Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Ezzlirsk
Kakmonstret
x-medborgare
Potatiskungen
marxisten
redalert
formsvackan
RedCloud
My Ass
Thrakath
KickTheRasist
berralarzon
Thors
Sniperace
Dao
Susz X
Infra
21 posters

Två svenskar är döda i Afghanistan

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Två svenskar är döda i Afghanistan - Sida 11 Empty Sv: Två svenskar är döda i Afghanistan

Inlägg  Dao 2010-03-12, 14:37

Sniperace skrev:nu har jag iofs redan i andra inlägg skrivit om att enskilda soldater från ALLA krigförande länder begått dessa brott, så det var inget ideologiskt ställningstagande, men att jag valde det sovjetiska i detta var för att det är dessa som är mest kända.

du vill tydligen INTE att dessa ska befrias från talibanernas välde, det vill jag, och jag vill naturligtvis att dessa kan lämna Afganistan så fort så möjligt, men inte försvarslösa i händerna på dessa fanatiker.

Hande de inte ainvaderat skulle fanatikerna FORTFARANDE haft full makt i Afghanistan, och det ska de inte tillåtas få igen

Nu får du banne mig skärpa dig, Sniper!!!!

Om jag skriver att jag inte stödjer talibanerna, så BETYDER DET att jag INTE stödjer talibanerna!!!

Eftersom det är idag självklart, även för ledningen av ockupationsstyrkorna och amerikanska toppolitiker inom deras utrikesministerium och försvarshögkvarter, att det är ockupationen och deras krig som skapar förutsättningarna för talibaner och/eller liknande fanatiska grupper, att öka sin popularitet, så betyder det att om man STÖDJER ockupationen och deras krig, så accepterar man också koncekvenserna av detta!

De som känner till något om regionen vet att talibanernas makt var förankrat i Pakistan, och där styrde USA!

Ville man ha bort talibanerna från makten i Afghanistan, hade de haft goda möjligheter för detta, genom att agera i Pakistan. Då hade talibanerna förlorat sin maktbas!

Nu är det så att inte bara talibanerna är fanatiker på det sätt som du beskriver. Även en hel del av de mäktiga krigarbaronerna är minst lika fanatiska.

Men de är allierade med ockupationsmakten, och i parlamentet har de hindrat bl.a. kvinnors ökade rättigheter och liknande...

Säkert kommer man att militärt besegra och "utrota" talibanerna - men man kommer inte att kunna komma åt fanatikerna. Våld föder våld, heter det, och Afghanistans nutidshistoria är typexempel på detta!

Talibanerna kommer att bli besegrade, men fanatismen består - fast då som en del av ockupationen!

Den DU stödjer1!!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Två svenskar är döda i Afghanistan - Sida 11 Empty Sv: Två svenskar är döda i Afghanistan

Inlägg  Sniperace 2010-03-12, 16:49

Dao skrev:
    Sniperace skrev:nu har jag iofs redan i andra inlägg skrivit om att enskilda soldater från ALLA krigförande länder begått dessa brott, så det var inget ideologiskt ställningstagande, men att jag valde det sovjetiska i detta var för att det är dessa som är mest kända.

du vill tydligen INTE att dessa ska befrias från talibanernas välde, det vill jag, och jag vill naturligtvis att dessa kan lämna Afganistan så fort så möjligt, men inte försvarslösa i händerna på dessa fanatiker.

Hande de inte ainvaderat skulle fanatikerna FORTFARANDE haft full makt i Afghanistan, och det ska de inte tillåtas få igen

Nu får du banne mig skärpa dig, Sniper!!!!

Om jag skriver att jag inte stödjer talibanerna, så BETYDER DET att jag INTE stödjer talibanerna!!!

Eftersom det är idag självklart, även för ledningen av ockupationsstyrkorna och amerikanska toppolitiker inom deras utrikesministerium och försvarshögkvarter, att det är ockupationen och deras krig som skapar förutsättningarna för talibaner och/eller liknande fanatiska grupper, att öka sin popularitet, så betyder det att om man STÖDJER ockupationen och deras krig, så accepterar man också koncekvenserna av detta!

