläge i debatterna, det vill säga efter ca: tre inlägg...
Och vad är den egentliga "frågan" i denna tråd, att du anser att AB är ett fullkommligt lysande debattforum men ändå hänger här och gör bort dig dag efter dag efter dag....