Ju svajigare finansmarknad ju aggressivare blir trion Knatte/Fnatte/Tjatte i sina inlägg.
samband ?
RedCloud skrev:Har gjort en liten reflektion.
Ju svajigare finansmarknad ju aggressivare blir trion Knatte/Fnatte/Tjatte i sina inlägg.
samband ?
Lika felfri och oklanderlig som vanligt?
RedCloud skrev:
Lika felfri och oklanderlig som vanligt?
som sagt.....
Har du injicerat ett storkok av mixade droger pundare? Det är ju du som spammar forumet med trådar, den ena dummare än den andra!
Du saknar totalt självinsikt va?
örmodligen är hjärnan för porös av allt skit du stoppar i dig!
Secrist skrev:Jag känner igen fenomenet från förra valet. De första väldigt positiva opinionssiffrorna för de rödgröna åtföljdes av mängder av hånfulla kommentarer från forumvänstern. När sedan siffrorna dalade för de rödgröna vändes det till allt mer aggressiva inlägg från samma vänster.
Tränger du in en råtta i ett hörn ....RedCloud skrev:Har gjort en liten reflektion.
samband ?
formsvackan skrev:Tränger du in en råtta i ett hörn ....RedCloud skrev:Har gjort en liten reflektion.
samband ?
ericTheDog skrev:En liten reflektion:
När lärarna har sommarlov slipper vi rc. När de borde arbeta sitter en del lärare och fånar sig på formu som detta.
RedCloud skrev:Börsen ner 6% idag (kanske pga ett felaktigt knapptryck *fniss*) och Knatte & Fnatte är grinigare och hatfullare än vanligt.
Jag tror min analys är riktig.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Börsen ner 6% idag (kanske pga ett felaktigt knapptryck *fniss*) och Knatte & Fnatte är grinigare och hatfullare än vanligt.
Jag tror min analys är riktig.
Personligen har jag varken bear eller bull just nu. Troligen kommer en rekyl imorgon eller övermorgon. Kan vara läge att köpa bear på rekylen. Börsraset är inte över. Men det är kanske dags att media börjar ta börsen för vad den är. De skrämmer ju slag på vänstermupparna med sina rapporter.
RedMentalCase skrev:Liten reflektion?? Speglar det sig extra mycket i facettögonen på kackerlackan idag?
Och rekylen närmar sig...
DMustaine skrev:Och rekylen närmar sig...