De som känner till något om regionen vet att talibanernas makt var förankrat i Pakistan, och där styrde USA!

Ville man ha bort talibanerna från makten i Afghanistan, hade de haft goda möjligheter för detta, genom att agera i Pakistan. Då hade talibanerna förlorat sin maktbas!

Nu är det så att inte bara talibanerna är fanatiker på det sätt som du beskriver. Även en hel del av de mäktiga krigarbaronerna är minst lika fanatiska.

Men de är allierade med ockupationsmakten, och i parlamentet har de hindrat bl.a. kvinnors ökade rättigheter och liknande...

Säkert kommer man att militärt besegra och "utrota" talibanerna - men man kommer inte att kunna komma åt fanatikerna. Våld föder våld, heter det, och Afghanistans nutidshistoria är typexempel på detta!

Talibanerna kommer att bli besegrade, men fanatismen består - fast då som en del av ockupationen!

Den DU stödjer1!!

Nej jag stödjer INTE, men tyvärr gör du på ditt sätt detta, utan denna ockupation skulle de FORTFARANDE suttit vid makten, terroriserande sitt och andra folk....

Pakistan gör nu vad de kan att få bort dem efter misslyckandet att ge dem en viss frihet i swatdalen (det var väl så den heter?)

Du tror väl inte att dessa skulle lämnat över makten för att någon BAD dem eller?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-12, 19:16

Men snälla Sniper...

Jag har förklarat att jag INTE stödjer vare sig ockupationen eller talibaner, medan du förklarat att du stödjer ockupationen!

Stämmer inte detta?

Inga extremister lämnar ifrån sig makten utan yttre tryck, det stämmer!

Därför är det viktigt med yttre tryck på ockupationsmakt OCH eventuell framtida talibanmakt!

Men krig och terror främjar ALDRIG fred och trygghet - utan snarare det motsatta!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-12, 22:06

Dao skrev:Men snälla Sniper...

Jag har förklarat att jag INTE stödjer vare sig ockupationen eller talibaner, medan du förklarat att du stödjer ockupationen!

Stämmer inte detta?

Därför är det viktigt med yttre tryck på ockupationsmakt OCH eventuell framtida talibanmakt!

Men krig och terror främjar ALDRIG fred och trygghet - utan snarare det motsatta!

Men vad du tydligen INTE fattat är att då hade talibanerna varit kvar vid makten...

dvs du önskar de vore det eller hur?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-12, 22:12

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Men snälla Sniper...

Stämmer inte detta?

Men vad du tydligen INTE fattat är att då hade talibanerna varit kvar vid makten...

dvs du önskar de vore det eller hur?

Så för att få bort talibanerna krävs minst åtta års ständiga strider, bomber över civila och en myrriad av fängelse där man ständigt bryter mot de mänskliga rättigheterna - för att inte tala om att direkt samarbeta med krigslorder som är MINST lika fruktansvärda som talibanerna????

Nej - jag önskade att talibanerna inte ens funnits! Men de har mycket att tacka den nuvarande ockupationsmakten för sin blotta existens!

Och ja - även om man utgår från 2001:s situation, är jag övertygad om att man kunde ha tagit bort talibanernas maktinnehav i Afghanistan UTAN det ovan!!!

Är du så förbannat ENÖGD, Sniper??? Terror för att bekämpa terror???
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-03-13, 13:04

Ezzlirsk skrev:Wahhabitapologeterna och etnosadisterna får sig ett skjut i brallan när västvärlds-associerade soldater dödas i strid, precis som många vänsterfascister mycket gärna försvarar de islamofascistiska terrorister som jagar Lars Vilks med yxan i hand. Guds vägar äro outgrundliga.

De moralhysteriska och postkommunistiska individerna som ständigt ställer sig bakom ökenkrigarnas handlingar är en skam för västvärlden och allt vad den står för. "Svensken" Infra är ett ypperligt exempel.

