Tänkte bara på det , vilken skillnad det blivit på klimatet på aftonbladets kommentarsrutor ...
Nu går det faktiskt an att föra en diskussion där
Va tråkigt för såna som knattarna på AC-bladet
F.I.S.T skrev:..
Tänkte bara på det , vilken skillnad det blivit på klimatet på aftonbladets kommentarsrutor ...
F.I.S.T skrev:..
R.O.F.L skrev:F.I.S.T skrev:..
Ja om gillar censur, lol
R.O.F.L skrev:F.I.S.T skrev:..
Ja, om gillar censur, lol
Endast de med rätt (röda) åsikter är välkomna.
F.I.S.T skrev:ytterligare en sak som forumhögern blandar ihop är "yttrandefrihet", med "rätten" att söndra, förstöra och håna
F.I.S.T skrev:ytterligare en sak som forumhögern blandar ihop är "yttrandefrihet", med "rätten" att söndra, förstöra och håna
lazy skrev:Warning
Vi rekommenderar att du inte besöker denna sida, eftersom den kan vara skadlig för din dator eller för ditt Facebook-konto. Om du väljer att besöka sidan ändå bör du inte ladda ned någon mjukvara och uppge aldrig ditt Facebook-lösenord.To learn more about staying safe on the internet, visit Facebook's Säkerhet Page. Please also read the Wikipedia articles on skadlig programvara and nätfiske.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13675929.ab
Ha ha ha, den här var lite kul med tanke på hyllningen till AB, har förresten F.I.S.T några exempel på hur bra debatten har blivit där? Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?[/font]
Sniperace skrev:för att inte tala om att en del vänsterextremister nu försvinner därifrån när de inte längre kan dölja sig bak anonymitetens mask.....
RedclownIII skrev:
Vilken finnig fjunig fjant med den röda fanan och töntiga solglasögon en riktig hobbykommunist direkt från pojkrummet!
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:för att inte tala om att en del vänsterextremister nu försvinner därifrån när de inte längre kan dölja sig bak anonymitetens mask.....
precis ... det är väl bra !?... att ingen kan gömma sig bakom en mask
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:för att inte tala om att en del vänsterextremister nu försvinner därifrån när de inte längre kan dölja sig bak anonymitetens mask.....
precis ... det är väl bra !?... att ingen kan gömma sig bakom en mask
Helt klar bra ja, men valet att man ska logga in via facebook var mindre bras, för oss som vågar vägra facebook, hade hellre sett att det skedde genom ex disqus istället.
eller kanske ännu hellre via bankid.
att det sedan blir så att en del inte längre då vågar detta är en helt annan sak, visst ska vi vara öppna om vilka vi är eller hur? Utan att dölja identiteten
F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
det blir lätt så när folk måste stå för vad man säger, då försvinner de destruktiva därifrån
lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
det blir lätt så när folk måste stå för vad man säger, då försvinner de destruktiva därifrån
Du menar att alla försvann? Vilket lyft för AB!
F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
Nej det menar jag inte ... hur fick du till det ?
lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
Jag skrev att jag inte kan hitta några kommentarer längre trots att Helin skrev att det var möjligt att kommentera igen fr.o.m 11-09-22, så var finns de,försvann alla(?)
F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
Jag skrev att jag inte kan hitta några kommentarer längre trots att Helin skrev att det var möjligt att kommentera igen fr.o.m 11-09-22, så var finns de,försvann alla(?)
Jag kommenterar dagligen där .... utan runda ord, och förnedring
SiP skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev: Jag kan nämligen inte hitta några kommentarer längre, var finns de?
Jag kommenterar dagligen där .... utan runda ord, och förnedring
Det måste kännas konstigt för dig...