Har du även kontakt med freedom och ktr?
Med "Freedom" 24-7-365, men inte med ktr...
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Sniperace skrev:har INTE kollat på ett tag nu, men i den lista jag sammanställde vid försöken att spåra julgranen hade rc och berra OLIKA ip.
2 datorer, problemet löst för psykopaten rc.
det roliga är att jag har kontakt med Berra (som naturligtvis heter ngt annat) IRL, vi skrattar gott åt forumhögerns fantasier.
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Sniperace skrev:har INTE kollat på ett tag nu, men i den lista jag sammanställde vid försöken att spåra julgranen hade rc och berra OLIKA ip.
det roliga är att jag har kontakt med Berra (som naturligtvis heter ngt annat) IRL, vi skrattar gott åt forumhögerns fantasier.
lol
Kluven personlighet skrattar i kanon..... rc börjar de andra faller in.
De kommer förmodligen inte ens ihåg alla nick de haftF.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Sniperace skrev:har INTE kollat på ett tag nu, men i den lista jag sammanställde vid försöken att spåra julgranen hade rc och berra OLIKA ip.
lol
Det är roligt att ni skrattar åt detta, men inte törs stå för alla nick ni själva haft
formsvackan skrev:De kommer förmodligen inte ens ihåg alla nick de haftF.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Sniperace skrev:har INTE kollat på ett tag nu, men i den lista jag sammanställde vid försöken att spåra julgranen hade rc och berra OLIKA ip.
lol
Det är roligt att ni skrattar åt detta, men inte törs stå för alla nick ni själva haft
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Sniperace skrev:har INTE kollat på ett tag nu, men i den lista jag sammanställde vid försöken att spåra julgranen hade rc och berra OLIKA ip.
RedCloud skrev:Har du även kontakt med freedom och ktr?
Med "Freedom" 24-7-365, men inte med ktr...
Hur går det ihop?
RedCloud skrev:Hur går det ihop?
För att hålla dig sysselsatt, det finns en nedtecknad förklaring på detta forum...
RedCloud: det finns en nedtecknad förklaring ..
RedMentalCase skrev:RedCloud: det finns en nedtecknad förklaring ..
UNA bombarens manifest?