Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+19
carlwiss
bobos
KickTheRasist
enigma
Leena-66
theward
SiP
cleopatra
Susz X
RedCloud
Corven
ANNA2LINK
Regndrottning
Rainman
fredrik rahm70
Jason_Dexter
Redvictory
lazy
MartinLindgren
23 posters

GAPA & SKRIKA...?

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 12:32

Man kan ju undra hur forumet skulle se ut om alla debattörer gjorde lika som någon gör? Like a Star @ heaven
    Man startar upp hur många trådar som helst om precis samma saker? Like a Star @ heaven
    Tänker då på nio trådar från samma person om tre ämnen, nio trådar som kunde ha varit tre, och fått allt sagt ändå? Like a Star @ heaven
    Det är väl en sak om olika debattörer startar varsina om liknande ämnen, men så många från samma person liknar ju ingenting? Like a Star @ heaven
    Dessutom tar ju alla dessa identiska trådar udden ur frågorna dom avses debatteras! Like a Star @ heaven
    Nu påstår inte jag att det är något regelbrott, i ett ocensurerat forum som tillämpar yttrandefrihet, Like a Star @ heaven
    Det förefaller ju bara helt onödigt, så det är tur att inte alla beter sig så! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 12:45

Mera emuer.. dom är ju underbara=)

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Emu
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 12:58

Helt rätt, inget ont om emuer, lite förhistoriska som dom är, Like a Star @ heaven
    Heller inte att leka med när dom härsknar till, Like a Star @ heaven
    Dom är ju bra på att springa fort, sparkas och hacka, då bör man hålla sig undan, såg ett inslag på animal planet, Like a Star @ heaven
    När en dingo försökte ge sig på en emu unge, han tvingades lägga ner och dra som en avlöning med svansen mellan benen när emu hannen kom kutande på sitt allra värsta humör! Like a Star @ heaven
    Javisst är dessa emuer powerfulla djur! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-03-01, 13:02

Eftersom ni båda bor i Stockholm, varför inte bara träffas och gör upp era mellanhavande som riktiga män, istället för att tjafsa via ett tangentbord..
    Tror säkert att om ni tar kontakt med Paolo Roberto så fixar han fram en oktagonbur som ni kan låna.....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 13:13

SiP skrev:Eftersom ni båda bor i Stockholm, varför inte bara träffas och gör upp era mellanhavande som riktiga män, istället för att tjafsa via ett tangentbord..
    Tror säkert att om ni tar kontakt med Paolo Roberto så fixar han fram en oktagonbur som ni kan låna.....

haha ser ej ens vad Martin skriver sedan 6 dar...har blockat han

han kör sitt eget race liksom..total fixering vid mej som verkligen ej är hälsosam eller normal.

btw slogs och lekte jag med paulo när jag va en liten värsting på 80talet=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 13:18

Hmmm..., Så länge menings skiljaktigheterna reds ut på den här Gapa & Skrik tråden så är ju allt till det bästa, eller hur?
    Och som man säger, ju fler kockar dessto sämre soppa,
    Jag är säker på att Mr. Rahm och jag klarar av att reda ut menings skiljaktigheterna själva vad det lider,
    Tror inte du också det Fredrik? Cool
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 13:33

[font=Verdana]Kan någon berätta för mej hur tusan jag skall få Martin att sluta skriva om och till mej då??

Har blockat han sedan 6 DAGAR och ser inte ens vad han skriver utan bara att han skrivit NÅTT.

mannen är ju uppenbarligen ej frisk.

vad jag än skriver ser man en lucka med ett FREEEDRIIIK RAAAAAAAM inlägg av martin..smått psyksjukt och stalkande.

säkert ett par 100 sånna på en vecka istort sätt

SUCK!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 13:45

En öppen fråga till dig Mr.Rahm, har tappat räkningen på hur många gånger jag bett dig gräva ner stridsyxan? Like a Star @ heaven
    Enda svaren är ett fortsatt tjabblande? Like a Star @ heaven
    För att få till ett avslut en gång för alla, har du överhuvudtaget något intresse att lägga ner stridsyxan? Like a Star @ heaven
    Ett enkelt ja eller nej svar går bra! Like a Star @ heaven
    Vid jasvar, bra! Vid nej, ja då vet jag, så behöver jag inte hålla armen utsträckt längre! Like a Star @ heaven
    Så egentligen så räcker det med vilket du vill, ja eller nej får ju samma resultat, eller hur? Like a Star @ heaven
    Då är ju vendettan över! Like a Star @ heaven
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-03-01, 13:55

