Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
F.I.S.T
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc - Sida 2 Empty Du är rolig du Red V

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 18:35

    jag kan inte förstå vad du har emot folk som bor i Sumpan? om du mår bra av att tro att jag bor där så gör jag det, allt för att medmänniskan skall må bra Very Happy även om man är en lat bidragstagare som du affraid inget jobb än?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc - Sida 2 Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Redvictory 2010-01-25, 18:42

    Sossar ee lata skrev:jag kan inte förstå vad du har emot folk som bor i Sumpan? om du mår bra av att tro att jag bor där så gör jag det, allt för att medmänniskan skall må bra Very Happy även om man är en lat bidragstagare som du affraid inget jobb än?

    Var har jag nämnt nåt om att jag skulle ha nåt emot folk som bor i sumpan? jag känner några som bor där och de är mina vänner! du får ta och försöka hålla dig till sanningen nån gång! är du på väg att bli en mytoman S-ee-L?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc - Sida 2 Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-25, 19:20

    Sundbyberg är ju en sluten liten småstad ett stenkast från Solna och Stockholm,

    "Sumpanborna" håller sig för sig själva, svårt för utsocknes att bosätta sig där!


    Sumpans stoltheter är väl vattentornet och det gammla ånglocket vid pendeltåg stationen!
    Möjligtvis att deras Bällsta bro över Marabouriver också är kultförklarad Wink

    Sponsored content


    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc - Sida 2 Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:17