Freedom skrev:ett frågetecken skulle alltså avsäga från ansvaret att koppla ihop 2 begrepp .
korrekt.
Är man befriad från tankeverksamhet som ung-MUFare ?
Du är ju helt störd psykot!
Freedom skrev:ett frågetecken skulle alltså avsäga från ansvaret att koppla ihop 2 begrepp .
korrekt.
Är man befriad från tankeverksamhet som ung-MUFare ?
Freedom skrev:
Ok, jag tolkar det som du bara klarar av att vara elak och nedlåtande....
Vad klarar du själv, ingenting förutom att dilla?
Freedom skrev:
Med tanke på att du inte lyckats prestera ett enda inlägg utan kränkande tillmälen kanske du ska skriva med ytterst små små bokstäver.
Kanske det går över när du kommer ifrån puberteten ?
ericTheDog skrev:Freedom skrev:
Med tanke på att du inte lyckats prestera ett enda inlägg utan kränkande tillmälen kanske du ska skriva med ytterst små små bokstäver.
Kanske det går över när du kommer ifrån puberteten ?
Är det inte dags att du börjar debattera?
formsvackan skrev:RedMentalCase skrev:Vilken totalpajas du är, ett frågetecken skulle alltså avsäga från ansvaret att koppla ihop 2 begrepp
Eftersom du och dina bröder i bedrövelsen satt en diffus arbetslinje mot välfärdslinjen, är frågan befogad. Att det dessutom konstaterats att välfärdslinjen givit den bästa ekonomiska utvecklingen förändrar inte saken.
Fantasigeneratorn har återigen spelat dig ett spratt
ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
Ämne,
men den som försöker koppla ihop arbete med ofärd får väl finna sig i att idiotförklaras.
Dessutom är hans inlagor fyllda av så mycket strunt och felaktigheter av vad andra debattörer tycker och har skrivit så det drabbar inte oförtjänt, dock ser vi ingen förhoppning om bättring.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
Ämne,
men den som försöker koppla ihop arbete med ofärd får väl finna sig i att idiotförklaras.
Dessutom är hans inlagor fyllda av så mycket strunt och felaktigheter av vad andra debattörer tycker och har skrivit så det drabbar inte oförtjänt, dock ser vi ingen förhoppning om bättring.
Ok så det är det du gör i din värld som du lever i, idiotförklarar folk?
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
Ämne,
Nej,formsvackan idiotförklarar sig själv, det är ju inte jag som försöker koppla ihop arbete med ofärd, jag bara berättar det för honom då han inte verkar ha förstått själv hur vrickad han är.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
Ämne,
Nej,formsvackan idiotförklarar sig själv, det är ju inte jag som försöker koppla ihop arbete med ofärd, jag bara berättar det för honom då han inte verkar ha förstått själv hur vrickad han är.
Vad skrev du sist nu i inlägget då? Vrickad... Är inte det samma sak? Jag ska tala om för dig RMC att jag tänker alltid så här. Hur vill jag själv bli bemött av andra... Vill du bli bemött på ett ojust sätt eller ett just? Sen behåller jag alltid för mig själv om när jag tycker illa om någon. Jag skriver eller säger aldrig till någon att den är dum i huvudet eller vrickad utan behåller det för mig själv som jag anser är rätt att göra. Sen att jag tycker illa om någon, dom tankarna har jag för mig själv... Jag anser inte att jag har rätt att säga till någon att han/ hon är dum i huvudet pga respekt.
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Är detta en debatt om ett ämne eller om person?
Ämne,
Vad skrev du sist nu i inlägget då? Vrickad... Är inte det samma sak? Jag ska tala om för dig RMC att jag tänker alltid så här. Hur vill jag själv bli bemött av andra... Vill du bli bemött på ett ojust sätt eller ett just? Sen behåller jag alltid för mig själv om när jag tycker illa om någon. Jag skriver eller säger aldrig till någon att den är dum i huvudet eller vrickad utan behåller det för mig själv som jag anser är rätt att göra. Sen att jag tycker illa om någon, dom tankarna har jag för mig själv... Jag anser inte att jag har rätt att säga till någon att han/ hon är dum i huvudet pga respekt.
Jag anser mig ha all rätt att idiotförklara folk som försöker koppla ihop arbete med ofärd,
som inbillar sig att man snart säljer barn på auktion,
påstår att alliansen vill införa ättestupan,
osv osv.
Om du tycker jag är vrickad för att jag exempelvis anser att man är skyldig att försörja sig själv om man kan stå på benen, varsågod.
ANNA2LINK skrev:
Men snälla du faktiskt är det så att de flesta tänker som du när det gäller att försörja sig själv. Men när man hamnar i svårigheter i livet så anser jag att man ska klara sig hyffsat bra ändå och då menar jag inte leva i lyx. Alla kan bli sjuka, bli arbetslösa någon gång i livet och den situationen måste folk också kunna överleva utan att få ge "kall" på precis allt... Sen anser jag att man inte har rätt att idiotförklara folk.
Har du lyckats trimma fantasigeneratorn ?RedMentalCase skrev:Jag anser mig ha all rätt att idiotförklara folk som försöker koppla ihop arbete med ofärd,
påstår att alliansen vill införa ättestupan
formsvackan skrev:Har du lyckats trimma fantasigeneratorn ?RedMentalCase skrev:Jag anser mig ha all rätt att idiotförklara folk som försöker koppla ihop arbete med ofärd,
påstår att alliansen vill införa ättestupan