SiP skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:Jodå, av hela ditt hjärta, annars hade du inte dragit upp denna med alla dina floskler och lögner och antaganden från din fantasigenheratorSniperace skrev:Avgrundshöger, bombhöger osv osv, det är era vanliga benämningar på högern, var så säke
Sniper... jag vet inte hur din privata situation är, men det ser inte bra ut, utifrån hur du beter dig här. Faktum är att jag lider med både dig och SIP som har förvandlats till små miniatyrer av Thors..... och nästan håller på att explodera av hat och ilska.
Dessa två inlägg visar på hur desperat och ilsken du är.
I dert ena talar du om för mig vad jag känner i tron om att du skulle veta det bättre än mig..... och har i vanlig ordning varken belägg eller bevis för ditt påstående om minas tankar kring "fri debatt"
Och i det andra säger du att jag har sagt saker som jag inte sagt, och eftersom det oxå är en lögn, så kan du inte bevisa det heller.
Lite skärpning nu om jag får be sniper.... så du inte bryter ihop som Thors.
Då är det inte hälsosamt för dig att husera på debattforum.
Nu vet inte jag varför du drog in mig i den diskution med Sniper, men man kan konstatera det faktum att det hat och ilska du försöker ge intryck av att vi har mot dig helt klart är ett fantasifoster från dig och det hat du med all tydlighet har mot min person då du blandar in mig i dina svammelsvar...
Jag har inget hat mot din person alls.... tycker bara du har tappat greppet och börjar bli grov i mun, och kasta ur dig mycket skit och arga påhopp