jag kan inte förstå vad du har emot folk som bor i Sumpan? om du mår bra av att tro att jag bor där så gör jag det, allt för att medmänniskan skall må bra även om man är en lat bidragstagare som du inget jobb än?
+4
F.I.S.T
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters
Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:jag kan inte förstå vad du har emot folk som bor i Sumpan? om du mår bra av att tro att jag bor där så gör jag det, allt för att medmänniskan skall må bra även om man är en lat bidragstagare som du inget jobb än?
Var har jag nämnt nåt om att jag skulle ha nåt emot folk som bor i sumpan? jag känner några som bor där och de är mina vänner! du får ta och försöka hålla dig till sanningen nån gång! är du på väg att bli en mytoman S-ee-L?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Sundbyberg är ju en sluten liten småstad ett stenkast från Solna och Stockholm,
"Sumpanborna" håller sig för sig själva, svårt för utsocknes att bosätta sig där!
Sumpans stoltheter är väl vattentornet och det gammla ånglocket vid pendeltåg stationen!
Möjligtvis att deras Bällsta bro över Marabouriver också är kultförklarad
"Sumpanborna" håller sig för sig själva, svårt för utsocknes att bosätta sig där!
Sumpans stoltheter är väl vattentornet och det gammla ånglocket vid pendeltåg stationen!
Möjligtvis att deras Bällsta bro över Marabouriver också är kultförklarad