F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
är det eller är det inte 100& av vänsterpartisterna som hamnat utanför riksdagen efter valet som lever så?
jag har inte skrivit att de som sitter kavr gör detta eftersom de då inte får inkomstgaranti, gansk glasklart eller hur?
du var tydligen tvungen att leta fel, med det blev byxnerdragning igen, se nu till att dra upp dem.
Nej jag letar inte fel, jag konstaterar bara att du medvetet utelämnar fakta för att få saker att framstå som nåt de inte är. Och nu gör du det igen, du utelämnar det faktum att siffrorna gäller sedan senaste valet, allt för att överdriva och vilseleda i vanlig ordning när Sniper "debatterar"Sniperace skrev:vad gäller antalet spelar det mindre roll, det är ju fördelningen vi talar om eller hur?
Antalet är viktigt, likaväl som procentfördelningen, om man vill ha all fakta i ämnet.... och det är något åtminstone jag är intresserad av ... är inte du intresserad av att lägga alla kort på bordet ??... eller ska v8issa delar döljas tycker du ?
JAg har INGET emot om det ftalas om hur många moderater det är, men som jag sa så ärt det intrssanta ändå hur stor andel av respektive del som visa sådan omoral
Tycker inte du det?
eller kan det vara så at det i just detta fall är så väldigt viktigt pga att du vill få det att se mindre illa ut på något sätt?
jag skulle inte se det på annat sätt ens om vi tar ett jämförande, låt säga att åtta av åtta vänsterpartister gört så här, och 25 av 50 moderater gör så, så är det ÄNDÅ så att det är riktigt otrevilgt all 100% av vp gjort så, och då visar statistiken att de borde vara samma sak om det varit 50vp av 50 som utnytjade detta.
ser du saken annorlunda?
En sak är säker, hade situationen varit tvärtom skulle du ridit på m,s omoral riktigt länge....