En liten påminnelse inför valet bara!
+9
ericTheDog
DMustaine
RedMentalCase
MartinLindgren
F.I.S.T
x-medborgare
Vercingetorix
ANNA2LINK
Redvictory
13 posters
Moderaternas mörka ideologi!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Moderaternas mörka ideologi!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 2
Sv: Moderaternas mörka ideologi!
Redvictory skrev:
Ja det är inte Moderaternas förtjänst att samhället ser ut som det gör...
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 3
Hehe.. Ja det är ju nästan pinsamt att någon känner sig manad att älta detta...
Men vad sägs om det Rasbiologiska Institutet, tyska transittrafiken under kriget, malmexporten till nazityskland, baltutlämningen, stölden ur AP-fonden, partiledare som kissar på röda mattan, utvisningen av egyptier till tortyrläger, hedersbetygelser till och från despoter som Honecker och Ceaucescu, Stalinhyllningarna, underlåtenheten att agera efter tsunamin, Boforsaffären, etc etc? The list goes on...
Men vad sägs om det Rasbiologiska Institutet, tyska transittrafiken under kriget, malmexporten till nazityskland, baltutlämningen, stölden ur AP-fonden, partiledare som kissar på röda mattan, utvisningen av egyptier till tortyrläger, hedersbetygelser till och från despoter som Honecker och Ceaucescu, Stalinhyllningarna, underlåtenheten att agera efter tsunamin, Boforsaffären, etc etc? The list goes on...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 4
Ja det finns nog en hel del byk på båda sidor kanske bäst att kolla vem som tänker sköta vittvätten oklanderligt i framtiden istället..
Men men vissa fläckar går inte tvätta bort.. Kanske bäst att kassera..
För min del rösta rött..
För min del rösta rött..
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 5
x-medborgare skrev:Ja det finns nog en hel del byk på båda sidor kanske bäst att kolla vem som tänker sköta vittvätten oklanderligt i framtiden istället..
För min del rösta rött..
För ett tryggare, rättvisare och grönare samhälle...
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 6
x-medborgare skrev:Ja det finns nog en hel del byk på båda sidor kanske bäst att kolla vem som tänker sköta vittvätten oklanderligt i framtiden istället..
För min del rösta rött..
Det är lättare att tvätta blå byk än röd, hehe... Jag är pragmatiker, och röstar således blått...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 7
Vercingetorix skrev: och röstar således blått...
Ja vad ska man säga.... jag vet inte om jag är glad att det finns någon med vett(V-rix) som röstar blått, eller om jag ska va ledsen för att en som är vettig inte röstar rött,....
äh jag väljer att se glaset som halvfullt ....
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 8
Fredrik Reinfeldt, han själv och adeln!
allt till blåblodingarna, en spark i baken på dom utsatta!
Mona Sahlin, stopp nu räcker det, inget mer till dom redan välbärgade, bättre villkor till dom som inget har!
Rödgrönt vs Blått 19 september!
allt till blåblodingarna, en spark i baken på dom utsatta!
Mona Sahlin, stopp nu räcker det, inget mer till dom redan välbärgade, bättre villkor till dom som inget har!
Rödgrönt vs Blått 19 september!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 9
Förbenade Reinfeldt, nej till pension 1935, att karln inte skäms !
Detta faktum är ju förmodligen en mycket tung post när folk väljer regering 2010...
Tur att man befinner sig på ett omodererat forum så man kan kalla er jubelidioter.
Detta faktum är ju förmodligen en mycket tung post när folk väljer regering 2010...
Tur att man befinner sig på ett omodererat forum så man kan kalla er jubelidioter.
- Inlägg 10
RedMentalCase skrev:Förbenade Reinfeldt, nej till pension 1935, att karln inte skäms !
Det kan du ju bevisligen göra på ett modererat forum också! fridebatt (onanikojan)
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 11
Tänk att behöva gå tillbaka till tidigt 1900-tal för att finna argumentation mot våra härliga moderater!?
- Inlägg 12
DMustaine skrev:Tänk att behöva gå tillbaka till tidigt 1900-tal för att finna argumentation mot våra härliga moderater!?
