Det innebär att du är själv en del av den forumhöger du kritiserar.
Fast nu är det ju forumhögern som hyllar politiska mord, inte jag lillErik, gör om gör rätt...
Och vad är problemet?
din frånvaro av tankeverksamhet ser jag som bekymmersam....
Det innebär att du är själv en del av den forumhöger du kritiserar.
Och vad är problemet?
formsvackan skrev:Jäpp, trodde inte på det då, tror inte på det nu.Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:Says who ?Vercingetorix skrev:utan som en stridande fiendeenhet.
War on terror, remember?
Vad du tror och vad katten skiter...
RedclownIII skrev:Hi hi fisten logga ut och freedom logga in!
Infra skrev:Freedom skrev:Har avsiktligt hållit mig borta från forumskrivandet ett tag.
Återkommer och får mina fördomar bekräftade med råge.
Det högern anklagar vänstern för hyllas när det passar högerkrafterna.
När kommunister avrättar oliktänkande utan rättegång så är det jordens undergång. Beviset på ideologins inneboende ondska.
När "den fria världens största demokrati" gör samma sak, och har mage att påstå att "rättvisa" skipats så hyllas detta förfarande.
Fy fan vilka hycklande människor ni är, majoriteten av forumhögern.
Eller bara korkade, eller bägge....
Word!
... på t.ex. Saddams massförstörelsevapens varande, eller inte varande.Vercingetorix skrev:En fråga om tro, alltså... ;-)
F.I.S.T skrev:Infra skrev:Freedom skrev:Har avsiktligt hållit mig borta från forumskrivandet ett tag.
Återkommer och får mina fördomar bekräftade med råge.
Det högern anklagar vänstern för hyllas när det passar högerkrafterna.
När kommunister avrättar oliktänkande utan rättegång så är det jordens undergång. Beviset på ideologins inneboende ondska.
När "den fria världens största demokrati" gör samma sak, och har mage att påstå att "rättvisa" skipats så hyllas detta förfarande.
Fy fan vilka hycklande människor ni är, majoriteten av forumhögern.
Eller bara korkade, eller bägge....
Word!
Passa dig Infra, om du håller med Freedom, så är du per automatik den samme som loggar in för att berömma dig själv, och om du råkar missa ett inlägg från freedom, så är detta "bevis på dubbelnick"
Äntligen tog någon galningen/terroristen bin laden av daga tack för detta!
formsvackan skrev:... på t.ex. Saddams massförstörelsevapens varande, eller inte varande.Vercingetorix skrev:En fråga om tro, alltså... ;-)
Inte utlyste väl jänkarna War On Terror då ?Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:... på t.ex. Saddams massförstörelsevapens varande, eller inte varande.Vercingetorix skrev:En fråga om tro, alltså... ;-)
Fråga invånarna i Halabdja om Saddams förtjänster i krig...
Freedom skrev:Äntligen tog någon galningen/terroristen bin laden av daga tack för detta!
halvtaskigt försök till att provocera,
men tyvärr är det ju så att den [sic] frihets och demokratiälskande forumhögern verkligen hyllar mord och tortyr. När det passar deras fascistiska världsbild.
Tvi vale vilka hycklande människor....
DMustaine skrev:
F.I.S.T skrev:Freedom skrev:Äntligen tog någon galningen/terroristen bin laden av daga tack för detta!
men tyvärr är det ju så att den [sic] frihets och demokratiälskande forumhögern verkligen hyllar mord och tortyr. När det passar deras fascistiska världsbild.
Ja det är skrämmande vilken syn på demokrati, människovärde etc etc många av dom har
Freedom skrev:Det innebär att du är själv en del av den forumhöger du kritiserar.
Fast nu är det ju forumhögern som hyllar politiska mord, inte jag lillErik, gör om gör rätt...
Och vad är problemet?
din frånvaro av tankeverksamhet ser jag som bekymmersam....
Freedom skrev:Äntligen tog någon galningen/terroristen bin laden av daga tack för detta!
formsvackan skrev:Inte utlyste väl jänkarna War On Terror då ?Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:... på t.ex. Saddams massförstörelsevapens varande, eller inte varande.Vercingetorix skrev:En fråga om tro, alltså... ;-)
Underbar, gillade verkligen slutklämmen med fläskköttet och brandyxan.Thetaxpayer skrev:Han är alltid lika underhållande Pat Condell.DMustaine skrev:
RedclownIII skrev: ASSHOLE!
formsvackan skrev:Inte utlyste väl jänkarna War On Terror då ?Vercingetorix skrev:formsvackan skrev:... på t.ex. Saddams massförstörelsevapens varande, eller inte varande.Vercingetorix skrev:En fråga om tro, alltså... ;-)
Det verkar som om Usamas död har tagit väldigt hårt på psyket för stackars fritis och Infra
He, he..så jag hyllar de nu?