Kanske lite hopp då? Här hemma får man ju inte kritisera islamism utan att islamister som Mohamed Omar och Andreas Malm tar åt sig
Ni som kallar mig islamofob stödjer automatiskt då detta förtryck
Mehdi and others in Lahore fear that the Taliban's version of sharia -- which forbids girls from attending school, as well as music, poetry and dance -- is slowly creeping into Lahore, the center of Pakistani culture
Anser ni hur duktiga ni är att gnälla på islamofob, då stödjer ni förbud för flickor att gå i skola, musik poetri och dans!
Ni vet, sånt som ni själva tar för givet är förbjudet av talibanerna?
Pga talibanernas hat mot oliktänkande
"Last year we lost 39 people in acts of terrorism and this year we have lost 17 people in Lahore alone," Lahore police Chief Parvez Rathore said.
Ni som gnäller på islamfobi, har säker inte läst ett skit om islam
Ni rödingar kanske ska tänka om en gång innan ni gastar islamofob till nån som kritiserar islam när ni inte själva läst på ett skit om det?
I synnerhet afa aktivister och ungt vänsterfolk
Sen kanske ni ska lära er skillnaden mellan islam och islamism?
Varför stryker ni islamister medhårs genom att blanda ihop islam och islamism medvetet?
För kritiserar jag islamismen får ni det till som jag kritiserar vanliga muslimer med. Hur hjälper ni dessa tror ni? Som flytt från detta förtryck som ni stödjer?
Hur går rödingars feminism ihop med detta?