Regndrottning skrev:öhh brunnit i skallen regn du som ständigt försvarar vissa och tom UPPMUNTRAR dessa att fortsätta eftersom du har "rätt" till detta som hela internets fågelmamma??
Du om någon skall hålla dej i lek och socialdelen..eftersom dina debatt inlägg åxå oftast är ett Litet påhopp av andra debattörer blandat med offermentalitet när du får ett mothugg eller ett svar du ej gillar.
seså prata om kissar hundar och barn och annat gulligt nu så debatterar vi vuxna
Nejdå ditt pucko!
Du har kört med så många lögner om mig att jag har tröttnat! Samt att du har spammat sönder varenda tråd du kommer i!
Så du din lille lögnare.... Nu det dags för dig att smaka på din egen medicin! För debattera har Du aldrig kunnat! Påhopp, angrepp, hån och nedlåtenhet så fort du sätter fingrarna på tangentbordet.
Du är PEST, fredrik! Och du skall enbart hålla käften! Vill du prata med mig så skall du hålla hyfsad ton eller så får du tillbaka samma skit som du så generöst delar ut! För jag är jävligt trött på dig!
awww du menar att du och bara du får moderera och sedan spela lite offer???
eller skall du styra ämnena och BESTÄMMA vilka som får skriva och vad??
debattera klarar du ej lilla du
50 årig servitris i en stad med 5 krogar... dumma alliansen som inte vill ge dig jobb... ..