Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
carlwiss
bobos
KickTheRasist
enigma
Leena-66
theward
SiP
cleopatra
Susz X
RedCloud
Corven
ANNA2LINK
Regndrottning
Rainman
fredrik rahm70
Jason_Dexter
Redvictory
lazy
MartinLindgren
23 posters

    GAPA & SKRIKA...?

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 22:25

    Regndrottning skrev:öhh brunnit i skallen regn du som ständigt försvarar vissa och tom UPPMUNTRAR dessa att fortsätta eftersom du har "rätt" till detta som hela internets fågelmamma??


    Du om någon skall hålla dej i lek och socialdelen..eftersom dina debatt inlägg åxå oftast är ett Litet påhopp av andra debattörer blandat med offermentalitet när du får ett mothugg eller ett svar du ej gillar.

    seså prata om kissar hundar och barn och annat gulligt nu så debatterar vi vuxna


    Nejdå ditt pucko!

    Du har kört med så många lögner om mig att jag har tröttnat! Samt att du har spammat sönder varenda tråd du kommer i!

    Så du din lille lögnare.... Nu det dags för dig att smaka på din egen medicin! För debattera har Du aldrig kunnat! Påhopp, angrepp, hån och nedlåtenhet så fort du sätter fingrarna på tangentbordet.

    Du är PEST, fredrik! Och du skall enbart hålla käften! Vill du prata med mig så skall du hålla hyfsad ton eller så får du tillbaka samma skit som du så generöst delar ut! För jag är jävligt trött på dig!

    awww du menar att du och bara du får moderera och sedan spela lite offer???

    eller skall du styra ämnena och BESTÄMMA vilka som får skriva och vad??

    debattera klarar du ej lilla du

    50 årig servitris i en stad med 5 krogar... dumma alliansen som inte vill ge dig jobb...
    .
    . lol!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-23, 22:31

    awww du menar att du och bara du får moderera och sedan spela lite offer???

    eller skall du styra ämnena och BESTÄMMA vilka som får skriva och vad??

    debattera klarar du ej lilla du

    50 årig servitris i en stad med 5 krogar... dumma alliansen som inte vill ge dig jobb... ..


    Offer? Det är ditt ord, inte mitt. Samma lögn som du alltid kör med när du inte klarar av att bemöta folk... då skall lögnaktiga angrepp fram, som vanligt!

    Och skriv inte om att debattera, lille du... Det är sådant du inte vet vad ordet ens betyder. Och med dig går det inte att debattera...så jag bemöter dig på samma sätt som du bemöter mig. Fast jag avstår från lögnerna....

    5 krogar? Du avslöjar ännu mer hur urbota okunnig du är. Det blir så när man är uppfödd på lokalpropaganda.

    Men det vi vi alla sedan länge, ditt lögnaktiga fä!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 22:33

    Regndrottning skrev:awww du menar att du och bara du får moderera och sedan spela lite offer???

    eller skall du styra ämnena och BESTÄMMA vilka som får skriva och vad??

    debattera klarar du ej lilla du

    50 årig servitris i en stad med 5 krogar... dumma alliansen som inte vill ge dig jobb... ..


    Offer? Det är ditt ord, inte mitt. Samma lögn som du alltid kör med när du inte klarar av att bemöta folk... då skall lögnaktiga angrepp fram, som vanligt!

    Och skriv inte om att debattera, lille du... Det är sådant du inte vet vad ordet ens betyder. Och med dig går det inte att debattera...så jag bemöter dig på samma sätt som du bemöter mig. Fast jag avstår från lögnerna....

    5 krogar? Du avslöjar ännu mer hur urbota okunnig du är. Det blir så när man är uppfödd på lokalpropaganda.

