Nej, det kanske inte går att överdosera men det går definitivt att bli en mindre kvalitativ medborgare p.g.a hash.
Nämn en drog som gör dig till en mer kvalitativ medborgare.
Nej, det kanske inte går att överdosera men det går definitivt att bli en mindre kvalitativ medborgare p.g.a hash.
Freedom skrev:Nej, det kanske inte går att överdosera men det går definitivt att bli en mindre kvalitativ medborgare p.g.a hash.
redalert skrev:Freedom skrev:Nej, det kanske inte går att överdosera men det går definitivt att bli en mindre kvalitativ medborgare p.g.a hash.
Är detta samme freedom som igår var död och begraven?
Freedom skrev:Nej, det kanske inte går att överdosera men det går definitivt att bli en mindre kvalitativ medborgare p.g.a hash.
Eeeh, ja, Alkohol.
Knark som du använder
däremot, har bara negativa effekter vilket du själv är det bästa exemplet på.
lazy skrev:Så här stod det på jinges sida och sedan var det meningen att man ska klicka.
"Klicka här, studera detta om du tror att cannabismissbruk är ofarligt!"
Skador-av-hasch-och-marijuana1
Låt oss kanske enas om: drogfrihet är att föredra ?
Men allt han skriver om Israel är sant?
RedCloud skrev:Här sågar Mats Hilte, forskare och lektor vid Socialhögskolan i Lund denna rapport jäms med fotknölarna:
http://swecan.org/index.php?name=News&file=article&sid=82
Läs den gärna....
lazy skrev:Har läst den nu och blev lite nyfiken på Mats Hilte så jag googlade men
hittade istället en annan person som också var intressant, dokumentet
ligger som pdf så jag länkar till google.
Alla vill slippa ifrån missbruket”
lazy skrev:Den ligger som pdf som inte går att kopiera så du får scrolla ner till
"Alla vill slippa ifrån missbruket."
RedCloud skrev:lazy skrev:Den ligger som pdf som inte går att kopiera så du får scrolla ner till
"Alla vill slippa ifrån missbruket."
http://www.pelleolsson.se/Artiklar/Cannabis%20Intervju%20med%20Thomas%20Lundqvist.pdf
Åh f-n, undrar om jag kan skylla på värmen?