+4
F.I.S.T
Redvictory
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters
Nu är det kört för Redv, Anna, Regtndrottning etc
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Frågan är väl hur "herr egenföretagaren" har tid att hänga på ett forum och samtidigt sköta ett företag. Så det är nog kört för dig också, mytomanen.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba
Eftersom det är din tolkning (och den är fel) du missade (om man kan)
Sen undrar man ju ! sen när började du lyssna till Mona Sahlin?
Det som driver dig framåt S-ee-L är en latmask i din ryggrad! din dag går enbart ut på att förpesta tillvaron för din omgivning! du är mao (onödig)
RedCloud skrev:Frågan är väl hur "herr egenföretagaren" har tid att hänga på ett forum och samtidigt sköta ett företag. Så det är nog kört för dig också, mytomanen.
Han kan omöjligt driva ett företag! (möjligen ett vilande)
har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv
Datorn heter det ... mister smartskaft
- Inlägg 7
sorry FIST
lovar att skriva datorn eftersom det stör dig jag vill att alla ska vara glada och nöjda
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar ee lata skrev:har kontorsjobb så jag sitter en del vid datan, men har även lyckan att ha anställda som vill jobba så man kan jobba lite mindre själv
Har du satt din egen lön efter hur mycket andra gör för dig så du kan sitta på nätet ?????
Sossar ee lata skrev:lovar att skriva datorn eftersom det stör dig jag vill att alla ska vara glada och nöjda
En mycket vidrig människosyn avslöjar du gång på gång mister förnedringsnick
jag vill att alla ska vara glada och nöjda
Då ska du ta underläppen och dra över huvudet, och svälja.
- Inlägg 11
kommunisternas lösning
alla som tycker olika ska dö, du är för mysig Red C, tur att du sitter i din sgogskoja långt ifrån mig, sådana svin som dig ska man hålla sig långt borta ifrån....
- Inlägg 12
vad menar FIST
bara för att jag vill göra dig glad så har jag vidrig människosyn!?
så har jag vidrig människosyn!?
grattis, ditt första rätt någonsin på AC-bladet.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Aha S-ee-L, du sitter och berättar hur lyckligt lottad du är som inte behöver jobba själv, det gör andra åt dig, du menar av ren omtanke och medmännsklighet?
Din gåva till din utsatta och minst lottade medmänniskor?
Det är ju det jag säger,det finns mycket gott i dig S-ee-L, det ser vi nu, jag som brukar se Åsanisse,men det är ju Robin Hood?
Din gåva till din utsatta och minst lottade medmänniskor?
Det är ju det jag säger,det finns mycket gott i dig S-ee-L, det ser vi nu, jag som brukar se Åsanisse,men det är ju Robin Hood?
- Inlägg 15
Martin Martin
det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig
theward- Antal inlägg : 6709
jaha för en tid sedan beklagade du dig över dina 60-70 timmarsveckor...
Antar att du isåfall är på jobbet, men inte jobbar...
Snacka om slöseri med tid
hur fan lyckas man skriva skog ...som sgog???Sossar ee lata skrev:det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig
- Inlägg 18
Lilla The W
det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Du ser, det är inte dåligt att hitta dom lyckligast lottade och göra dom ännu lyckligare!
Sossar ee lata skrev:det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar
nja nu ska du inte vara blygsam, tom knugen är ju dyslexier...
ps det är jag med, men mest när det gäller pennskriven text...
på tangentbordet blir det lättare tex när tangenterna man ska "slå fel mellan" ligger 5-6cm isär
Sossar ee lata skrev:det är dom som är lyckligt lottade som får jobba hos mig
Sel tycker att alla som inte jobbar är lata.. men inte när det kommer till honom själv....
en märklig ekvation det där
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sossar ee lata skrev:Mona sa ju också nu att alla kan göra något, alla ska bidra om man kan, så även om det blir rött eller blått så är det bara att vänja er, latmaskarna i sossesofforna måsta börja röra på de feta rövarna och hjälpa till! men Regndrottning har ju så fullt upp så hon hinner inte jobba
Du är inte speciellt frisk sel,, janten på din axel måste vara ett helvete för dig.
så sel roa oss andra mer med dina korkade inlagor.
Avd: så man av sel!
//berra
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sossar ee lata skrev:det är detta forum som lägger om bokstäverna som den vill, eller kanske Red C idiot som hackar
Erkänn sel du är alltid full, för åstadkommer man alltid så infantilt korkade inlägg som dig då är man
Ett. Full?
Två. Totalt empatilös!
Tre. Mytoman mm personliga problem.
Fyra.Skrytmåns (med mindersvärdigshets komplex etc etc)
Fem. Eller en total idiot i (blåfrontklass)
//berra
Av det man kunnat utläsa av Sels syn på arbete och människor, sjukdom och lättja är;
- att andra är lasta när det inte jobbar, men han själv är smart, när han undviker jobb
- Det ska gälla olika regler för den rike och den fattige, så till vida att den rike ska få fuska, den rike ska få anlita underbetald arbetskraft, den rike ska få "bidrag" (bonusar, subventioner och löneförmåner kallas det då)
Medan den lågavlönade inte alla ska ha rätt till Sjukersättning/Socialförsäkring vid sjukdom eller arbetslöshet, trots att man varit med och betalat in via skatt...
Sels människosyn påminner om Tysklands 30-tal, där man tyckte att människor var olika mycket värd pga av ras... och vissa (6 miljoner människor) därför skulle betecknas som djur och behandlas därefter...
Kort sagt Sel hävdar ofta med sina inlägg ,människors olika värde
- att andra är lasta när det inte jobbar, men han själv är smart, när han undviker jobb
- Det ska gälla olika regler för den rike och den fattige, så till vida att den rike ska få fuska, den rike ska få anlita underbetald arbetskraft, den rike ska få "bidrag" (bonusar, subventioner och löneförmåner kallas det då)
Medan den lågavlönade inte alla ska ha rätt till Sjukersättning/Socialförsäkring vid sjukdom eller arbetslöshet, trots att man varit med och betalat in via skatt...
Sels människosyn påminner om Tysklands 30-tal, där man tyckte att människor var olika mycket värd pga av ras... och vissa (6 miljoner människor) därför skulle betecknas som djur och behandlas därefter...
F.I.S.T skrev:Av det man kunnat utläsa av Sels syn på arbete och människor, sjukdom och lättja är;
Jag är helt övertygad om att S-ee-L är arbetslös! han sitter och nöter på sin gamla dator i en sunkig etta i sumpan! det enda han leverear är en massa löjliga inlägg! sen tror han att vi ska se honom som en företagare! (patetiskt)