RC-ligan....ja jävlar...
Den har f.ö. bytt namn till "Vi som kan debattera utan att komma med dödshot"
RedCloud skrev:RC-ligan....ja jävlar...
RedCloud skrev:RC-ligan....ja jävlar...
fingubben skrev:lazy skrev:100% svammel enligt min mening, var/när hade t.ex råttan "dödshotat"
ngn? När gjorde Vercingetorix det, GA?
Man kan tycka vad man vill om det som skrivs här men att försöka "skriva
om" varför en del blev avstängda är nog en mindre god ide såvida du
inte kan bevisa att det berodde på "dödshot" från samtliga.
Håller med om det, det är bara trams och påhitt från nävens sida.
captaincodd skrev:RC-ligans argument kanske passar oss som är födda med EMPATI och en männskosyn som i grunden är SOLIDARISK,fingubben,har du tänkt på det?Men som sagt av bl.a RD så är debattnivå och argumentation från högerbänken av väldigt låg kvalitet,,,Argumentera istf att hålla på med personangrepp,hur svårt ska det va´?
redalert skrev:captaincodd skrev:RC-ligans argument kanske passar oss som är födda med EMPATI och en männskosyn som i grunden är SOLIDARISK,fingubben,har du tänkt på det?Men som sagt av bl.a RD så är debattnivå och argumentation från högerbänken av väldigt låg kvalitet,,,Argumentera istf att hålla på med personangrepp,hur svårt ska det va´?
Ja det är sannerligen inte lätt att vara ödmjuk eller vad säger du kaptentorsk?
F.I.S.T skrev:Så här är det ...
När det vart avstängningar på detta forum, för just den här typen av dödshot och dylikt, samt spamning....
Så grinade forumhögern samstämt över åsiktsförtryck !
Och nu skyller de som försvarar att man får skriva att man önskar att nån får en kula i pannan .. försvarar detta med att RC har en avatar ... som liknar den som Seel har ...
Båda enligt mitt tycke skall inte få förekomma... Men nu är jag inte Admin....
(hade jag varit det hade det sett annorlunda ut här, Spammtrådarna hade försvunnit, och lagts ihop till en för varje ämne och det enda som lett till avstängning är dödshot och liknande OAVSETT PARTIFÄRG !!)
Men det skulle inte haft nån betydelse för hur jag skulle blivit sedd på då.... det kan ju både Snipe och Corven intyga, att det är omöjligt uppdrag att moderera ett forum så alla blir nöjda, spec med extrema element på forumet
Men Den förstörande delen av forumhögern, den hotande, den som vill sänka forumet... deras retorik är som följer
- "Får inte vi forumhöger önska livet ur folk , så blir vi sura, och stänger man av oss för det så är det åsiktsförtryck"
- "Och titta nu är RC jättedum, för han gör ju likadant som Seel, men Seel är inte dum, när Seel gör som Seel"... "Vi forumhöger motsätter oss att Någon vänster ska bete sig lika dumt som vi gör, det är ju vår rättighet"
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Så här är det ...
När det vart avstängningar på detta forum, för just den här typen av dödshot och dylikt, samt spamning....
Så grinade forumhögern samstämt över åsiktsförtryck !
Och nu skyller de som försvarar att man får skriva att man önskar att nån får en kula i pannan .. försvarar detta med att RC har en avatar ... som liknar den som Seel har ...
Båda enligt mitt tycke skall inte få förekomma... Men nu är jag inte Admin....
(hade jag varit det hade det sett annorlunda ut här, Spammtrådarna hade försvunnit, och lagts ihop till en för varje ämne och det enda som lett till avstängning är dödshot och liknande OAVSETT PARTIFÄRG !!)
Men det skulle inte haft nån betydelse för hur jag skulle blivit sedd på då.... det kan ju både Snipe och Corven intyga, att det är omöjligt uppdrag att moderera ett forum så alla blir nöjda, spec med extrema element på forumet
Men Den förstörande delen av forumhögern, den hotande, den som vill sänka forumet... deras retorik är som följer
- "Får inte vi forumhöger önska livet ur folk , så blir vi sura, och stänger man av oss för det så är det åsiktsförtryck"
- "Och titta nu är RC jättedum, för han gör ju likadant som Seel, men Seel är inte dum, när Seel gör som Seel"... "Vi forumhöger motsätter oss att Någon vänster ska bete sig lika dumt som vi gör, det är ju vår rättighet"
Ett mer korkat inlägg får man leta länge efter.
redalert skrev:captaincodd skrev:RC-ligans argument kanske passar oss som är födda med EMPATI och en männskosyn som i grunden är SOLIDARISK,fingubben,har du tänkt på det?Men som sagt av bl.a RD så är debattnivå och argumentation från högerbänken av väldigt låg kvalitet,,,Argumentera istf att hålla på med personangrepp,hur svårt ska det va´?
ericTheDog skrev:redalert skrev:captaincodd skrev:RC-ligans argument kanske passar oss som är födda med EMPATI och en männskosyn som i grunden är SOLIDARISK,fingubben,har du tänkt på det?Men som sagt av bl.a RD så är debattnivå och argumentation från högerbänken av väldigt låg kvalitet,,,Argumentera istf att hålla på med personangrepp,hur svårt ska det va´?
Vi måste lära oss tycka som rc. Annars är vi onda människor.
RedCloud skrev:varför bara inte acceptera att vi alla tycker och tänker olika
Svårt ibland...
RC tror att han "supportar" judar i Israel vilket han inte gör, oj vilken miss,hej RC, har du några källor där du kan bevisa att israelerna "går din väg"?
lazy skrev:RedCloud skrev:varför bara inte acceptera att vi alla tycker och tänker olika
Svårt ibland...
RC tror att han "supportar" judar i Israel vilket han inte gör, oj vilken miss,hej RC, har du några källor där du kan bevisa att israelerna "går din väg"?
Är det inte bättre att du håller dig undan saker du inte förstår?MartinLindgren skrev:Fingubbe eller Fulgubbe vad i ligger skillnaden, två F-gubbar och inget annat!
Sen har vi också jordgubbar, men det är ju en helt annan gubbe!