+4
Kakmonstret
MartinLindgren
berralarzon
Sossar-e-lata
8 posters
Sol & Värme i London...
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Sol & Värme i London...
Det är högsommar i London, har varit här med en vän för att se Depeche Mode, tyvärr blev konserten inställd pga sjukdom, men va fan det ger ju en anledning att åka hit igen i Juli då det är planerat att de skall spela London är grymt!! alla är glada och positiva och gillar livet!! det skulle svensken behöva lära av!! inga sossefasoner så långt ögat når i de områden vi valt att besöka
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Sol & Värme i London...
Sossar-e-lata skrev:Det är högsommar i London, har varit här med en vän för att se Depeche Mode, tyvärr blev konserten inställd pga sjukdom, men va fan det ger ju en anledning att åka hit igen i Juli då det är planerat att de skall spela London är grymt!! alla är glada och positiva och gillar livet!! det skulle svensken behöva lära av!! inga sossefasoner så långt ögat når i de områden vi valt att besöka
fjant.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
S-e-L ser det han vill se, engelska folket är hårt drabbade av arbetslöshet i finanskrisens fotspår,
Man är också oroliga för hur hårt kommande och nödvändiga besparingar ska drabba folket!
Men S-e-L ser antagligen inget annat än skummet i skumpa och ölglasen,
Huller om buller med en massa räkskal?
Man är också oroliga för hur hårt kommande och nödvändiga besparingar ska drabba folket!
Men S-e-L ser antagligen inget annat än skummet i skumpa och ölglasen,
Huller om buller med en massa räkskal?
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 4
De konservativa kommer vinna stort i nästa val i England. Detta gär att engelsmännen kan se ljust på framtiden. De behöver en Thatcher som kan sätta packet på plats.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 5
Värre än så. Släpar man med sig datorn till en konsert i London är det illa ställt där uppe.berralarzon skrev:fjant.
//berra
Det är smått om svenska tangentbord i england.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 6
formsvackan skrev:Värre än så. Släpar man med sig datorn till en konsert i London är det illa ställt där uppe.berralarzon skrev:fjant.
//berra
Jomenvisst nörden i fråga logga in på sin familjeresa i Thailand med så vem blir förvånad av dessa wannabees likt arvstomten sel.
//berra
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 7
Är det vänsterns gökungar som sitter och väntar på att de stekta sparvarna skall flyga in i mun?
- Inlägg 8
hört talas om arbete Berra boy
jag som jobbar och sliter behöver vara uppdaterad och därav uppkopplad, förstår att ni muppar inte förstår det.......
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 9
formsvackan skrev:Värre än så. Släpar man med sig datorn till en konsert i London är det illa ställt där uppe.berralarzon skrev:fjant.
//berra
Det går att skriva å, ä och ö även med brittiska tangentbord.
- Inlägg 10
Ser man på, ett känsligt ämne för S-e-L, försvars talen haglar, i försöken att vara nedlåtande mot andra, och lyfta sig själv till dom högre höjderna!
- Inlägg 11
Så du är alltså rätt person att snacka om stekta sparvar rakt in i munnen, Mr. Blue,
Är frugan på jobbet och försörjer dig idag igen,
VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG EGENTLIGEN?
NÅGOT STÅR INTE RÄTT TILL,
- Inlägg 12
Jo. Eftersom tecknen ingår i både ISO8859 och ISO10646 så är det fullt möjligt, om man håller tungan i rätt munVercingetorix skrev:Det går att skriva å, ä och ö även med brittiska tangentbord.
- Inlägg 13
martin7lindgren skrev:Så du är alltså rätt person att snacka om stekta sparvar rakt in i munnen, Mr. Blue,
Ja det största felet är skattetrycket, jag tyar icke längre!
Inte en krona till skall du ha utav mina pengar!
