Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
carlwiss
bobos
KickTheRasist
enigma
Leena-66
theward
SiP
cleopatra
Susz X
RedCloud
Corven
ANNA2LINK
Regndrottning
Rainman
fredrik rahm70
Jason_Dexter
Redvictory
lazy
MartinLindgren
23 posters

    GAPA & SKRIKA...?

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 21:11

    åter igen skyddar du din kamrat..och förminskar vad denna sysslar med.(du vill ju ej "stöta dej med dina kamrater liksom vilket du visat på ab med)

    Hur får du det till att jag skyddar martin? Jag säger ju till honom!!?

    sorgligt så sorgligt uppenbarligen Läste du ej vad martin skrev till dig eller lyckades inte ta in informationen..

    Jag läste... och jag accepterar att han har rätt att tycka vad han vill. Går han hårdare ut blir jag tuffare. Jag har klor...bokstavligen!

    jag har martin på IGNORE sedan två dagar men han ger ej UPP utan FORTSÄTTER allt mer FRENETISKT och allt smutsigare.

    Ja, helt rätt att du väljer ignorera martin. Men, struntar i honom gör du inte sdå fortsätter att snacka Om honom.

    vem har nu RÄTT??

    visst är det konstigt att fler fattar vad martin sysslar med men ej du som är forumets självutnämde "moderator" regn


    Påhopp igen? När skall du lära dig att jag inte anser du har rätt att vara nedlåtande... Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-25, 21:14

    Regndrottning skrev:åter igen skyddar du din kamrat..och förminskar vad denna sysslar med.(du vill ju ej "stöta dej med dina kamrater liksom vilket du visat på ab med)

    Hur får du det till att jag skyddar martin? Jag säger ju till honom!!?

    sorgligt så sorgligt uppenbarligen Läste du ej vad martin skrev till dig eller lyckades inte ta in informationen..

    Jag läste... och jag accepterar att han har rätt att tycka vad han vill. Går han hårdare ut blir jag tuffare. Jag har klor...bokstavligen!

    jag har martin på IGNORE sedan två dagar men han ger ej UPP utan FORTSÄTTER allt mer FRENETISKT och allt smutsigare.

    Ja, helt rätt att du väljer ignorera martin. Men, struntar i honom gör du inte sdå fortsätter att snacka Om honom.

    vem har nu RÄTT??

    visst är det konstigt att fler fattar vad martin sysslar med men ej du som är forumets självutnämde "moderator" regn


    Påhopp igen? När skall du lära dig att jag inte anser du har rätt att vara nedlåtande... Evil or Very Mad

    som sagt..sorgligt när du skyddar denna som upprepat TROTS ignorering går till allt allvarligare och grövre angrepp
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 21:28

    Jisses!

    Jag ger upp!

    Jag försöker vara trevlig och får bara skit från både håll för detta!

    Låt mig säga en sista gång... Jag skyddar ingen och jag håller ingen av er bakom ryggen!

    Nu är det slut med tillrättavisningar från mig. Nu får både fredrik och martin hålla på bäst de vill med och om varandra. Jag lägger mig inte i!

    Men ingen av er skall komma och gnälla över den andra
    ... Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-25, 21:34

    Regndrottning skrev:Jisses!

    Jag ger upp!

    Jag försöker vara trevlig och får bara skit från både håll för detta!

    Låt mig säga en sista gång... Jag skyddar ingen och jag håller ingen av er bakom ryggen!

    Nu är det slut med tillrättavisningar från mig. Nu får både fredrik och martin hålla på bäst de vill med och om varandra. Jag lägger mig inte i!

    Men ingen av er skall komma och gnälla över den andra
    ... Evil or Very Mad

    nej du anser ju att vissa har mera rätt pga att du sympatiserar med deras politik, så vad väntar man sig av dig??

    matin har därmed RÄTT att förstöra hela forumet enligt dig vilket du visat sedan denna började skiva om..mej

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 21:38

    Jag är säker på Regndrottning både läst och förstått, jag har inte på något sätt varit otrevlig mot henne, Cool
    Jag tycker hur bra som helst om Regndrottning, men det betyder ju inte att någon av oss inte kan säga vad vi tycker eller hur? Wink
    Därför säger jag återigen till dig, gräv ner stridsyxan du också,, det enda du behöver göra Mr.Rahm är att bekräfta det så är ju allt som det ska vara,lägg bara ner allt skit, så blir säkert allt mycket bättre, Very Happy
    Det enda som är bra med vårt fåniga tjabbel är att tjabblet förs på rätt plats nu!
    Och eftersom jag om och om igen ber dig att gräva ner yxan så är det ju du som har bollen, Cool
    Och försök lägga ner skiten att försöka trigga andra mot varandra, t.ex som om Regndrottning lyckas med konststycket att bli vän med dig och inte jag blir det, så säger ju inte jag upp bekantskapen med henne för det, No
    Sen känns det obekvämt för mig att ständigt böna om fred till döva öron! Evil or Very Mad
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  lazy 2009-02-25, 23:07