Jävla dumskalle! Det var inte terroristerna som hade yxa. Yxan tillhörde den store konstnären själv! Den står alltid lutad mmot höger sängben hemma hos denne store konstnär. Förresten var de inga ökenkrigare utan urbana Västerlänningar som vaknat ur sin etnocentriska slummer. Sen är det inte Guds vägar som är outgrundliga utan dina. Om man tar omvägen över en manlig identitet är man då som kvinna patoloogisk, och vad är det man försöker dölja? Patologia Psykopatia skulle jag nästan vilja säga. Sök Lazy!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-13, 16:35

Ok. Där var jag vårdslös. Men ökenrövare eller vad Lazy kallade
    folk för gillade jag inte. Det var visst bara den ljusa kvinnan
    från texas som var västerlänning. De andra var från muslimska
    familjer, det är sant. Men varför kalla dem ökenrövare?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-14, 14:33

Sniper:

"VILKA STRAFFAR VÅLDTÄKTSOFFER MED DÖDEN?"

Sniper gör sig dummare än han är för att slippa diskutera det obehagliga.
    Han vill själv ha problemformuleringsprivilegiet. Det tar jag ifrån honom
    Han har själlv skrivit att han blir upprörd av dem som "...dödar småflickor
    för att de går till skolan". Orsaken till varför de dödas är viktigare för
    Sniper än att de små liven över huvud taget tas av daga.

Därför pratar vi nu om hur amerikanska soldater tar livet av småflickor i
    krigshärdar som exempelvis Afghanistan.

http://www.nyhetskanalen.se/1.1186423/2009/09/04/usa_livstid_for_brutala_mord_i_irak

https://acbladet.swedishforum.se/-f1/till-minne-ii-usa-soldater-doms-for-mord-valdtakt-pa-barn-t2614.htm
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-14, 14:36

Vi har haft rätt om alla Västerländska anfallskrig
    alltsedan Vietnamkriget. Vi kommer att få rätt om
    Afghanistankriiget också. Kvar kommer Sniper och
    ans anhang att stå och skämmas.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6775439.ab

http://www.aftonbladet.se/kultur/huvudartikel/article6618077.ab
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-14, 14:56

Därför pratar vi nu om hur amerikanska soldater tar livet av småflickor i
    krigshärdar som exempelvis Afghanistan.

Jaq, jag VET att du HELLRE talar om det istället för de skändligheter fanatsika muslimer utsätter sitt eget folk för, det är ju inte skoj för dig att konfronteras med att de stenar flickor för att de blivit våldtagna och straffar inte våldtäktsmannen, de skär halsen av homosexuella, de hugger av armar och ben av tjuvar, de kastar syra i ansiktet på unga flickor för att de begår det hemska brottet att gå i skola, osv osv.....

detta vill du förminska och förtränga genom att babbla om amerikanska soldater.....

vad tycker du man bör göra med dem som gör detta jag beskrev, är det FINA Muslimer?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-14, 16:36

Konstig debatt om kriget i Afghanistan, där krigsförepsåkaren framför alla vill undvika att diskutera just detta krig!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-14, 17:02

Dao skrev:Konstig debatt om kriget i Afghanistan, där krigsförepsåkaren framför alla vill undvika att diskutera just detta krig!

jag pratar gärna om det, men man kan INTE blanda ihop dessa två saker, eller anser du detta?

vad tycker du om de saker jag påpekade?

är de acceptabla, gör usa,s agerande dessa mindre osv osv...

för mig saknar de ALLT samband med varandra
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-14, 22:45

Sniperace skrev:
    Dao skrev:Konstig debatt om kriget i Afghanistan, där krigsförepsåkaren framför alla vill undvika att diskutera just detta krig!

jag pratar gärna om det, men man kan INTE blanda ihop dessa två saker, eller anser du detta?

vad tycker du om de saker jag påpekade?

är de acceptabla, gör usa,s agerande dessa mindre osv osv...

för mig saknar de ALLT samband med varandra

Vilka två saker?

Om de saker du påpekade, om halshuggningar och bestraffandet av flickan tycker jag är jättefel!

USA:s agerande skapar FÖRUTSÄTTNINGAR för extrema grupper att skapa makt. Dels genom att samarbeta med USA, vilket flera krigslorder redan gör - och många av dem är inte bättre än talibanerna, eller genom att krigets offer vänder sig till sådana grupper som talibanerna för att kunna hämnas!

