Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
Inga påhopp,, saklig debatt, .... dvs raka motsatsen till Knattarna på AC
F.I.S.T skrev:Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
Grattis
RedMentalCase skrev:
FIST tror att det finns folk som debatterar med den idioten.
F.I.S.T skrev:Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
FIST VET att du är en idiot som inte går att debattera med
SiP skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
FIST VET att du är en idiot som inte går att debattera med
När man börjar prata om sig själv i tredje person, då är nog det sista lilla av förståndet borta...
redalert skrev:
Killen har nog problem och hålla reda på när han är fist eller dao!
lazy skrev:redalert skrev:
Visserligen svor Corven på att F.I.S.T är en annan person p.g.a att hon "kände" honom på AB men att F.I.S.T var Ludde på AB är ju ingen garanti för att han inte var Dao också.Likheten är i.a.f slående.
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
Idel vänstertomtar med andra ord!
F.I.S.T skrev:lazy skrev:redalert skrev:
Visserligen svor Corven på att F.I.S.T är en annan person p.g.a att hon "kände" honom på AB men att F.I.S.T var Ludde på AB är ju ingen garanti för att han inte var Dao också.Likheten är i.a.f slående.
Ha ha "snillen spekulerar"
lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:redalert skrev:
Ha ha "snillen spekulerar"
Tolkar det som att jag hade rätt.
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:Kan bara konstatera att jag trivs med att debattera på aftonbladet nu för tiden.
Idel vänstertomtar med andra ord!
Det verkar som du erkänner att det är då debatten blir något så när bra....
Jag tror alla som skrev bara skit försvann med en gång när de insåg att de inte kunde söndra och förstöra, och måste stå för vad dom säger, misstänker att du inte är kvar där ..... "censuren" har inte förändrats, men högertrollen har minskat
ericTheDog skrev:
Det skulle vara intressant med enlänk till en såndär riktigt bra debatt.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
du känner inte igen en när du ser den
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
du känner inte igen en när du ser den
SiP skrev:Fistarn tror att facebook inlägg typ, "nu ska jag fika" är debatt...
F.I.S.T skrev:SiP skrev:Fistarn tror att facebook inlägg typ, "nu ska jag fika" är debatt...
Nej..... det är Sippens fantasier
F.I.S.T skrev:SiP skrev:Fistarn tror att facebook inlägg typ, "nu ska jag fika" är debatt...
Nej..... det är Sippens fantasier
SiP skrev:
[b]Ehhh, är det jag som sitter och hyllar AB debatterna eller du??
Du tycker ju att det är så fantastiskt debattnivå på AB och hyllar den,
SiP skrev:när den igentligen bara är en funktion att göra inlägg via ditt FB konto, alltså så blir alla inlägg typ FB standard...
SiP skrev:men det är väl din standard på debatt, "alla som inte tycker som jag är rasister"...
SiP skrev:Ett citat från en "debattör" på AB visar att det fortfarande är åsiktscensur på AB, något som storfistarn antagligen jublar över, då kan han ju föra debatter där *ASG*
"Igår stängde de ned kommenteringsfunktionen på Petter Larssons artikel efter bara någon timme. (http://www.aftonbladet.se/kultur/article13745786.ab)
Förjävligt!"
F.I.S.T skrev:SiP skrev:Ett citat från en "debattör" på AB visar att det fortfarande är åsiktscensur på AB, något som storfistarn antagligen jublar över, då kan han ju föra debatter där *ASG*
"Igår stängde de ned kommenteringsfunktionen på Petter Larssons artikel efter bara någon timme. (http://www.aftonbladet.se/kultur/article13745786.ab)
Förjävligt!"
Nu är "debattören" och "sossen" igång igen ... med öknamn osv, och tycker att det är bra debatt... lite barnsligt faktiskt.
För övrigt anser jag det inte vara censur, att stänga ner debatten efter någon timme. Vilken värld lever du i egentligen. Aftonbladet har ingen skyldighet att ha några kommentatorsfält öht, men de har ett överhängande ansvar över vad som skrivs på deras forum...
Jag tror inte riktigt SIp har förstått vad censur är