ANNA2LINK skrev:SiP skrev:ANNA2LINK skrev:SiP skrev:Regndrottning skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:jag ska iallafall INTE döda någon, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller.
INGEN jag känner har heller gjort det, känner du något sådant svin?
här är en bild på dina idoler i aktion
Måste du överdriva här Sniper? Det var ju här i Sverige som Infra skrev om.
Ja, Sniper måste överdriva.... Ingenting får besudla hans bild om det perfekta allianssverige....
Det som sker i Sverige just nu har alliansen ansvaret för. Och det är BRA, enligt Sniper. Visar man på fakta att det inte är så perfekt och rosenrött som Sniper vill inbilla sig, ja, då tar han till fokusförskjutning..... Hans vanliga taktik när han är svarslös....
Undrar om kvinnan på bilden anser/ansåg att det är/var "överdrivet"..
PUKE!!!
Självklart inte...
Män i alla länder måste skärpa sig mot kvinnor och inte utföra våld mot kvinnor. Lika så som kvinnor ska behandla män bra. För att vi ska få en bra värld att leva i måste alla behandlas med lika värde.
Här i Sverige har vi kommit långt med jämställdheten men har fortfarande en lång bit kvar. Männen tjänar oftast mer, har mer chefsjobb mm mm... Tyvärr så ökar inte jämställdheten med en borglig regering utan tvärtom! Vill vi det i Sverige att jämställdheten ska bli sämre? Vill någon det?
Hur tror du att det någonsin skall bli så om det sitter några blåsta idioter på ett obskyrt forum och tycker det är "överdrivet" att visa bilder på hur kvinnor i andra länder behandlas enligt deras sjuka lagar???
Och naturligtvis är det borglighetens fel i din värld att kvinnor har mindre i snittlön och innehar mindre chefsjobb, en nyhet för dig är kanske att det hände inte så djävla mycket på jämnställdhetsfronten under vänsterstyre heller..
Varför går du på mig så hårt? Skapa en tråd för det andra våldet med då. Inte ökar jämställdheten i ett borgligt Sverige i alla fall, anser du det SIP?
Är inte våld mot kvinnor förkasstligt var det än sker i världen??
Konstig inställning du har...