Jag tycker det är bättre ni gör upp med nävarna ialla fall...Fan, ni kan ju kränga biljetter här på forumet, jag vill se lite boxning Smile
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-01, 14:09

SiP skrev:Jag tycker det är bättre ni gör upp med nävarna ialla fall...Fan, ni kan ju kränga biljetter här på forumet, jag vill se lite boxning Smile

Slår ej kvinnor, barn eller sinneslöa och mentalt ostabila personer eller sjuka...vill ju ha NÅTT motstånd liksom=)

frågan är vilken kategori vissa skall klassificeras efter..
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 14:17

Visserligen så är ju inte jag den som viker ner mig för någon, då tar jag heller ett slag, Like a Star @ heaven
    Att förlora en nävkamp är ju inte så farligt, för då är man ju iallafall näst bäst, inte dåligt! Like a Star @ heaven
    Men nu är inte det mitt motto, så som jag ser på det hella, så har Mr. Rahm bollen, ett enkelt ja eller nej, så är det klart! Like a Star @ heaven
    Ett ja, bra, då kan vi börja snacka med varandra, ett nej, jaha, då respekterar jag det, och då lovar jag aldrig mer svara på något från Mr.Rahm, eller nämna hans namn, Like a Star @ heaven
    Men då krävs ju ömsesidig respekt tillbaka, då ska heller inte mitt namn nämnas av Mr. Rahm! Like a Star @ heaven
    Men håller armen utsträck till jag får ett besked, iallafall ett tag till! Like a Star @ heaven
    Men man kan ju inte vädja om eld upphör hur länge som helst, för inget svar, är ju också ett svar! Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-01, 14:24

Sorry Mr.Rahm..., fel svar! sinnes slöa instabila mentalt störda personer vill du inte fightas mot? No Like a Star @ heaven
    Du vill ju ha motstånd säger du, No Like a Star @ heaven
    Jag antar att det är mig du riktar dig mot med ditt påtalande? Like a Star @ heaven
    Så du inbillar dig och tror att du kan bara räkna ut mig? Wink Like a Star @ heaven
    Mitt tips är att ta inte någon seger i förskott Wink Like a Star @ heaven
    Men armen är utsträck, ett ja eller nej räcker bra! Wink Like a Star @ heaven
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-02, 14:53

Pust...? Visst står det Mr.Raahhhmmmm helt fritt att som han säger spärra mina inlägg, för att han inte klarar av och bemöta mig Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men visst är det här ett ocensurerat forum, och ska verkligen Mr.Raahhhmmmm kunna härja som han vill och ge sig på mig efter behag runt på dom olika trådarna, Like a Star @ heaven
    Har han verkligen rätt att tysta mig på ett öppet ocensurerat forum som tillämpar yttrandefrihet? No
    Skulle han få som han vill, och jag tröttnar på hans skit, då har ju han tystat mig, Like a Star @ heaven
    Och då är ju inte forumet ocensurerat längre! No
    Så släng dig i väggen Mr.Rahm, mig kan du inte tysta, jag svarar och kommenterar vilka trådar jag vill, dina också, eller hur? Like a Star @ heaven
    Den enda som kan stänga av mig är Admin, men varför skulle han göra det, jag har inte brytit mot några av acbladets regler! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 14:58

nån mera än Jag som tycker att Martins ständiga personangrepp och psyksjuka stalking av mej är ganska jobbig och denna borde antingen sluta skriva eller blockera mej så vi får LITE lugn??

Eller är det som vanligt, att ingen vågar säga emot Martin pga skitstormen denna släpper om NÅN tillrätta visar denna?

detta anser han sig ha rätt till - det finns ju ej nån moderator så han gör som han vill (hans egna ord) .
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Empty ärligt talat

Inlägg  theward 2009-03-02, 15:16

Du är allt bra småsint av dig fredrik.
    Man måste tycka som dig, annars har man fel.
    Finns knappt ett inlägg utan att du använder en nedsättande ton mot person eller politiskt åskådning.

Svårt att tro att du snart fyller 39år, men det bevisar väl att mogeheten inte enbart har med ålder att göra.

Personligen tycker jag du beter dig som en riktig idiot, dock tror jag inte att du behöver vara en idiot.

Tror bara du spelar ut dina elaka sidor på internet, hoppas och tror att du är mera sympatiskt IRL.

Att ha olika åsikter är en sak... men att bedriva vendettor mot alla med andra åsikter och livserfarenheter, det är ju ganska okonstruktivt.