Om de saknar samband för dig är ganska oviktigt, då alla andra ser sambanden - även ledningen för ockupationsstyrkorna!

Jag kan inte förstå att du inte ser sambanden??? Liknande företeelser går att se i alla de eviga krig som förs, främst den mellan Israel-Palestina, men även i Kashmir och Tjetjenien...

Och kunskaper om detta lärs ut i alla militärhögskolor idag!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-14, 23:11

hade det inte varit så fruktansvärt hade jag gapskrattat åt din tes, detta jävelskap pågår i de flesta Islamskt styrda länder, från Saudi till Iran osv UTAN Amerikansk inblandning....

och det är just denna grymma misshandel av Islam jag vänder mig emot, men som vissa andra verkar supportra till 100% genom att ge USA skulden för det....
    SANSLÖST!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-15, 00:10

Sniper:

"vad tycker du man bör göra med dem som gör detta jag beskrev, är det FINA Muslimer?"

Tyck själv din yxa! Det du beskriver får du vältra dig i. Jag gör egna
    beskrivningar. Vad är värst: en av dina småflickor som våldtas av
    en USA-soldat eller en muslim som tillämpar moderat sharia?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-15, 01:29

Sniperace skrev:hade det inte varit så fruktansvärt hade jag gapskrattat åt din tes, detta jävelskap pågår i de flesta Islamskt styrda länder, från Saudi till Iran osv UTAN Amerikansk inblandning....

och det är just denna grymma misshandel av Islam jag vänder mig emot, men som vissa andra verkar supportra till 100% genom att ge USA skulden för det....
    SANSLÖST!!

Skratta hur mycket du vill, Sniper, men den islamistiska terrorismen ÄR kartlagd. Det är redan fakta att det är västs, och även sovjets/rysslands ageranden som är motorn för dess storhet. Terrorismen finns INTE normalt i det muslimska samhället. Att hävda detta är att gå EMOT den fakta som finns, och då vore det bra m du kunde komma fram med någon form av KÄLLA för detta påstående!

Islamismen har sin GRUND i kampen mot Saudiarabiens makt, för det är de som är väktarna av Mekka. I och med den tydliga banden mellan regimen i Saudiarabien och USA har denna kamp också riktats mot USA. Att USA hade militära styrkor i Saudiarabien inför "befroelsen" av Kuwait, och lång tid därefter, var en av den viktigaste drivkraften för många extremistiska islamistiska grupper tillblivelse och popularitet!

Före det har vi kriget i Afghanistan, då Sovjet hade USA:s nuvarande roll. USA medvetna stöd för just dessa extremister, fast då kallade "motståndsrörelse" (glorifierade i en bondfilm och Rambo III, bland annat), är den enskilt starkaste orsaken till denna fanatiska grenens enorma tillväxt i större delen av tredje världen idag!

Till det kommer dagens krig i Irak och Afghanistan, och USA avgörande stöd för Israel i Israel-Palestinakriget!

Så jag är ledsen, Sniper, men USA:s skuld GÅR INTE ATT GÖMMA UNDAN, om man inte vill ljuga om historien!

Att inse USA:s skuld i problemet, är aabsolut inte detsamma som att stödja problemet! Genom att hävda detta har du lagt till med en enormt extremistisk synvinkel!

Låt historien vara fri från din form av ideologisk styrning, och kritisera de som gör fel - oavsett vilka det är, till och med USA, så har du kommit en bit på vägen!

Tills dess är du bara ytterligare en extremist som tycker att det alltid är "den andre" som är problemet!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-15, 10:17

suck, är det hjärntvätt eller indoktrinering du blivit utsatt för?

FORTFARANDE talar jag om det dessa utsätter sina EGNA för, inte motståndskampen...

ÄR hängningar och halshuggningar av homosexuella resultatet av usa?
    Är dödandet av flickor för att de går i skola resultatet av USa?
    Är stenandet av äktenskapsbrytare resultat av usa?
    är avrättandet av människor för att de avfallit från tron Islam något som är USA,s fel?

