Sniperace 2009-10-29, 14:26
martin7lindgren skrev:Jag förstår,Sniper har rätt och jag fel, ja det stämmer rätt bra med min bild av dig?
Så länge det finns Snipers ute i stugorna kommer rasismen och andra former av utsatt leva och frodas vidare!
Du ska vara medveten om att jag har nog hjälpt fler invandrare än du ens tänkt på, så kom inte med falska anklagelser, du ligger SJÄLV i skuld för hur du bemöts, glöm aldrig det, du behöver INTE skylla på att du pratar "gatans" språk, skriver du på normalt artigt språk får du samma samma tillbaka, skiver du på ett sätt där du vill vara nedsättande får du samma tillbaka, så är det bara Martin, det är inte bara dig förunnat.
och fortfarande anser jag att du INTE har någon som helst läsförståelse, jag har ALDRIG anklagat dig att ha kört på fyllan, eller suttit inne, däremot använder jag DINA EGNA uppgifter om att du knaprat amfetamin, och vad jag kan se just nu så verkar du vara tillbaka när man ser till hur du beter dig.
JAg tror INTE att du är någon som skulle uppskattas av en gammal hemlös, det uppför sig INTE som du......