    Men det vi vi alla sedan länge, ditt lögnaktiga fä!


    lokalpropaganda?? sade kvinnan som skyller allt på alliansen och ej inser att det är hon som är ansvarig för sitt liv.

    nää sitt i din lya gå ej ut kedjerök och gnäll över att alliansen ej ger dig jobb istället som du gjort i 10år..

    vissa är som sköldpaddor som ligger på rygg.. gapar efter att andra skall hjälpa dom klä dom mata och g dom pengar.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  RedCloud 2009-02-23, 22:38

    "nää sitt i din lya gå ej ut och gnäll över att alliansen ej ger dig jobb istället som du gjort i 10år"

    Och du Fredrik, jobbar du på helpdesken i öhhh Borlänge ? Rolling Eyes
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-23, 22:44

    lokalpropaganda?? sade kvinnan som skyller allt på alliansen och ej inser att det är hon som är ansvarig för sitt liv.

    nää sitt i din lya gå ej ut kedjerök och gnäll över att alliansen ej ger dig jobb istället som du gjort i 10år..

    vissa är som sköldpaddor som ligger på rygg.. gapar efter att andra skall hjälpa dom klä dom mata och g dom pengar.


    Ohhh, ja, fredrik.. Du har så rätt så!

    Allt är Alliansens fel! Visserligen tyckte jag inte det innan men om du säger så så måste det vara rätt!

    Fast, jag undrar hur jag kan ha gnällt på alliansen i 10 år när de bara har regerat sedan 2006? Fast jag är säker på att du kommer att förklara detta för mig... Wink

    Och har jag varit arbetslös i tio år? Oj som tiden flyger iväg! Jag som själv tycktes det kändes som kortare tid... men du vet mer än jag i detta. Fast sade du inte tidig 90-tal tidigare? Jag önskar du kunde besluta dig om hur länge jag har varit arbetslös... Jag skulle själv vilja veta...

    Och jag kan inte kedjeröka.... Det är inte gott. Men för att göra dig till viljes skall jag göra mitt bästa...
    Wink
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-23, 22:49



    se så regn.. testa att utbilda dig och skaffa ett jobb och debattera sedan huruvida du vill betala skatt och bidra till välfärden

    som det är nu kostar du bara samhället massor varje år..

    (ca 300000 - 350000 kr är det uträknat att en arbetslös kostar VÄLFÄRDEN)

    skall du betala tillbaka dom med din garantipension du får sedan eller?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  lazy 2009-02-23, 22:52

    fredrik rahm skrev:
    lazy skrev:
    Corven skrev:Från början så kändes det skitbra att ha hittat ett forum där inte inlägg raderades till höger och vänster.

    Men när man ser hur detta forum utvecklas, så vet jag inte om det är så bra i alla fall.

    Inlägg som handlar om ämnet, såna ska inte raderas. Även om det man skriver kanske är kontroversiellt, och kanske till och med extremt i motståndarens ögon sett.

    Men forumet börjar fyllas av allsköns skitinlägg som enbart angriper andra användare.

    Vari består nöjet i att försöka trycka ner andra? Att försöka förlöjliga varandra, håna varandra osv?

    Trodde också att det skulle kunna bli ngt bra,att man kanske skulle vara
    mer benägen att "trampa på bromsen" för självcensurering är ibl. ngt bra,
    tänk en ggn till innan du skickar inlägget men det här bevisar väl att
    även s.k vuxna eg. bara är barn i vuxna kroppar (där ingår tyvärr jag
    själv ibland)

    Sånt fick jag nog av redan på ABs forum, och hoppades att det inte skulle bli likadant här....

    håller helt och fullt med.

    debattera klarar ej vissa och dessa skall hålla sig i trådar som dessa där dom kan chatta och vara sociala..

    prata gärna katter , hundar och maträtter videospel och liknande men sluta spamma ner diskutioner tack

    Hur lyckades du Fredrik? Mitt inlägg blev så konstigt på datorn att jag
    var tvungen att radera.Glad att du fick med det!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Susz X 2009-02-24, 02:05