Nää, nu får du ge dig, så långt trodde jag inte att du sjunkit.......
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-15, 10:27

Sniperace skrev:suck, är det hjärntvätt eller indoktrinering du blivit utsatt för?

FORTFARANDE talar jag om det dessa utsätter sina EGNA för, inte motståndskampen...

ÄR hängningar och halshuggningar av homosexuella resultatet av usa?
    Är dödandet av flickor för att de går i skola resultatet av USa?
    Är stenandet av äktenskapsbrytare resultat av usa?
    är avrättandet av människor för att de avfallit från tron Islam något som är USA,s fel?

Nää, nu får du ge dig, så långt trodde jag inte att du sjunkit.......

Gör dig inte till större idiot än du är! Du har aldrig varit sådan här tidigare med bortförklaringar och förvirrade inlägg. Att anklaga mig för hjärntvätt och indoktrinering innebär att du sänker dig till en nivå du inte är värdig!

Frågorna du ställer kan bara svaras på ett sätt: Ja - de är DELAKJTIGA!

Detta kan förstås om du läser mer av det jag skrev ovan!

Jag har skrivit mer om hur detta gått till, och kan göra det igen. Men det verkar som du har tappat förmågan att läsa vad man skriver, och mer är inställd på att enbart slå ifrån dig!

Det jag skriver är KARTLAGT OCH VÄLKÄNT idag! Det finns ett antal böcker i detta, skrivna av personer som är ökända för sin stora kunskap om mellanöstern! I stort sett ALLA som studerar dessa frågor på ett samhällsvetenskapligt sätt kommer fram till samma saker!!!

Detta innebär givetvis inte att det är USA som TVINGAR dessa fanatiker att göra dessa åtgärder!

Men utan USA:s ageranden i denna regionen skulle de fanatiska islamisterna antingen inte ens funnits till idag, eller åtmnstone haft oerhört liten makt!

Dagens ockupation är en fortsättning på USA:s idiotiska ageranden, som banar vägen för dessa extremistiska krafterna!

Vill du komma med en ANNAN teori än den som är aktuell i dag, får du banne mig visa bättre tåga än att anklaga mig för att vara dum huvudet!

Jag kan ge dig massor av källor!

Var är dina?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-15, 10:56

men just detta är ju något som praktiserats i dessa länder INNAN USA erns var upptäckt, så det är i sanning väldigt konstigt att du har den åsikten!

Att du kan lasdta USA för för "religiösa" straffsatser i den Islamska världen....

HUVUDLÖST anser jag.

då är det självfallet USA fel att det brändes häxor med eller?

kan du visa på något som usa gör för att de avrättar homosexuella med halshuggning i Saudiarabien?
    Kan du berätta var usa,s inblandning ligger när de hänger en homosexuell i Iran?
    kan du berätta hur det kommer sig att en äktenskapsbryterska stenas i Iran?

fastän detta är så gamla saker att detta existerade innan USA kom till?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-15, 12:41

Sniper! Nu har du upprepat så många gånger att det finns
    folk som dödar småflickor för att de går i skolan
    att nu är det upp till bevis.

Nu är det dags för dig att lämna ett enda belägg
    för att någon (vem som helst) har dödat en småflicka
    för att hon gått i skolan. Belägg det nu eller sluta
    med denna idiotiska fras som du själv antagligen
    är pappa till.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-03-15, 12:45

Sniperace skrev:men just detta är ju något som praktiserats i dessa länder INNAN USA erns var upptäckt, så det är i sanning väldigt konstigt att du har den åsikten!

Att du kan lasdta USA för för "religiösa" straffsatser i den Islamska världen....

HUVUDLÖST anser jag.

kan du visa på något som usa gör för att de avrättar homosexuella med halshuggning i Saudiarabien?
    Kan du berätta var usa,s inblandning ligger när de hänger en homosexuell i Iran?

Innan USA kom dit? Tja. De där straffen har sitt ursprung i Bibeln.
    Har du aldrig hört Jesus säga: "Den som är utan skuld kastar första
    stenen"? Så lägg ner den där stenen Sniper.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-15, 13:13

Sniperace skrev:men just detta är ju något som praktiserats i dessa länder INNAN USA erns var upptäckt, så det är i sanning väldigt konstigt att du har den åsikten!

