Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Redvictory
Dao
Regndrottning
7 posters

En liten undersökning

Omröstning

Vilka rubriker går ni in på?

[ 7 ]
    En liten undersökning Bar_left47%En liten undersökning Bar_right [47%] 
    [ 0 ]
    En liten undersökning Bar_left0%En liten undersökning Bar_right [0%] 
    [ 8 ]
    En liten undersökning Bar_left53%En liten undersökning Bar_right [53%] 
    [ 0 ]
    En liten undersökning Bar_left0%En liten undersökning Bar_right [0%] 

Totalt antal röster: 15
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

En liten undersökning Empty En liten undersökning

Inlägg  Regndrottning 2009-12-17, 21:06

Jag ställer denna fråga då jag själv har som vana att läsa under 'politik och samhälle' samt 'aktuellt'. De övriga rubriker går mig mest förbi. Jag tittar till dem då och då och finner att det är flera intressanta ämnen att diskutera. Men, det blir ingen fart på diskutionerna där då jag misstänker att de flesta här gör som jag.... Vilket är synd.

Jag vill kolla av med er andra hur ni gör och, om det är motiverat, föreslå en ändring till Admin. Då skulle jag vilja föreslå att alla ämnen läggs i en 'bunt'. Då skulle de intressantaste hållas vid liv och de tråkiga, försvinna. Eller kanske under två rubriker, t.ex. 'Samhälle' och 'Övrigt'.

Några åsikter om detta?
    Very Happy

queen
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

En liten undersökning Empty Sv: En liten undersökning

Inlägg  Dao 2009-12-17, 21:26

Samma här! Inte för annat är ointressant i sig, utan mer att man vill begränsa tiden lite i varje fall!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-17, 22:46

Mest Politik och samhälle men Aktuellt ibland! det beror lite på vem som skriver där! Very Happy
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-17, 22:47

Skittråkigt att alla andra trådar tex hobby o musik är så döda Shocked

Fast det kan ju kanske bero på att forumet bara varit ett käbbel och påhoppsforum sista halvåret ...typ
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-12-17, 23:12

theward skrev:Skittråkigt att alla andra trådar tex hobby o musik är så döda Shocked

Fast det kan ju kanske bero på att forumet bara varit ett käbbel och påhoppsforum sista halvåret ...typ

Förhoppningsvis blir det bättre nu admin verkar ha kvicknat till och jag själv slipper läsa dessa blodhöjar trycksnicken påhopp härinne.
    vet att jag själv inte varit guds bästa barn med mina oneliners ala bh,s men dom som fått dom har förtjänat det!
    Smile
    //berra
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-12-18, 23:58

NU tycker jag det är synd att inte fler som har svarat. Jag tycker det skulle vara intressant för alla... särskild Admin.

Går vi inte in på andra rubriker och skriver så tjänar dessa rubriker inget syfte.

Jag skulle tycka att allting skulle kunna läggas under två rubriker *Samhälle', vilket skulle kunna täcka samhället, inrikes och utrikes, politik, forumet och dess deltagare, (vi är ju en community), och alla alla närbesläktade ämnen.

Sedan skulle vi kunna ha 'Övrigt'. Där kan vi skriva om vad som helst. Mat, musik, bilar, vädret, etc. etc....

queen
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-12-19, 00:11

Jag kan svara att jag gör som dig. Ibland har jag varit inne på Kriminalitet och Ämnesfria tråden. Jag har också funderat på vad man skall göra åt det.
    Ibland blir man förvånad över vad man stöter på under de andra Ämnesrubrikerna. Men då är i regel debatten överstånden. Det är synd.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

En liten undersökning Empty hmm

Inlägg  R.O.F.L 2009-12-21, 20:00

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-15, 06:16