När det vart avstängningar på detta forum, för just den här typen av dödshot och dylikt, samt spamning....
Så grinade forumhögern samstämt över åsiktsförtryck !
Och nu skyller de som försvarar att man får skriva att man önskar att nån får en kula i pannan .. försvarar detta med att RC har en avatar ... som liknar den som Seel har ...
Båda enligt mitt tycke skall inte få förekomma... Men nu är jag inte Admin....
(hade jag varit det hade det sett annorlunda ut här, Spammtrådarna hade försvunnit, och lagts ihop till en för varje ämne och det enda som lett till avstängning är dödshot och liknande OAVSETT PARTIFÄRG !!)
Men det skulle inte haft nån betydelse för hur jag skulle blivit sedd på då.... det kan ju både Snipe och Corven intyga, att det är omöjligt uppdrag att moderera ett forum så alla blir nöjda, spec med extrema element på forumet
Men Den förstörande delen av forumhögern, den hotande, den som vill sänka forumet... deras retorik är som följer
- "Får inte vi forumhöger önska livet ur folk , så blir vi sura, och stänger man av oss för det så är det åsiktsförtryck"
- "Och titta nu är RC jättedum, för han gör ju likadant som Seel, men Seel är inte dum, när Seel gör som Seel"... "Vi forumhöger motsätter oss att Någon vänster ska bete sig lika dumt som vi gör, det är ju vår rättighet"