http://www.aftonbladet.se/nyheter/dodadekvinnor/article14144776.ab
[img][/img]
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14144848.ab
Hon ville bara skiljas. Det blev hennes död!
Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
INGEN jag känner har heller gjort det, känner du något sådant svin?
här är en bild på dina idoler i aktion
Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
Svenskarna är värre - de avlivar 189 kvinnor om året på allehanda andra mycket grymmare sätt!
Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
Svenskarna är värre - de avlivar 189 kvinnor om året på allehanda andra mycket grymmare sätt!
du menar slänger ner från balkonger för att tjejen träffat fel kille?
skär av halsen för att de tappat tron på en allsmäktig gud osv osv?
Tack skall du ha thrakat och detsamma till dig!Thrakath skrev:Förhoppningsvis inga, för er som inte vet så kan jag informera om att hälften av alla förövare i nära relationer är KVINNOR. Det syns inte i statestiken. Gott nytt år allihopa, och puss och kram till alla särkilt Infra, Red alert, Red mental case, Berra, Sossar e lata, förlåt om jag har glömt någon. GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!
Ånä din gamle unkne islamofob! Jag menar stabbad med en förskärare 27 ggr,Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
lazy skrev:Samtliga gärningsmän är inte svenskar i ordets egentliga mening ngt som tycks lätt att bortse ifrån.
Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
lazy skrev:Samtliga gärningsmän är inte svenskar i ordets egentliga mening ngt som tycks lätt att bortse ifrån.
SilverSurfer skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
Ok det är alltså en bild från svenska brott detta?
Nåja visst det kan nog hända här med och då tycker du det är ok?
Infra skrev:Ånä din gamle unkne islamofob! Jag menar stabbad med en förskärare 27 ggr,Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
strypt och ihjälsparkad! Slå det om du kan din gamle get. Glöm aldrig Emma!
Gott Nytt på dig själv Thrakat! Kul att du ville delta i mitt enkla försök
att få till stånd ett rejäält praktgräl till Nyår!
Sniperace skrev:Infra skrev:Ånä din gamle unkne islamofob! Jag menar stabbad med en förskärare 27 ggr,Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
nej, jag glömmer inte våldet mnot Emma som är släkting till mig, och det satans arabsvinet som förgrep sig mot henne...
SilverSurfer skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Ånä din gamle unkne islamofob! Jag menar stabbad med en förskärare 27 ggr,Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
nej, jag glömmer inte våldet mnot Emma som är släkting till mig, och det satans arabsvinet som förgrep sig mot henne...
Arabsvinet= människa........eller vad menar du?
Jag anser INTE att denne har kvar något människovärde efter vad han gjort, han ÄR ett svin som jag önskar ALL olycka i sitt liv, men det är väl just den sortens människor du gillar eller?
RedCloud skrev:Jag anser INTE att denne har kvar något människovärde efter vad han gjort, han ÄR ett svin som jag önskar ALL olycka i sitt liv, men det är väl just den sortens människor du gillar eller?
Man blir fundersam när du skriver "arabsvin", jag tvivlar på att du skulle ha skrivit "europesvin" eller "asiatsvin" om etniciteten varit annorlunda.
En människa begår ett bestialiskt brott, javisst, men är det hans etnicitet som är förklaringen till brottet ?
Regndrottning skrev:lazy skrev:Samtliga gärningsmän är inte svenskar i ordets egentliga mening ngt som tycks lätt att bortse ifrån.
Du menar att det INTE finns en, enda resrasig svensk som har ihjäl sin kvinna?
Infra skrev:
Regndrottning skrev:
Så.... Bara för att andra har ihjäl kvinnor är det helt ok att svenskar också gör det?
RedCloud skrev:
Man blir fundersam när du skriver "arabsvin", jag tvivlar på att du skulle ha skrivit "europesvin" eller "asiatsvin" om etniciteten varit annorlunda.
En människa begår ett bestialiskt brott, javisst, men är det hans etnicitet som är förklaringen till brottet ?
lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Samtliga gärningsmän är inte svenskar i ordets egentliga mening ngt som tycks lätt att bortse ifrån.
Var påstod jag det? Mitt svar avsåg de här kommentarerna:Infra skrev:
Svenskarna är värre - de avlivar 189 kvinnor om året på allehanda andra mycket grymmare sätt!Regndrottning skrev:
Så.... Bara för att andra har ihjäl kvinnor är det helt ok att svenskar också gör det?
Vill du påvisa motstridiga synpunkter eller vad håller du på med? Varkenlazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Samtliga gärningsmän är inte svenskar i ordets egentliga mening ngt som tycks lätt att bortse ifrån.
Var påstod jag det? Mitt svar avsåg de här kommentarerna:Infra skrev:
Svenskarna är värre - de avlivar 189 kvinnor om året på allehanda andra mycket grymmare sätt!Regndrottning skrev:
F.I.S.T skrev:Och den på detta forum i olika grader så utbredda forumhögerrasismen är i full blomning ser jag "arabjävel" "egentliga" osv