    Den enda som försöker "trigga" folk mot varandra är du
    martin det har du visat ända sen siffertråden, är det
    enda nöjet du har kvar nu när du inte kommer ut så mycket
    längre?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 00:06

    Puss och kram Lazy, jag gillar dig också! Twisted Evil
    Fast egentligen är jag hetero, men en puss på kinden kan du få! Wink
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Susz X 2009-02-26, 01:35

    martin7lindgren skrev:Ja herre jisses, angående denne Mr.Beeccckkkksssss skräp och skit blogg! Evil or Very Mad
    Vilken clown, Vem inbillar han sig att han är! pig
    Härligt med alla dessa smiliesar! Very Happy
    Han sitter och svingar runt med sitt besserwisser pekfinger och beter som om han vore allsmäktig, han ord och omdömmen över andra är lagen, innbillar han sig, Twisted Evil
    Men det enda han lyfter fram är en usel bild över den lilla människan han själv är, Twisted Evil
    Säger ju allt om vem han själv är, och det sitter han och bjuder på? clown
    En riktig pig clown , och inte annat, ett sant mindrevärdskomplex kan man säga! Twisted Evil

    Jo det är ju så- det säger alltid mer om personen själv..sorgligt egentligen-
    den grabben mår nog inte bra alls.
    Synd om de som verkligen tar illa vid sig av denna nätmobbing och hittepå...
    om det nu var menat så? Vad vet jag?
    Skrattade mest åt eländet. Men tycka synd om? Nää- där går gränsen...har sett föör mycket förnedringar och lögner OM andra och mig själv för att "tycka synd om" denna art av homosapiens...Åsså- nu bryter jag mot mina egna värderingar- att inte snacka "skit" om andra bakom ryggen..men är det skitsnack ??? Undrar jag om inte nicket Beck haft fler nick än någon av oss egentligen haft en aning om??? [Det känns så- eftersom han i sin blogg även skriver om personer som inte ens haft med honom att göra..??Fel kan man göra- men då borde väl en ursäkt vara bässt?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-02-26, 01:40, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  lazy 2009-02-26, 01:39

    martin7lindgren skrev:Puss och kram Lazy, jag gillar dig också! Twisted Evil
    Fast egentligen är jag hetero, men en puss på kinden kan du få! Wink

    Lustigt, det är jag också o mej får du inte ens en puss på
    kinden av.
    tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 10:56

    Ser man på Lazy, det är ju fantastiskt, men då är vi återigen överens om någonting, tror jag?
    Det måste nästan vara minst tredje gången det händer sen vi lärde "forumkänna" varandra! bom
    Men du förstod säkert att mitt puss på kindeninlägg var ironi? bom Det är ju nästan som ett jubileum! bom
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 11:07

    Självklart så står du i din fulla rätt att kommentera en skräpblogg där någon drar in ditt namn suszX! Wink
    Samtidigt kan ju du precis som andra omnämda i Mr.Beeccckkkksssss blogg sträcka på er,
    Det kan ju bara ses som en fullträff, ni måste ju ha gjort "bullseye" på honom tidigare Wink
    För vem tusan vill bli hyllad av honom! Evil or Very Mad
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  cleopatra 2009-02-26, 14:24

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

    Så nu har jag avreagerat mig tror jag Embarassed

    Jag förstår inte att det ska vara så svårt att låta bli att ge sig på folk! Ända sen jag började skriva på forum har jag fascinerats av debattörer som, trots att de är både pålästa och kunniga och ofta skriver både intressanta och insatta inlägg, inte kan låta bli att peta in epiteter om sina motdebattörer! scratch
    De stackars sjuka människor som enbart ägnar sig åt påhopp, egentligen inte har någon egen åsikt utan bara rackar ner på andras inlägg för att skapa konflikt (sk troll) finns det nog inget hopp om, men alla andra borde gå att få stil på.

    VARFÖR är det så svårt att inse att den sanning som man själv ser inte nödvändigtvis måste ses och delas av alla? Och VARFÖR verkar folk tro att en avvikande åsikt automatiskt innebär fria skottpengar? Fattar de inte att samma regler som gäller umgänge IRL måste gälla på nätet? Tänk om folk uppförde sig lika illa i verkligheten som när de sitter gömda bakom sina skärmar i sina hem? Andra människor ÄR inte idioter, troll, nazister, afaiter, rasister, kommunister och andra trevliga tillskrivningar som folk hittar på om andra, bara för att de inte delar DERAS åsikt! Man BEHÖVER inte vinna en debatt och få över alla på sin sida, det är ju egentligen en förutsättning för ett forum att folk tycker olika, annars finns det ju inget att diskutera!!!

