F.I.S.T 2010-01-13, 23:33
Förtroendegrej ??
Ja det kan så vara, men ingenting, och ingen person, kan vinna Bh:s Råttans, Seels, MS, blåfronts förtroende.... och det är väl detta som som upprört några att de blivit avstängda....
Det finns några vänsternick som hakat på i "ordkrigena" ... men om du tar tex Martin, så har han accepterat tex en av hans trådar borttagna, och säger sig acceptera Admin även om han skulle drabbas.....
Och inget forum, ej heller någon Admin kommer kunna tillfredsställa alla debattörer.
Det finns dom som vill utnyttja yttrandefriheten till att spamma, förstöra, spotta på folk, visa förakt, utväxla ordkrig, kalla andra för dumma saker...
... själv är jag inte så värst intresserad av detta... hade jag velat få något sådant behov tillfredsställt, hade det bara varit att slå på förnedrings-TV
Det viktiga är inte vem Admin är...
Det viktiga är att han/hon är konsekvent och talar om för de som blir avstängda varför de blir det... alternativt varnar först och sedan stänger av ....
Sen kan det hända att Admin gjort/gör misstag ...
Men jag skulle vilja se den Admin som skulle klara sig undan från att göra misstag... och vad viktigare är tom om det funnits något som innebar perfekt Admin så skulle ändå vissa beklaga sig över denne ...
Tycker vi ska vara glada över att det är någon som öht vill ha den otacksamma uppgiften att vara Admin på ett sådant forum...
För det kan inte vara lätt i "trollskogen" alla gånger