Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Thetaxpayer
ANNA2LINK
MartinLindgren
F.I.S.T
ericTheDog
SiP
lazy
redalert
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
15 posters

Nu förstör invandrarna London också

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Nu förstör invandrarna London också - Sida 5 Empty Sv: Nu förstör invandrarna London också

Inlägg  ericTheDog 2011-08-15, 01:33

F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:Jo F.I.S.T, jag svarade på frågan, att du lägger in en större betydelse än jag avsett i mitt ordval får stå för dig. scratch

Det är tråkigt att en av de enda 2 högerforumisterna som INTE skriver "GFYS" och diverse nedlåtande öknamn i tid och otid, är så flata att de inte kan svara på en så enkel fråga som vad hon menar med det ordvalet. Jag har inte lagt in nånting i ditt ordval, jag undrar bara vad du menar med vanliga hederliga brottslingar" ... att du sedan inte kan stå för det du skriver ligger inte på mitt ansvar

Men lazy har ju för bövelesn skrivit vad hon menar. Acceptera svaret eller låt bli. Jag tror vi alla skiter i vilket.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Nu förstör invandrarna London också - Sida 5 Empty Sv: Nu förstör invandrarna London också

Inlägg  RedCloud 2011-09-04, 11:40

London. Det blev en våldsam sammanstötning med 3 000 poliser när högerextremister trotsade regeringens förbud mot en demonstration i London. Tusen medlemmar från främlingsfientliga EDL marscherade i Aldgate i östra London på lördagen.

Polisen grep 60 personer för våldsamt upplopp, fylleri och ordningsstörande.

Omkring 1 500 motdemonstranter från en anti-fascistgrupp hade samlats i närheten i Whitechapel.

Demonstrationerna pågick i ett område med många människor från minoritetsgrupper.

Tänk att S-E-L alltid är ute och cyklar på tunn is..... bounce bounce bounce

Jag tror det är han med randig tröja...

Nu förstör invandrarna London också - Sida 5 Selrn

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:27