Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
MartinLindgren
Thors
6 posters

Mona Sahiln AB

Thors

Antal inlägg : 2065

Mona Sahiln AB Empty Mona Sahiln AB

Inlägg  Thors 2010-03-24, 15:46

Nu har media drev mot ASK i 2-3 dagar och 10-talet artiklar

http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/nar-mona-sahlin-s-blev-smaforetagare_57640.svd

Men hennes skandal som småföretagare och 300.000 back

En futtig jävla artikel, inget media drev där inte! Hon skulle avgåt redan då!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Mona Sahiln AB Empty Sv: Mona Sahiln AB

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-24, 16:57

Nu avgick ju Mona, grejade till sina affärer reste sig och kom igen med dunder och brak,
    Var finns kopplingen på sittande justieministern BEA:s pudel, att vilja hänga ut människor på blotta misstanken i färgsprakande kuvert, med Mona Sahlin?

Förmodligen måste man vara lika korkad och pantad som du LillThor för att se det du ser!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Mona Sahiln AB Empty Det blir bra med Mona som ledare anser Red C

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-24, 20:35

det förstår jag, han vill ju sno åt sig pengar på oss arbetande bekostnad!!!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-03-24, 20:39

Hon är väl som vilken företagsledare som helst, förutom att hon ordar upp sina affärer i efterhand. Det behöver inte företagsledare - de får bonusar och nya jobb istället...

En bra politiker kan inte vara bra företagare, i mina ögon, så detta är för mig BRA kritik för Mona!

Hon stiger i aktning hos mig!

Mer sådana här trådar Seel! Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Mona Sahiln AB Empty Martin min vän, du har ju en del innanför pannbenet!!!

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-24, 20:42

MartinLindgren skrev:Nu avgick ju Mona, grejade till sina affärer reste sig och kom igen med dunder och brak,
    Var finns kopplingen på sittande justieministern BEA:s pudel, att vilja hänga ut människor på blotta misstanken i färgsprakande kuvert, med Mona Sahlin?

Förmodligen måste man vara lika korkad och pantad som du LillThor för att se det du ser!

Hur kan du säga att hon kom tillbaka med dunder & brak!!?? ingen har förtroende för Mona! det var sista valet av ledare för sosseriet & kommer bli rörans fall så småningom. Snälla Mona avgå inte innan valet!!!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-03-24, 20:44

Bara det att Blåfront och s-ee-l yttrycker sina vomeringar om Mona Sahlin är en kvittens på att det hon gör är helt rätt! (förstår ni?)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-24, 20:45

Vem vet S-ee-L, vid den här tiden nästa år kanske du och din personal har stylat om, och klär er i rödgrönt,
    kanske till och med ifrågasätter hur tusan ni kunde vara blåingar tidigare, gör som jag S-ee-L,rösta rödgrönt 19 september!

Jag förstår att ni blåingar vill bli av med Mona, det vill nog Reinfeldt också, med dunder och brak, menas givetvis att Mona leder vårt största parti idag, och med största säkerhet blir statsminister efter nästa val!

Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-03-24, 20:49, ändrad totalt 1 gång
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Mona Sahiln AB Empty Hur skulle statsfinanserna se ut om alla drev företag som Mona

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-24, 20:47

Det är småföretagen som betalar era bidrag!! Snälla Red V svara på det som en vuxen person!!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-24, 20:54

Sossar ee lata skrev:Det är småföretagen som betalar era bidrag!! Snälla Red V svara på det som en vuxen person!!
    Ännu ett kvitto! Tack! jag visste väl att jag var rätt ute!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Mona Sahiln AB Empty Hahaha

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-24, 21:01

det var ett väntat svar från en bidragssnyltare!! har förkylningen gått över?? Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-24, 21:03

Sossar ee lata skrev:det var ett väntat svar från en bidragssnyltare!! har förkylningen gått över?? Mona Sahiln AB Icon_biggrin

OJ! nu ramlar kvittona in på löpande band! nu räcker det! (ni behöver inte överdriva)
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-03-24, 21:54

Förkylning, cancer går att bota.
    Dumhet går det tyvärr inte att bota.....

ps alla är inte skapta att driva företag och det bevisar definitivt inte dugligheten i att vara minister eller inte.

Företag kan dessutom dåligt, fast man som företagare gör det mesta rätt.
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-24, 23:45

Sossar ee lata skrev:Det är småföretagen som betalar era bidrag!! Snälla Red V svara på det som en vuxen person!!

lol! lol! lol!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-24, 23:52

Thors skrev:

Mona Sahiln AB Lol Mona Sahiln AB Lol Mona Sahiln AB Lol
    Ja ja tack för kvttensen men nu räcker det! jag är redan så övertygad om att Mona Sahlin gör rätt!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 01:01