Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
F.I.S.T
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 10:00

    Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! affraid men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  RedCloud 2010-01-25, 10:13

    Frågan är väl hur "herr egenföretagaren" har tid att hänga på ett forum och samtidigt sköta ett företag. Så det är nog kört för dig också, mytomanen.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Redvictory 2010-01-25, 10:18

    Sossar ee lata skrev:Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! affraid men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba Evil or Very Mad

    Eftersom det är din tolkning (och den är fel) du missade (om man kan)
    Sen undrar man ju ! sen när började du lyssna till Mona Sahlin?
    Det som driver dig framåt S-ee-L är en latmask i din ryggrad! din dag går enbart ut på att förpesta tillvaron för din omgivning! du är mao (onödig)
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Redvictory 2010-01-25, 10:19

    RedCloud skrev:Frågan är väl hur "herr egenföretagaren" har tid att hänga på ett forum och samtidigt sköta ett företag. Så det är nog kört för dig också, mytomanen.

    Han kan omöjligt driva ett företag! (möjligen ett vilande) Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty HAHAHA de två mes arbetsskygga har talat

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 12:12

    har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv Very Happy cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 12:52

    Sossar ee lata skrev:har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv Very Happy cheers

    Datorn heter det ... mister smartskaft Cool
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty sorry FIST

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 12:55

    lovar att skriva datorn eftersom det stör dig Very Happy jag vill att alla ska vara glada och nöjda cheers
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  x-medborgare 2010-01-25, 13:01

    Sossar ee lata skrev:har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv Very Happy cheers

    Har du satt din egen lön efter hur mycket andra gör för dig så du kan sitta på nätet ?????
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 13:25

    Sossar ee lata skrev:lovar att skriva datorn eftersom det stör dig Very Happy jag vill att alla ska vara glada och nöjda cheers

    En mycket vidrig människosyn avslöjar du gång på gång mister förnedringsnick
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  RedCloud 2010-01-25, 13:43

    jag vill att alla ska vara glada och nöjda

    Då ska du ta underläppen och dra över huvudet, och svälja.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty kommunisternas lösning

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 14:03

    alla som tycker olika ska dö, du är för mysig Red C, tur att du sitter i din sgogskoja långt ifrån mig, sådana svin som dig ska man hålla sig långt borta ifrån....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty vad menar FIST

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 14:04

    bara för att jag vill göra dig glad så har jag vidrig människosyn!?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  RedCloud 2010-01-25, 14:10

    så har jag vidrig människosyn!?

    grattis, ditt första rätt någonsin på AC-bladet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-25, 14:17

    Aha S-ee-L, du sitter och berättar hur lyckligt lottad du är som inte behöver jobba själv, det gör andra åt dig, du menar av ren omtanke och medmännsklighet?

    Din gåva till din utsatta och minst lottade medmänniskor?

    Det är ju det jag säger,det finns mycket gott i dig S-ee-L, det ser vi nu, jag som brukar se Åsanisse,men det är ju Robin Hood?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Martin Martin

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 15:54

    det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig Very Happy Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  theward 2010-01-25, 16:14

    Sossar ee lata skrev:har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv Very Happy cheers

    jaha för en tid sedan beklagade du dig över dina 60-70 timmarsveckor...

    Antar att du isåfall är på jobbet, men inte jobbar...
    Snacka om slöseri med tid Wink
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  theward 2010-01-25, 16:16

    Sossar ee lata skrev:det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig Very Happy Very Happy
    hur fan lyckas man skriva skog ...som sgog???
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Lilla The W

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-25, 16:55

    det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-25, 16:58

    Du ser, det är inte dåligt att hitta dom lyckligast lottade och göra dom ännu lyckligare!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  theward 2010-01-25, 17:07

    Sossar ee lata skrev:det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar Very Happy

    nja nu ska du inte vara blygsam, tom knugen är ju dyslexier...

    ps det är jag med, men mest när det gäller pennskriven text...

    på tangentbordet blir det lättare tex när tangenterna man ska "slå fel mellan" ligger 5-6cm isär tongue
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 17:17

    Sossar ee lata skrev:det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig Very Happy Very Happy

    Sel tycker att alla som inte jobbar är lata.. men inte när det kommer till honom själv....

    en märklig ekvation det där Cool
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  berralarzon 2010-01-25, 17:49

    Sossar ee lata skrev:Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! affraid men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba Evil or Very Mad

    Du är inte speciellt frisk sel,, janten på din axel måste vara ett helvete för dig.
    så sel roa oss andra mer med dina korkade inlagor.
    Avd: så man av sel!
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  berralarzon 2010-01-25, 17:59

    Sossar ee lata skrev:det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar Very Happy

    Erkänn sel du är alltid full, för åstadkommer man alltid så infantilt korkade inlägg som dig då är man
    Ett. Full?
    Två. Totalt empatilös!
    Tre. Mytoman mm personliga problem.
    Fyra.Skrytmåns (med mindersvärdigshets komplex etc etc)
    Fem. Eller en total idiot i (blåfrontklass)
    //berra
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-25, 18:09

    Av det man kunnat utläsa av Sels syn på arbete och människor, sjukdom och lättja är;

    - att andra är lasta när det inte jobbar, men han själv är smart, när han undviker jobb

    - Det ska gälla olika regler för den rike och den fattige, så till vida att den rike ska få fuska, den rike ska få anlita underbetald arbetskraft, den rike ska få "bidrag" (bonusar, subventioner och löneförmåner kallas det då)
    Medan den lågavlönade inte alla ska ha rätt till Sjukersättning/Socialförsäkring vid sjukdom eller arbetslöshet, trots att man varit med och betalat in via skatt...

    Sels människosyn påminner om Tysklands 30-tal, där man tyckte att människor var olika mycket värd pga av ras... och vissa (6 miljoner människor) därför skulle betecknas som djur och behandlas därefter...

    Kort sagt Sel hävdar ofta med sina inlägg ,människors olika värde
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Redvictory 2010-01-25, 18:22

    F.I.S.T skrev:Av det man kunnat utläsa av Sels syn på arbete och människor, sjukdom och lättja är;

    - att andra är lasta när det inte jobbar, men han själv är smart, när han undviker jobb

    - Det ska gälla olika regler för den rike och den fattige, så till vida att den rike ska få fuska, den rike ska få anlita underbetald arbetskraft, den rike ska få "bidrag" (bonusar, subventioner och löneförmåner kallas det då)
    Medan den lågavlönade inte alla ska ha rätt till Sjukersättning/Socialförsäkring vid sjukdom eller arbetslöshet, trots att man varit med och betalat in via skatt...

    Sels människosyn påminner om Tysklands 30-tal, där man tyckte att människor var olika mycket värd pga av ras... och vissa (6 miljoner människor) därför skulle betecknas som djur och behandlas därefter...

    Kort sagt Sel hävdar ofta med sina inlägg ,människors olika värde

    Jag är helt övertygad om att S-ee-L är arbetslös! han sitter och nöter på sin gamla dator i en sunkig etta i sumpan! det enda han leverear är en massa löjliga inlägg! sen tror han att vi ska se honom som en företagare! (patetiskt) Very Happy

    Sponsored content


    Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc Empty Sv: Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:38