    Respektera andras åsikter även om de inte stämmer överrens med dina och framför allt:


    sunny Bemöt andra som du själv vill bli bemött! sunny
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-26, 14:54

    Utmärkt skrivning och inlägg från dig Cleopatra, kristallklart budskap! Wink
    Sen finns alltihopa att beskåda på rätt ställe också! Very Happy
    Så det är väl bara önska en trevlig resa tillsammans med din "knöl", läs ironi, för det brukar man kalla oss grabbar för! Very Happy
    När ni glider iväg till Italien och Rom, det är du/ni värda! Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Susz X 2009-02-27, 01:19

    martin7lindgren skrev:Självklart så står du i din fulla rätt att kommentera en skräpblogg där någon drar in ditt namn suszX! Wink
    Samtidigt kan ju du precis som andra omnämda i Mr.Beeccckkkksssss blogg sträcka på er,
    Det kan ju bara ses som en fullträff, ni måste ju ha gjort "bullseye" på honom tidigare Wink
    För vem tusan vill bli hyllad av honom! Evil or Very Mad


    Hehehe- ja det ligger nog en del "mitt i prick" i det du skriver Martin.
    Blev till och med kallad jävla prickskytt av någon av anhängarna pig
    Hyllad av Beeck- nopp- då skulle det kännas förbaskat otäckt- absolut!
    Men- var får han allt ifrån confused .....hehehehe elephant
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-27, 14:49

    Arrow Med risk för att bli beskylld för angrepp, men jag tar risken, kan konstatera när jag bläddrar på forumet? Cool Varför startar en och samme debattör upp trådar,
    1.Är Mona Sahlin rätt partiledare?
    2.Mona Sahlin drabbad av ännu en motgång?
    3.Internt storbråk om Monas nya val?
    4. Mona va!
    Fyra trådar om i princip samma ämne, hade väl räckt med en, anti, hata Mona tråd? Question

    Samma sak med:
    1. S vill samarbeta med omstrid moscé?
    2. Skandalernas man S partsekreterare?
    Två trådar som kunnde varit en? Question
    Till sist:
    1. De rödgrönas ovilja att diskutera sin egen politik?
    2. Rödgrön SAAB politik, komedi utan slut? Question

    Viket innebär 8 trådar som kunde varit 3, om samma saker, startade av en och samma debattör? Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-27, 17:28

    🇳🇴Särskilt som jag begick misstaget tidigare att ställa en typ supportfråga till nämde debattör, med en onödig tråd! No
    Då åkte jag på en dask & doja på stört, om ofoget att starta onödiga trådar? No
    Så det är väl inte konstigt att man lyfter på hatten och kliar sig på skallen och undrar vad det är frågan om? No
    :
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-28, 15:32

    Vad är ditt problem Mr.Raahhhmmmm, det du kallar inlägg riktade till dig är inget annat än svar på dyngan du själv sprider, Twisted Evil
    Du väljer ju själv om du vill läsa mina inlägg, men yttrandefriheten ger mig full rätt att bemöta ditt skit, eller hur? Twisted Evil
    Sen har jag ju sagt åt dig flera gånger redan, lägg av att bomba mig med skräpmail Twisted Evil
    Du ger ett falskt sken hur ointresserad du är, samtidigt bombar du mig med mail bakom ryggen, mail som jag inte vill ha! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-28, 15:36

    mår du bra??

    nä antagligen inte..


    stackare
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-28, 17:16

    Hur jag mår? Jo tack efter alla omständigheter så bra det går, och varifrån du får påståendet att jag skulle vara någon stackare, bryr jag mig inte om, och du Mr.Raahhhmmmm, som bor nära Maria Torget, kan ju gå ner till parken och skåda mig och hur jag mår och hur synd det är om mig, jag står staty mitt i dammen, Like a Star @ heaven
    Sen har jag tappat räkningen på hur många gånger jag bett dig gräva ner stridsyxan, helt utan resultat, därav anser jag att bollen ligger hos dig grabben,
    Vilket på ren svenska betyder att du kan förvänta dig bli behandlad precis som du själv behandlar andra, hur enkelt som helst, Like a Star @ heaven
    Du kan alltså trycka på avstängningsknappen precis när du vill! Like a Star @ heaven
    Och du till sist, hur står det egentligen till själv! Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-28, 17:46

    tralalala.. ett ägg jag skådar ett ägg!!!GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Agg
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-28, 18:29

    Ahaa, är det så du ser ut, jag visste väl att något blev fel när mamma kläckte dig! Twisted Evil Like a Star @ heaven
    Men det förklarar ju precis allt, du får mitt deltagande grabben, kan ju inte vara kul för dig att börja livet så illa! Evil or Very Mad Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-28, 18:42

    Tragiskt faktiskt, det förefaller ju nästan som din historia började med en miss och en fläck, No Like a Star @ heaven
    Av din bild att dömma! Sad Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 11:26

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Emu
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 11:37

    Ahaaa..., Mr. Raahhhmmmm! Resultatet av det upptorkade misstaget som mamma Like a Star @ heaven gjorde,ser jag? Like a Star @ heaven
    Har jämfört bilden från du var nykläckt och din användarbild, tydliga särdrag,
    Brås du på mamma eller pappa, grabben? Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 11:40

    Ja helt klart, Mr.Raahhhmmmm...! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Likheten är verkligen slående, inga fel på dina gener! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

    Sponsored content


    GAPA & SKRIKA...? - Sida 4 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 02:48