ANNA2LINK skrev:
Jag vet inte hur jag ska skriva så att ni ska förstå. Jag håller ju på att gå en arbetsförberedande kurs. Jag hoppas på att få ett jobb snart. Försök att förstå vad jag skriver och menar.
Gå på de som är sk fuskare eller lata människor i stället för jag är det inte! Ni bara "antar" att jag är vad ni tror...
Kära Anna !!
Det spelar ingen roll hur du försöker förklara din situation för dessa destruktiva varelser. De kommer aldrig att förstå alternativt aldrig vilja förstå hur andra människor kan ha det.
Vissa människor är sådana, vi kommer aldrig någonsin att bli kvitt denna typ av människor som skiter i sin omgivning helt och hållet.
Så ta det inte personligt Anna.... kämpa på och gör ditt bästa och bry dig inte om när RMC Alert och gänget försöker göra ner dig som person och människa, utifrån din arbetsstatus och hälsostatus.
Dom saknar mänsklig kapacitet, och vet inget annat.... det är uppriktigt sagt synd om människor som dessa.... då de vid avsaknad av empati och medmänsklighet, aldrig riktigt kommer få känna hur det är att ge till andra, att det är där den sanna rikedomen i livet sitter.
Jag har sett hur de far fram med fula ord, lögner och nedvärderande ord om och om igen, utan att ens göra en antydan till att försöka debattera. Dessa individer går igång på, och njuter av att göra andra illa..... och ingenting kan ändra det förrän de själva fått smaka på egen medicin... eller råkar ut för samma sak som de människor de nu mobbar....
så Anna ... det är bara att ignorera deras okvädningsord, de visar med detta bara hur obetydliga och små människor de är