ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Jag skulle vilja säga att Anders Breiviks ideologi är samma som högerpolitikens! den enda skillnaden är att han visar det öppet!
Visst är det så, på samma sätt som att forumvänstern ser på problemlösning på samma sätt som Pol Pot.
Du är inte så intresserad av någon som helst debattnivå va?
Det har ju aldrig gått att debattera med er eftersom ni tror att det räcker mad att kunna stava till det! jag förordar RC som lärare i debatt teknik! då kanske vi kan få svar på våra frågor dvs inga fokusförskjutningar som men mona då osv!
Det är många gånger som högern har dumförklarat vänstern här inne som ofta hamnat i försvar hela tiden och då har en hårdare och hårdare atmosfär bybgts upp här inne. De som dumförklarar folk pga deras ideologi borde skämmas men en del har inte mage till det...
Inte då, de flesta vänster klarar så bra att dumförklara sig själva i inlägg efter inlägg!
Se bara fjanten RV eller är denne en bra debattör tycker du Anna?
ROTFL!
Du ser RedA du gör det direkt! Red V har fått höra mycket taskiga saker till sig själv och är nog fb på en del här inne med all rätt. Om man går på någon på ett mycket personligt sätt RedA ¨så vill man inte diskutera sakfrågor utan just göra personliga påhopp! RedV har lärt sig av er!
Ja men det är min uppfattning!
Fan Anna? Vad har hänt med dig? Du måste ju vara både blind och dum om du verkligen menar vad du skriver.