Jag har sagt detta förut och blivigt censurerad på Aftonbladet.
Men nu går Aftonbladets egna ledare ut med mitt gamla censurerade budskap.
Organisationen Svenskt Näringsliv är Sveriges bödel. I organisationen Svenskt näringsliv existerar ondskan i allra högsta grad. Här är den stora planen på att avveckla arbetsrätten och välfärdsystem åt alla en levande verklighet.
Svenskt Näringsliv har lika många fasta platser i riksdagen som ett litet parti.
Svenskt näringsliv sponsrar moderaterna och centerpartiet. Svenskt näringsliv förhandlar med vår statsminister och Anders Borg bakom lykta dörrar.
Jag kan idag avslöja att det finns en väldigt ljusskygg plan.
En plan som innebär att Regeringen kommer gå in och lagstifta bort fackföreningarnas vapen. Dvs de krafter som facket har haft att sätta emot orättvisor och förtryck av överheten kommer bli olagligt. (Strejk förbud etc.)
Del 1 av planen
Detta med hjälp av Otto Sveriges arbetsmarknadsminister.
Samma Otto som påstår att det är olyckligt att parterna Svenskt Näringsliv och LO inte kunnat fatta ett gemensamt avtal.
Detta är rent ljug. Det finns en plan som innefattar just detta.
Nu är tiden inne då Otto ska lagstifta in Svenskt näringslivs krav.
Källa, är anonym men mycket trovärdig. Beviset på mitt inlägg kommer komma med tiden inom kort. Följ bara utspelet. Nu när ni fått planen belyst så blir det lätt att se hyckleriet. Ett teaterspel värt oscars nominering sker idag i vårt toppstyrda Sverige. Del 2 av Planen.
Privatiserad Arbetsförmedling. Vilket ger privata bolag rätt att neka A-kassa om inte arbetssökande tar de arbeten som erbjuds. Trotts Geografiskt läge, Trotts lönedumpning, Trotts familjesituationer.
http://www.svensktnaringsliv.se/fragor/jobbtraffar/article73593.ece
Allt går ut på att återskapa svältlönerna! Det är ett skådespeleri som lurat i stort sätt hela Sveriges arbetarkår. Nu kommer konsekvenserna.
Del 4 i Planen.
Samtidigt som vi tas med försämringar i statskassan, så vill nu Svenskt Näringsliv att medvetet uppköppta förlust bolag utomlands ska vara skälig kvittering av vinstskatt i Sverige. Man har alltså köppt förlust företag i näst intill skattefria länder. Genom att flytta vinsten från de Svenska bolagen till dessa utländska bolag så ska de slippa betala vinst skatt. Efter att vinsten flyttats till dessa bolag så är det en skattefri vinst. En vinst som kan delas ut i aktieutdelning och bonusar etc. Svenskt Näringsliv hoppas nu på EU's stöd i detta. Alltså att köra över de Svenska skattelagarna.
Girighet
I detta företag har våra LO representanter suttigt och lekt. LO har hela tiden varit en bricka i spelet. LO delar med sig av sin strategi till Svenskt Näringsliv, vilket det övre hararktiska skiktet smidigt planerna efter.
I Toppen av Organisationen Svenskt Näringsliv finns sann Ondska. Här styr Psykopater med lögner och manipulation. Dessa saknar totalt tillstymmelse till empati. Sveriges farligaste människor. En grupp av människor som kan agera bödel åt hela vårt land.
Vänta och se ni som kallar detta för lögn eller Paranoia. Framtiden kommer bekräfta vart enda ord av det jag nu redovisat.
Mvh Palmevara