Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
berralarzon
lazy
R.O.F.L
Corven
Secrist
DirtyDog
Vercingetorix
RedclownIII
ANNA2LINK
RedMentalCase
Sniperace
redalert
SiP
ericTheDog
Freedom
19 posters

    Strålande...

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  formsvackan 2011-04-01, 16:48

    Sniperace skrev:men som sagtr skulle du vilje se Israel som ENDA land i världen med kärnvapen sedan alla andra gjort av med sina?
    Nej, absolut inte. Inget annat land heller.
    Sniperace skrev:frågan återkommer, HUR ska man säkerställa att de som säger sig göra av med dem VERKLIGEN gör detta
    Det kan man tyvärr inte.
    Sniperace skrev:det lär ju vara omöjligt att kontrollerra detta till hundra procent.
    I synnerhet de som är suspekta, alltså endast kanske existerar Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  RedMentalCase 2011-04-01, 17:18

    Alla med förständ över gråsugga begriper ju att kärnvapen i händerna på mullorna Iran är det potentiellt största hotet i världen just nu.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  formsvackan 2011-04-01, 18:02

    RedMentalCase skrev:Alla med förständ över gråsugga begriper ju att kärnvapen i händerna på mullorna Iran är det potentiellt största hotet i världen just nu.
    Huruvida du är förtrogen med gråsuggors förstånd eller inte, avgör värdet av ditt påstående. Du får tills dess detta är bekräftat stå oemotsagd.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  RedMentalCase 2011-04-01, 18:30

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Alla med förständ över gråsugga begriper ju att kärnvapen i händerna på mullorna Iran är det potentiellt största hotet i världen just nu.
    Huruvida du är förtrogen med gråsuggors förstånd eller inte, avgör värdet av ditt påstående. Du får tills dess detta är bekräftat stå oemotsagd.

    Kämpa på du så kanske du kommer över den nivån innan du trillar av pinnen.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  formsvackan 2011-04-01, 19:05

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Alla med förständ över gråsugga begriper ju att kärnvapen i händerna på mullorna Iran är det potentiellt största hotet i världen just nu.
    Huruvida du är förtrogen med gråsuggors förstånd eller inte, avgör värdet av ditt påstående. Du får tills dess detta är bekräftat stå oemotsagd.

    Kämpa på du så kanske du kommer över den nivån innan du trillar av pinnen.
    Till skillnad från dig har jag ingen aning om gråsuggors förståndsnivå. Vi verkar ha något olika referensramar Very Happy
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  RedclownIII 2011-04-01, 20:30

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Alla med förständ över gråsugga begriper ju att kärnvapen i händerna på mullorna Iran är det potentiellt största hotet i världen just nu.
    Huruvida du är förtrogen med gråsuggors förstånd eller inte, avgör värdet av ditt påstående. Du får tills dess detta är bekräftat stå oemotsagd.

    Kämpa på du så kanske du kommer över den nivån innan du trillar av pinnen.
    Till skillnad från dig har jag ingen aning om gråsuggors förståndsnivå. Vi verkar ha något olika referensramar Very Happy

    Det är det nog ingen som tror heller att du skall ha någon aning om någonting. Laughing
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  DMustaine 2011-04-02, 00:08

    Jag har erfarit att Freedom är FÖR utbyggnaden av kärnkraft i Sverige och jag gissar att FS är av samma åsikt då de slår på samma trumma!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Strålande... - Sida 13 Empty Galning?

    Inlägg  Secrist 2011-04-02, 01:01

    räcker det inte med USA & Israel ?

    Att dela in världen i de som får ha och de som inte får ha är ju sjukt så det förslår.


    Nä, man delar in det i stabila demokratier och diktaturer. Har förstått att du inte klarar av att se skillnad på dessa. Det finns säkert någon käck kvällskurs i statskunskap du kan ta. Jag rekommenderar starkt att du funderar på detta.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  Vercingetorix 2011-04-02, 01:25

    Jag ser hellre att USA, England, Tyskland och Frankrike har 20.000 kärnvapen var, än att Iran har tillgång ens till ett...
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  DMustaine 2011-04-02, 02:14

    Jag är säker på att Freedom skålar med billigt husvin ikväll när han nås av vetskapen att Joakim föll för hans frihetskämpar!
    http://www.expressen.se/nyheter/1.2387194/joakim-33-dodades-vid-attack-i-afghanistan
    Vi andra känner avsky...
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  Freedom 2011-04-02, 09:44

    Jag är säker på att Freedom skålar med billigt husvin ikväll

    Du har i princip fel i varje inlägg du skriver, du verkar ha otur när du tänker.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Strålande... - Sida 13 Empty Otur

    Inlägg  Secrist 2011-04-03, 01:35

    Du har i princip fel i varje inlägg du skriver, du verkar ha otur när du tänker.

    Tja, hellre att han har otur än en total brist på kapacitet vilket du verkar lida svårt av. Rolling Eyes
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  DMustaine 2011-04-03, 23:54

    Freedom skrev:
    Jag är säker på att Freedom skålar med billigt husvin ikväll

    Du har i princip fel i varje inlägg du skriver, du verkar ha otur när du tänker.

    Jag grundar det naturligtvis i det faktum att du triumferar varje gång civila oskyldiga mördas...
    Jag har aldrig sett dig aktivt ta avstånd från civila som mördas på samma sätt som vi ex tar avstånd från en idiotpastor vid namn jones!
    Du har alltid skyndat att försvara mördarna!
    Kontentan är att du gillar att se blod och vi normala gärna undviker det!

    Sponsored content


    Strålande... - Sida 13 Empty Sv: Strålande...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 22:30