- Inlägg 14
Sedan när betalar du skatt ?blueheaven skrev:Ja det största felet är skattetrycket, jag tyar icke längre!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 15
formsvackan skrev:Sedan när betalar du skatt ?blueheaven skrev:Ja det största felet är skattetrycket, jag tyar icke längre!
*asgarv*
Klockrent !!
- Inlägg 16
IQ Fiskmås kick the rasist har kul
lika smarta inlägg som vanligt
- Inlägg 17
formsvackan skrev:Sedan när betalar du skatt ?blueheaven skrev:Ja det största felet är skattetrycket, jag tyar icke längre!
Nej som bekant har jag lagt av att betala skatt jag orkar inte längre, har det förespeglats på annat sätt?
KTR asgarvar frågan är bara vad pajasen asgarvar åt?
- Inlägg 18
Du har dock inget emot att bli försörjd av andra, eller hur ?blueheaven skrev:Nej som bekant har jag lagt av att betala skatt jag orkar inte längre, har det förespeglats på annat sätt?
- Inlägg 19
formsvackan skrev:Du har dock inget emot att bli försörjd av andra, eller hur ?blueheaven skrev:Nej som bekant har jag lagt av att betala skatt jag orkar inte längre, har det förespeglats på annat sätt?
Jag är inte försörjd av andra har inte en krona i bidrag eller a-kassa!
Men jag har inget emot att även jag skulle bli försörjd av andra, ty jag orkar inte längre!
- Inlägg 20
På något sätt får du lik förbaskat mat varje dag, eller hur ?blueheaven skrev:Jag är inte försörjd av andra har inte en krona i bidrag eller a-kassa!
- Inlägg 21
formsvackan skrev:På något sätt får du lik förbaskat mat varje dag, eller hur ?blueheaven skrev:Jag är inte försörjd av andra har inte en krona i bidrag eller a-kassa!
Till skillnad från gökungarna i vänstern så har jag avsatt egna pengar även om sådana som du gör allt ni kan för att man inte skall kunna!
Är du verkligen så naiv eller skojar du bara?
- Inlägg 22
Om så vore skulle du drabbas av skatt på dessa, kanske inte mycket men ändåblueheaven skrev:Till skillnad från gökungarna i vänstern så har jag avsatt egna pengar även om sådana som du gör allt ni kan för att man inte skall kunna!
En person som är tillräckligt vaken för att göra något sådant, är också tillräckligt vaken för att inte skämma ut sig som GA´s skugga på detta forum.
Tror du verkligen att jag är så naiv eller skojar du bara?
- Inlägg 23
formsvackan skrev:Om så vore skulle du drabbas av skatt på dessa, kanske inte mycket men ändåblueheaven skrev:Till skillnad från gökungarna i vänstern så har jag avsatt egna pengar även om sådana som du gör allt ni kan för att man inte skall kunna!
En person som är tillräckligt vaken för att göra något sådant, är också tillräckligt vaken för att inte skämma ut sig som GA´s skugga på detta forum.
Pengarna är skattade och klara eller skall de skattas en gång till?
- Inlägg 24
Inkomst av kapital och förmögenhetsskattblueheaven skrev:formsvackan skrev:Om så vore skulle du drabbas av skatt på dessa, kanske inte mycket men ändåblueheaven skrev:Till skillnad från gökungarna i vänstern så har jag avsatt egna pengar även om sådana som du gör allt ni kan för att man inte skall kunna!
- Inlägg 25
formsvackan skrev:Inkomst av kapital och förmögenhetsskattblueheaven skrev:formsvackan skrev:Om så vore skulle du drabbas av skatt på dessa, kanske inte mycket men ändåblueheaven skrev:Till skillnad från gökungarna i vänstern så har jag avsatt egna pengar även om sådana som du gör allt ni kan för att man inte skall kunna!
Typiskt kommunister!
Man får inte klara sig själv utan måste vara utlämnad till politikers godtycke!
För att slippa skatt på räntan har jag pengarna i madrassen!