Från 1900 till 2009! så mycket skit de kommit med under alla dessa år! ändå är inte 2010 med! är ni stolta över detta? lazy kanske tycker det är ok att moderaterna är motståndare till kvinnlig rösträtt!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 13
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Tänk att behöva gå tillbaka till tidigt 1900-tal för att finna argumentation mot våra härliga moderater!?
Från 1900 till 2009! så mycket skit de kommit med under alla dessa år! ändå är inte 2010 med! är ni stolta över detta? lazy kanske tycker det är ok att moderaterna är motståndare till kvinnlig rösträtt!
Jag är i stort mycket nöjd med vad Alliansen åstakommit 2006 - 2010.
- Inlägg 14
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Tänk att behöva gå tillbaka till tidigt 1900-tal för att finna argumentation mot våra härliga moderater!?
Jag är i stort mycket nöjd med vad Alliansen åstakommit 2006 - 2010.
Tänk att det behövde du inte ens skriva råttan! men det var duktigt av dig att erkänna det!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 15
Än så länge bestämmer jag själv vad jag skriver, men snart är det kanske annorlunda. Cencuradmin kommer vilken dag som helst.
- Inlägg 16
ericTheDog skrev:Än så länge bestämmer jag själv vad jag skriver, men snart är det kanske annorlunda. Cencuradmin kommer vilken dag som helst.
Har jag missat nåt, vem ska moderera ?
Nån "ickekommunskit" ?
Inte ska väl den lätt korkade corven ta över ?
Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-06-22, 19:38, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 17
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:Än så länge bestämmer jag själv vad jag skriver, men snart är det kanske annorlunda. Cencuradmin kommer vilken dag som helst.
Har jag missat nåt, vem ska moderera ?
Nån "ickekommunskit" ?
Ja du har missat det mesta RMC! se din tid här som räknad!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 18
Nej för f*n, vem vill se en cirkus utan clown ?Redvictory skrev:Ja du har missat det mesta RMC! se din tid här som räknad!
- Inlägg 19
formsvackan skrev:Nej för f*n, vem vill se en cirkus utan clown ?Redvictory skrev:Ja du har missat det mesta RMC! se din tid här som räknad!
Har du hittat ditt citat om Nordkorea ?
Eller det är frimärkssamlingen som gäller .
- Inlägg 20
Finner bara din förfalskning, men det gör ingenting. Du roar mig ändåRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Nej för f*n, vem vill se en cirkus utan clown ?Redvictory skrev:Ja du har missat det mesta RMC! se din tid här som räknad!
Har du hittat ditt citat om Nordkorea ?
- Inlägg 21
lol Förfaskning... lol
Akta dig foliehatten, jag tilhör både bankirismen nyliberalerna och bilderberggruppen, och har dig på kornet !
Du får nog skaffa en titanhatt om du ska undkomma strålningen den här gången !
Akta dig foliehatten, jag tilhör både bankirismen nyliberalerna och bilderberggruppen, och har dig på kornet !
Du får nog skaffa en titanhatt om du ska undkomma strålningen den här gången !
- Inlägg 22
Exakt.RedMentalCase skrev:lol Förfaskning... lol
Nu fantiserar du igenRedMentalCase skrev:Akta dig foliehatten, jag tilhör både bankirismen nyliberalerna och bilderberggruppen, och har dig på kornet !
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 23
Moderat
Ja det är inte Moderaternas förtjänst att samhället ser ut som det gör...
Nä, det är ju uppenbart sossarna på gott och ont. Det är ju de som har haft makten nästan obrutet de senaste 70 åren. En effekt av det är ju en arrogans som Maria W vittnar om.
Nä, det är ju uppenbart sossarna på gott och ont. Det är ju de som har haft makten nästan obrutet de senaste 70 åren. En effekt av det är ju en arrogans som Maria W vittnar om.
- Inlägg 24
Secrist skrev:Ja det är inte Moderaternas förtjänst att samhället ser ut som det gör...
Tack vare sossarna har vi allmän rösträtt och nu även för kvinnor! inte dåligt va lazy? men med alliansen ett par år till så är nog det borta igen!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 25
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Tänk att behöva gå tillbaka till tidigt 1900-tal för att finna argumentation mot våra härliga moderater!?
Jag visste inte att moderaterna ÄR motståndare till kvinnlig rösträtt?