Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
är det din nya cabriolet som får dig att känna så ?
Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Ha,Ha,Ha,Ha fy f-n vilken dåre!
F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Secrist skrev:Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Ha,Ha,Ha,Ha fy f-n vilken dåre!
Begåvningsreserven på den yttersta vänsterkanten lägger ett nytt genomarbetat inlägg.
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Avundsjuk?
Men tyvärr kan du inte köpa en sådan utan att jobba hur jävla orättvist det än är!
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Gör det? Jag tycker faktiskt att Sverige är på väg att bli rättvisare...
Avundsjuk?
Men tyvärr kan du inte köpa en sådan utan att jobba hur jävla orättvist det än är!
Vad får dig att tro att jag vill ha en cabriolet finansierad av skattesänkningar som drabbar sjuka medmänniskor ?
Vercingetorix skrev:Det svenska folket har tagits genom en europeisk finansiell härdsmälta med minskad statsskuld... Vad kan vara mera rättvist än det gentemot kommande generationer?
RedMentalCase skrev:Vercingetorix skrev:Det svenska folket har tagits genom en europeisk finansiell härdsmälta med minskad statsskuld... Vad kan vara mera rättvist än det gentemot kommande generationer?
Det är väl detta faktum som får tokavänstern att uppträda mer och mer förvirrade och galna.
Kvar finns bara de hysteriska överdrifterna och den fragdatuggande avunden.
Vercingetorix skrev:RedMentalCase skrev:Vercingetorix skrev:Det svenska folket har tagits genom en europeisk finansiell härdsmälta med minskad statsskuld... Vad kan vara mera rättvist än det gentemot kommande generationer?
Det är väl detta faktum som får tokavänstern att uppträda mer och mer förvirrade och galna.
Ja, det mest rättvisa torde vara att försöka undvika att kommande generationer måste betala för vår konsumtion... Men som sagt, det är en högst subjektiv tanke...
Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Secrist skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
De är tyvärr väldigt intresserade av att staten lägger sina giriga händer på andras pengar ja.
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
De är tyvärr väldigt intresserade av att staten lägger sina giriga händer på andras pengar ja.
?
Secrist skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
?
Vänstern gillar när andra människor beskattas. Ju hårdare desto bättre.
ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:RedMentalCase skrev:Vercingetorix skrev:Det svenska folket har tagits genom en europeisk finansiell härdsmälta med minskad statsskuld... Vad kan vara mera rättvist än det gentemot kommande generationer?
Ja, det mest rättvisa torde vara att försöka undvika att kommande generationer måste betala för vår konsumtion... Men som sagt, det är en högst subjektiv tanke...
Det är viktigt att kommande generationer fårr det bra men samtidigt är det viktigt att fördela de pengar som vi har nu rättvist.
Det är inte rättvist om en del får leva på existensminimum och andra kan leva och köpa vad som helst.
ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
? De skattepengarna som vi har är allas gemensamma pengar!
RedclownIII skrev:ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:RedMentalCase skrev:Vercingetorix skrev:Det svenska folket har tagits genom en europeisk finansiell härdsmälta med minskad statsskuld... Vad kan vara mera rättvist än det gentemot kommande generationer?
Det är viktigt att kommande generationer fårr det bra men samtidigt är det viktigt att fördela de pengar som vi har nu rättvist.
Det är inte rättvist om en del får leva på existensminimum och andra kan leva och köpa vad som helst.
Du menar att över tio års sjukskrivning inte skall synas ekonomiskt utan borde ge lika mycket som en läkare får ut?
ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Du menar att de pengarna som JAG har arbetat in med MIN kropp under MIN tid är dina pengar?
Jag såg inte dig i bilkön till jobbet 06:00 imorse. Eller denna helgen där MIN kropp arbetade 20 timmar för att ge DIG dina pengar.
ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Du menar att de pengarna som JAG har arbetat in med MIN kropp under MIN tid är dina pengar?
Jag såg inte dig i bilkön till jobbet 06:00 imorse. Eller denna helgen där MIN kropp arbetade 20 timmar för att ge DIG dina pengar.
Lägg av så ska jag också säga om situationen blir tvärtom!
Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Vercingetorix skrev:Den solidariska vänstern är bara solidariska med andras pengar...
Lägg av så ska jag också säga om situationen blir tvärtom!
Du menar om minst tio år?