Här ljugs det friskt ser jag, utan att skämmas, procentsatsen gällde personer som slutat i riksdagen sedan valet, inte 100 % av vänsterpartisterna som du framställer här. Och antalet Moderater har ni fortfarande inte VÅGAT ta till er
är det eller är det inte 100& av vänsterpartisterna som hamnat utanför riksdagen efter valet som lever så?
jag har inte skrivit att de som sitter kavr gör detta eftersom de då inte får inkomstgaranti, gansk glasklart eller hur?
du var tydligen tvungen att leta fel, med det blev byxnerdragning igen, se nu till att dra upp dem.
vad gäller antalet spelar det mindre roll, det är ju fördelningen vi talar om eller hur?
räknar du på samma sätt om man jämför brotsfall på 200 miljoner människor jämfört med antal brottsfall på 10 miljoner? att du då med frenesi ser det som väldigt viktigt att visa att de 200 miljonerna hade 20 miljoner brottslingar medan det bara var 2 miljoner var de 10 miljonerna?
och då förnekar att brotslih´gheten var procventuellt dubbelt så stor hos de 10 miljonerna
avist, det var ju det där med bakomliggande orsaker *asg*
Tycker du själv inte att det ser illa ut att det är 100% av dem från V som lämnat riksdagen lever på inkomstgarantin, när det bara är 50% från dina hatade moderater?
Enligt din logik borde det ju inte finnas NÅGON från v som gjorde detta och ALLA från M eller?
VAd gäller arbeta, gör inte majoriteten av moderaterna detta?
t'nk på att även de säljer sitt arbete till arbetsköpare, jag vet många sådana som arbetar på fabriksgolv osv