kanaljen skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:"alltså stödjer du förtrycket för du vågar ju inte skriva"
Jag har inte sett dig uttala ditt stöd för de blinda vänsterhänta stinsarna i Sudan.
Alltså stöder du deras förtryckare !
(med din s.k. argumentations "teknik")
btw: islamofobi enl wiki
Islamofobi är en pejorativ neologism som syftar på rädsla eller fördomar riktade mot muslimer och religionen islam. Termen används med varierande betydelse och fenomenet är omtvistat, men begreppet syftar vanligen dels på fobi för islam och muslimer, dels på kampanjer mot islam och muslimer som motiveras av denna fientlighet.
Islamofobiska uppfattningar utgår vanligen från en uppdelning i "vi och dom", där muslimer och islam ses som fundamentalt skilt från det som uppfattas som västerländsk kultur och religion. I detta ingår ibland också uppfattningar om och skildringar av muslimer som ett homogent kollektiv.
Jag har alltid varit emot Sudan, nå låt höra dig kritisera talibanförbudet? Du har inte gjort det en
Islamofob som syftar på RÄDSLA eller FÖRDOMAR
Du röding... du drar slutsats att jag går med fördomar
Så jag har fördomar när jag kritiserar förtryck som förbjuder skola, musik, dans och poetri?
Där gjorde du bort dig red!
Och islamfobi är ett påhittat ord som missbrukas av sådana som dig!
Islamofobi precis som alla andra slagord, är en argumentationsteknik. Istället för att diskutera sakfrågan som med tiden blir allas angelägenhet, så kastar man epiteter istället.
Säger Finne arier som tror att han är den stora svensken ...
patetisk