redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
Fisten är ju ingenting annat än en förljugen rövlapp!
politisk debatt ?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Du Alerten lär du dina barn så fina ord som du skriver här med? "Som man vill bli behandlad själv ska man själv behandla andra"... Jag tror inte att du lever efter den filosofin, eller har jag fel?
Nu fick du något att bita i...
Tur man inte behöver bita i det sura äpplet eftersom det är söndertuggat av förljugna vänsterstollar!
Att man röstar på vänstersidan eller högerisidan har inte med att man är stollig att göra eller går det hand i hand Red A? Jag tycker att du är ute och cyklar... Jag dömer folk efter person inte vad folk röstar på!!!
Sorterar man ut Sverigedemokrater och vänsterpartister så hittar man nog en högre andel muppar än bland folk i allmänhet.
politisk debatt ?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Du Alerten lär du dina barn så fina ord som du skriver här med? "Som man vill bli behandlad själv ska man själv behandla andra"... Jag tror inte att du lever efter den filosofin, eller har jag fel?
Tur man inte behöver bita i det sura äpplet eftersom det är söndertuggat av förljugna vänsterstollar!
Att man röstar på vänstersidan eller högerisidan har inte med att man är stollig att göra eller går det hand i hand Red A? Jag tycker att du är ute och cyklar... Jag dömer folk efter person inte vad folk röstar på!!!
Sorterar man ut Sverigedemokrater och vänsterpartister så hittar man nog en högre andel muppar än bland folk i allmänhet.
politisk debatt ?
Debattera med extremister? Du måste skämta.
F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
politisk debatt ?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
politisk debatt ?
Glömde jag försupen?
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
politisk debatt ?
Glömde jag försupen?
..... ja då har jag lyckats bra med tanke på att mitt totala spritkonto under hela mitt liv på systemet ligger under 500 kronor, när börjar debatten ?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
politisk debatt ?
Glömde jag försupen?
..... ja då har jag lyckats bra med tanke på att mitt totala spritkonto under hela mitt liv på systemet ligger under 500 kronor, när börjar debatten ?
Va? köper du svartsprit din rackare.
redalert skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Bra skrivet FIST!
Vad var det som var bra?
politisk debatt ?
Glömde jag försupen?
Va? köper du svartsprit din rackare.
Ja stollen trodde han kom undan så lätt genom att dilla om systemet!
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Du Alerten lär du dina barn så fina ord som du skriver här med? "Som man vill bli behandlad själv ska man själv behandla andra"... Jag tror inte att du lever efter den filosofin, eller har jag fel?