Ingen gillar någon som håller på så helt enkelt och ingen lyssnar heller
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:20

så klart du läser ju allt vi "ONDA" skriver negativt..inget nytt..och försvarar din "kamrat martins " stalkande och eviga förstörelselusta ..

tycker bara synd om dig faktiskt

detta anser han sig ha rätt till - det finns ju ej nån moderator så han gör som han vill (hans egna ord) .
    theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Empty Som sagt vad

Inlägg  theward 2009-03-02, 15:29

Självkritiken varit finns den?

Har flera gånger sagt till martin också.

Skillnaden är att han ta det som en man och blir inte arg på mig och börjar anfalla mig jämnt o ständigt Wink

Angående tycka synd om...
    Man borde kanske tycka synd om människor som saknar empati och som helt tydligt har problem med sig själva.
    Men är de för osympatiska är det svårt att känna så¨dana känslor
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:31

Har flera gånger sagt till martin också.

haha inte vad NÅN sett testa och kolla skitstormen.. regn fick den och backade..

Skillnaden är att han ta det som en man och blir inte arg på mig och börjar anfalla mig jämnt o ständigt Wink

dig?? nej ni tycker ju lika.. och 655 år och beter sig som en mytomanisk 12åring är ej man
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-02, 15:35

Ja jisses, nej, nej Mr.Raahhhmmmm, jag har aldrig i något inlägg ens använt ordet moderator, Like a Star @ heaven
    Det är dina ord och ingen annans, suck... Like a Star @ heaven
    Däremot vidhåller jag, att jag påtalat att det nya forumet är ocensurerat och tillämpar yttrandefrihet, eller hur? Like a Star @ heaven
    Sen vet vi ju också att Admin som startat upp, har fullkoll på forumet, det vet vi ju också? Like a Star @ heaven
    Sen är ju en av dom stora fördelarna med yttrandefrihet och ocensurerat, att lirare som du inte längre kan anmäla sönder andra debattörer och trådar efter behag så fort det inte passar Wink
    Vilket blev vardagsmat på det gammla nerlagda AB/forumet, men allt det där vet ju du! Neutral
    Leve det fria ordet och ocensurerad yttrandefrihet! Cool Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:35

nån mera än Jag som tycker att Martins ständiga personangrepp och psyksjuka stalking av mej är ganska jobbig och denna borde antingen sluta skriva eller blockera mej så vi får LITE lugn??

Eller är det som vanligt, att ingen vågar säga emot Martin pga skitstormen denna släpper om NÅN tillrätta visar denna?

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-02, 15:38

Jaså, det tycker du! Att jag ska ta ditt trams som en man och låta dig gå fram som en bulldozer helt oemotsagd! No
    Men det kan du glömma på direkten! Like a Star @ heaven
    Du kan själv välja precis när som helst att gräva ner stridsyxan, Like a Star @ heaven
    Men du verkar inte ha något intresse av det? No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:39

theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Empty tycker vi lika?

Inlägg  theward 2009-03-02, 15:42

Då tycker jag och regndrottning mera lika

Skitstormar från vilket håll de än kommer ifrån, berör mig inte i ryggen.

jag vet det, jag vet och jag är ,den jag är

martin har väl aldrig varit 65år?

Det med tolvåring kan man ju applicera på dig med fredrik
    Fast det är möjligt att självhävdelsebehovet och barnsligheten är större i stockholm än i överiga landet vad vet jag.

Menar, man hör ju aldrig om dryga göteborgare
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-02, 15:45

seså theward gå och krama din kamrat martin nu och fundera varför ingen vill skriva i forumet??

tom jag har tappat lusten pga martins stalking och ständiga angrepp jag ej ens ser efter 7 dagars blockering av hans ständiga inlägg med ett freeedriiik raaaaaaaaammmm....

japp jag SER inte ens vad martin skriver..ÄNDÅ fortsätter han frenetiskt med fragman i mugipan och bomba mej.. vad man än skriver och vem som än skriver.

för detta har han ju RÄTT till som offer och vänster
    theward
    theward

GAPA & SKRIKA...? - Sida 5 Empty Det är mestedels pga

Inlägg  theward 2009-03-02, 15:49

DIG ingen vill skriva.
    Inte pga dig personligen eller ens din politiska åskådning.
    Utan pga att du beter dig som en dryg och otroligt barnslig idiot 95% av tiden.

Fast du kanske kör med devisen bättre att vara hatat, än att inte väcka några som helst känslor hos någon?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:29