    [center]Ooops..rena rama ormgropen..


    affraid Hade tänkt skälla lite men..kom av mig..jaja- kanske lika bra det scratch GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Th_toiletpicture-1


    Senast ändrad av Susz X den 2009-02-24, 02:19, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 02:12

    Du menar alltså att du fredrik rahm håller i forumets pekpinne, nu är ju det här ett ocensurerat forum som bjuder på möjligheten att diskutera det mesta?
    Så det gäller väl dig i högsta grad att gilla läget, varför är du annars här? Wink
    Det är inte du som bestämmer vad andra vill tala om! clown
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 04:16

    ÖPPET BREV! Till acbladet/forum, som ni förstår kan inte jag ta ansvar för,
    FREDRK RAHMS betende, Evil or Very Mad
    Tänker då få hans stalking av mig varenda dag, vet faktiskt inte vad jag ska göra, han fortsätter bara sitt sedvanliga skit mot mig och min person från AB:s forum! Evil or Very Mad
    Jag vet inte hur många gånger sista veckan jag bett honom lägga ner stridsyxan och lägga allt det sämsta kvar när AB/forumet går i graven, men ack nej!
    Istället tycks han bara eskalera mer och mer, och det känns som hans stalking till slut kommer vändas mot mig? Evil or Very Mad
    Därför undrar jag, ska jag tvingas lägga ner och utgå från forumet, skulle kunna tänka mig det för forumets bästa, Evil or Very Mad
    Om jag bara visste att han inte bara väljer ut någon annan att smutskasta och förfölja, Twisted Evil
    Vad tycker ni andra, ett gott råd tack? Question Arrow
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 12:23

    Fredrik Rahm sätter gränser, samtidigt som han hostar upp helt felaktiga anklagelser mot mig runt om på forumet, Evil or Very Mad
    Så bara igår gick han på mig Evil or Very Mad Med bl.a att jag skulle gnidas in i urin! Evil or Very Mad
    Sen var jag en fårskalle som hör hemma i ugnen? Evil or Very Mad
    Till sist kallades jag mental liten någonting...? Twisted Evil
    Men i sedvanlig ordning rättfärdigar han sig själv genom att påtala han bara ger igen minsan? Evil or Very Mad
    Själv tycker jag det verkar som det lille livet börjat få upp ångan, som vi är vana att se honom? No
    Man börjar ju fundera på vad hans problem egentligen är, Arrow
    Förutom ett totalt mindrevärds komplex, tycks han fan vara en mentalhaverist av stora mått? Twisted Evil
    En tragisk person helt enkelt! Arrow
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 12:37

    SUCK....! Tråkigt men sant, fan vad skönt att få säga vad man tycker!
    Och hela härligheten på precis rätt plats också! Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-24, 16:33

    Susz X skrev:[center]Ooops..rena rama ormgropen..


    affraid Hade tänkt skälla lite men..kom av mig..jaja- kanske lika bra det scratch GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Th_toiletpicture-1


    sikta på det BLÅ blocket i pissoaren=)

    Intressant att vissa blir mer och mer rabiata desto mer man faktiskt ignorerar dom.


    skönt att kunna SPÄRRA vissas inlägg så man inte ens ser vad dom skriver
    clown
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 16:47

    Kan du inte göra hela forumet en Björtjänst när du ändå är igång, spärra dina egna inlägg också så slipper många av oss andra se dom? Twisted Evil
    Förövrigt förvånar det mig inte att du är för feg att höra sanningen om ditt eget betende? Twisted Evil
    För att du är en feg, usel, tunn liten krake visste jag ju redan! Twisted Evil
    Och den bilden passar alldeles utmärkt ihop vingmutterbilden du lagt ut på dig själv! Twisted Evil

    För övrigt så visar din fega tystnad över ditt eget usla betende bara på ett erkännande, du vet själv vad du pysslar med? Twisted Evil
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 16:54

