Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA, hur kan det vara en lögn? Lögnen skulle i så fall vara att jag inte tycker det är ok?
Du vill nog fundera en vända till där....
Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Freedom skrev:Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Varför skulle världens största terrorist-stat vara befriad från kritik ?
Är det läskunnighet eller läsförståelse som saknas ? Kopplingen USA - "världens största terrorist-stat" är ju inte direkt svår att hitta.Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Jag har aldrig sett dig kritisera något terroristland ännu så frågan är ju lite konstig när den kommer från dig.
formsvackan skrev:Är det läskunnighet eller läsförståelse som saknas ? Kopplingen USA - "världens största terrorist-stat" är ju inte direkt svår att hitta.Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Jag har aldrig sett dig kritisera något terroristland ännu så frågan är ju lite konstig när den kommer från dig.
Vad menar du med detta ? Vad är tvärtom mot vad ?Thetaxpayer skrev: sanningen snarare troligen precis tvärtom.
formsvackan skrev:Är det läskunnighet eller läsförståelse som saknas ? Kopplingen USA - "världens största terrorist-stat" är ju inte direkt svår att hitta.Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Den dagen som Belgiens eller Greklands inrikespolitik ger sig till känna i form av väpnade attacker på andra nationer.Secrist skrev: När ska vänstern skriva massa kritiska inlägg om tex Belgiens eller Greklands inrikespolitik?
formsvackan skrev:Vad menar du med detta ? Vad är tvärtom mot vad ?Thetaxpayer skrev: sanningen snarare troligen precis tvärtom.
Råkorkad kommentar. För min egen del har jag trivts alldeles utmärkt i USA och ej heller haft några problem med jänkarnas generella okunnighet, chauvinism och naivitet. Amerikansk politik, främst utrikespolitik är dock avskyvärd i mina ögon. Av vilken anledning ska världen tvingas acceptera ett amerikanskt imperiebyggande. I och för sig befinner detta sig på tillbakagång och vi kanske får anledning att kritisera något liknande från annat håll i framtiden.DMustaine skrev:Kopplingen FS, RC/Freedom, Fist - och USA-hat är definitivt inte svår att hitta!!
Tänka sig att det är mkt man funderar över men jag kan inte säga att jag drivs av ett sånt hat såsom ni gör! Det måste vara jobbigt att vara så intoleranta och hatfulla människor som ni är!
Återigen, vad är det som är tvärtom ? Vilken sanning är tvärtom ?Thetaxpayer skrev:Ja hur var det nu med läsförståelsen?formsvackan skrev:Vad menar du med detta ? Vad är tvärtom mot vad ?Thetaxpayer skrev: sanningen snarare troligen precis tvärtom.
Secrist skrev:Jag undrar vad poängen är att du ljuger som du gör ??
Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA, hur kan det vara en lögn? Lögnen skulle i så fall vara att jag inte tycker det är ok?
Du vill nog fundera en vända till där....
Secrist skrev:Varför skulle världens största terrorist-stat vara befriad från kritik ?
Undrar bara varför USA:s inrikespolitik är så fascinerande? När ska vänstern skriva massa kritiska inlägg om tex Belgiens eller Greklands inrikespolitik?
DMustaine skrev:formsvackan skrev:Är det läskunnighet eller läsförståelse som saknas ? Kopplingen USA - "världens största terrorist-stat" är ju inte direkt svår att hitta.Thetaxpayer skrev:Freedom skrev:Om jag säger att det är ok ifall du skulle välja att tillbringa all din vakna tid med att kasta skit på USA,
Kopplingen FS, RC/Freedom, Fist - och USA-hat är definitivt inte svår att hitta!!
Tänka sig att det är mkt man funderar över men jag kan inte säga att jag drivs av ett sånt hat såsom ni gör! Det måste vara jobbigt att vara så intoleranta och hatfulla människor som ni är!
Fast det förklarar ju inte varför vänstern är så besatta av amerikansk inrikespolitik
Så du hävdar att vapenlagarna i olika stater är av globalt intresse?
RedMentalCase skrev:Kan ingen ge dessa vänsteridioter nån slags adekvat vård?, deras retorik mot USA och västvärlden ( alltså oss, vårt samhälle) , liknar retoriken i Nordkorea.
Vercingetorix skrev:USA's vapenlagstiftning kommer aldrig att förändras utan en folklig opinion för detta, något som sannolikt ligger långt fram i tiden.
För jänkarna är detta en ren demokrati- och frihetsfråga, vilket kanske är lite svårt för en svensk att förstå.
F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:USA's vapenlagstiftning kommer aldrig att förändras utan en folklig opinion för detta, något som sannolikt ligger långt fram i tiden.
För jänkarna är detta en ren demokrati- och frihetsfråga, vilket kanske är lite svårt för en svensk att förstå.
det är möjligt.... men ändå korkat
Vercingetorix skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:USA's vapenlagstiftning kommer aldrig att förändras utan en folklig opinion för detta, något som sannolikt ligger långt fram i tiden.
det är möjligt.... men ändå korkat
Demokrati innebär inte alltid att det klokaste beslutet drivs igenom, bara de som de flesta vill ha för tillfället...