Thetaxpayer skrev:
Hur skall man inte kunna se dig som en extremist och helt vrickad när du redan i trådrubriken extremistanklagar alla på forumet som är till höger om dig och sedan klagar på att det blir personrelaterad debatt?
Sanningen är svår för er, jag är medveten om detta.
Jag nämnde ingen vid namn som ni kontinuerligt gör, och även i detta ditt inlägg lägger till ord som "vrickad"... det är uppenbarligen din syn på "debatt"
För det första så har jag inte alls påstått att alla till höger om mig är extremister, nu kackar du i eget bo, efter som du kallar mig för extremist, utan att kunna peka på någon enda specifik extremistisk åsikt jag eller vänstern skulle kunna tänkas ha.
Det jag däremot HAR påstått är att åsikterna kring invandring och muslimer är liknande A.B.B, men att ni inte uttalat (utom någon enstaka) att man ska till våld för att åtgärda det större delen av forumhögern kallar för "massinvandring"... och gång efter annan, i tråd efter tråd så skiner rasismen och okunskapen igenom på många forumhöger då de fullkomligt blundar för helhetsbilden i världen, och tror att USA är en militär oskuld, som aldrig gör något fel, medan högern nästan alltid beskyller själva religionen Islam, och kulturer från mellersta östern för att vara "sjuka"...."en våldsam religion"... ofta pratar forumhögern om överrepresentation av våld i Sverige bland invandrare utan att förstå varför, och hänvisa till religion och kultur... och i ingen av fallen ser de egen del i denna krock. Och ser inte att det svenska våldet mot tex kvinnor inte skiljer sig nämnvärt... det finns exempel på exempel på hur rasismen från forumhögern lyser igenom.... sv osv
Thetaxpayer skrev:Du vill ju inte ha en riktig debatt.
Jag vill ha debatt, men ser att det blir svårt, när de flesta höger antingen undviker ämnet, eller kastar ur sig "GFYS", "vrickad" osv osv... det är inte min syn på debatt.
Thetaxpayer skrev:Du vill ha en anledning att diskutera dina haveristteorier endast genom din synvinkel och allt annat är personangrepp enligt dig. Återigen. Lägg ner detta med att försöka debattera för du gör det verkligen inget vidare.
det är en åsikt, från en som gärna använder sig av nedsättande ordval och persondebatt.... så den kritiken väger lätt