HUVUDLÖST anser jag.

Njae... Inte riktigt, Sniper! Just de mer extrema islamisterna av idag har sina rötter i USA:s engagemang i Mellanöstern! Kombinera detta med Israels agerande, och mycket kan förstås - om än inte rättfärdigas.

De länder som hårdast håller i de mer extrema "islamistiska" lagarna, är Saudiarabien och Iran, och där är USA:s delaktighet väldokumenterad!

Du får gärna komma med en källa för dina påståenden, att dessa extrema avvarter praktiserades i den muslimska världen innan USA:s ageranden där. Före 1900-talet var mellanösterns samhällsliv inte mycket värre än den europeiska eller den amerikanska. Förändringarna kom med oljan och utvecklingen av vapenteknologin!

Som sagt, jag kan ge dig MASSOR av källor för mina påståenden!

VAR ÄR DINA???

Jag lastar inte heller USA för sharialagarna, det är dina egna påhitt om vad jag skriver. Jag pratar om den moderna extremistiska islamismen, till vilket bland annat talibanerna tillhör. De är moderna rörelser, och skall inte förknippas med lagar skrivna för över 500 år sedan.

Jag har heller inte skrivit att det är USA:s fel att de agerar som de gör. Det är givetvis DERAS FEL, som agerar på det sättet. Det jag har tagit upp är deras tillblivelse och tillväxt! När muslimska länder får vara i fred från främst västerländsk traditionell våldslära så har de mer extrema avvarterna av islamismen en tendens att försvinna. Tvärt om när väst utövar sin traditionella våldspolitik i egionerna!

Som sagt - detta är kartlagt och välkänd fakta idag, för de som bryr sig!

Jag har källor!

Var är dina?

Dina frågor:

Fråga 1: USA är makten bakom det saudiska kungahuset, och de som varit med att lyfta fram wahabismen som statsreligion. Utan detta - inga halshuggningar i Saudiarabien! Det är USA:s regim som styr Saudiarabien - inte landets medborgare!

Fråga 2: Irans verklighet idag är en direkt utveckling av deras 1900-talshistoria. Imamernas makt började växa i och med att USA slog sönder den gryende demokratin i Iran på 50-talet, tillsatte en grym diktator och hjälpte denne att förtrycka det iranska folket fram till revolutionen. Utan detta agerande, skulle imamerna aldrig ha fått chansen. Därefter har USA agerat minst sagt korkat i Iranfrågan, så att regimen idag knappt har någon opposition i landet.

Fråga 3: Se ovan!

Givetvis är USA inte ansvariga för andra personers ageranden I SIG! Men de är ansvariga för sina egna ageranden, och det vi ser idag är konsekvensen av dessa. Hade muslimerna själva fått välja skulle det funnits spirande demokratier i regionen sedan länge!

Men oljans relation till väst har satt stopp för detta!

Dags för dig att läsa på, innan du fortsätter att göra ett fån av dig själv!

Eller ge åtminstone EN ENDA KÄLLA!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2010-03-15, 13:25

Dao nu för du skärpa dig , jag vill behålla Snipe på denna forum för att denna är väldigt roligt med sina inlägg Wink
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-15, 13:44

Infra skrev:

HUVUDLÖST anser jag.

Innan USA kom dit? Tja. De där straffen har sitt ursprung i Bibeln.
    Har du aldrig hört Jesus säga: "Den som är utan skuld kastar första
    stenen"? Så lägg ner den där stenen Sniper.

jovisst, men det var som sagt 2000 år sedan, det prakiseras fortfarande av dessa, ser du det som upplyftande och bra?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-15, 18:59

KickTheRasist skrev:Dao nu för du skärpa dig , jag vill behålla Snipe på denna forum för att denna är väldigt roligt med sina inlägg Wink

Ja, normalt brukar han faktiskt vara bra. Vad som hänt med honom vet jag inte. Uppenbarligen ligger det en hel del prestige bakom hans ställningstagande...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 08:23