    SÅ SANT SOM DET ÄR SAGT! Din stackare, för en gång skull får man hålla med dig!
    Kors i taket, kan ju inte vara kul och få höra sanningen om sig själv! Evil or Very Mad
    Visst är sanningen stenhård, även om man heter fredik rahm, den lille! Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-24, 16:59

    konstigt jag ser att "vissa" rabiat skriver direkt EFTER mina inlägg men slipper se VAD dessa skriver*skrattar*
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 17:47

    Jag förstår att du garvar pysen, måste vara väldigt underhållande att se dig! När man ser sig i spegeln,Twisted Evil
    Själv föredrar jag att gå på cirkus, vilket jag förövrigt gjorde när mina ungar var små, när jag vill se en clown: clown
    Men sånt känner väl inte du till i din självalda barnlösa lilla värld?
    Men vilket som så har cirkusar också en massa fåniga clownwer som rusar runt i manegen! clown
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-24, 17:57

    Snel hest

    Klapa snel hest , snel hest bli klad=)


    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Hestmatte



    Jete klad hest.

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Jettejetteklad

    och den bästa Hest mot folkgrupp


    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Hest_mot_folkkrupp

    mera hest finnes här


    http://www.bartoll.com/snelhest/

    lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 18:18

    HERRE JISSES! Den lille kraken, gör mig nästan lite orolig! Arrow
    Snurrigt värre minsan, men genomgår man ett mentalhaveri så ser man väl allt möjligt framför sig? Arrow
    Fredrik Rahm för tusan, landa, kom ner på jorden av egen kraft! Arrow
    Se för fasen upp, tror du är så här nära att störta, Twisted Evil
    Tänk på att det kan ju göra ont, inte roligt för en så känslig person som du! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 19:06

    Cool Heder till formunstartaren Admin, som idag går ut och säger ifrån att det inte är tillåtet med flera nick samtidigt! Cool
    Dubbelnick och nickapningar har ju bara en avsikt, att skapa oreda! Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-24, 20:35

    Ja du fredrik rahm, kul att få mail från trevliga personer, men varför bombar du mig med ditt skitt, allt har ju redan sagts av dig redan runt om på forumet? Evil or Very Mad
    Sen den här numera av forumet bannade m.nordd, för att vara här med två nick, har skickat skrämmande lika mail som du? Evil or Very Mad
    Varför tror jag att du är både fredrik rahm och m.nordd? Twisted Evil
    Ni låter lika, han har precis som du gått på mig till ditt försvar, jag tror att du är den bannade dubbelnickarn! pig
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Jävlar!

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 01:13

    helvetes, förbanade glödlampa!

    Dyr lågenergilampa som inte ens höll ett år! Och hundra spänn skall de ha för den!

    Inte första gången heller!
    Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-02-25, 01:22

    Köpte själv tre nya 60W lampor, vanliga för ett par veckor sedan, efter några dagar poffade alla tre sönder inom loppet av någon timme, usel kvalitet? Very Happy
    Glöm inte bort att din trasiga lampa innehåller kvicksilver när du slänger den!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-25, 01:25

    Regndrottning skrev:helvetes, förbanade glödlampa!

    Dyr lågenergilampa som inte ens höll ett år! Och hundra spänn skall de ha för den!

    Inte första gången heller!
    Mad

    kan vara "ojämn" el försörjning i ditt hus med lite el spikar.

    prata med grannarna om dom har liknande erfarenheter.*
    tips*
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Regndrottning 2009-02-25, 01:41

    martin7lindgren skrev:Köpte själv tre nya 60W lampor, vanliga för ett par veckor sedan, efter några dagar poffade alla tre sönder inom loppet av någon timme, usel kvalitet? Very Happy
    Glöm inte bort att din trasiga lampa innehåller kvicksilver när du slänger den!

    Tack för påminnelsen! Det hade jag glömt! Tur att jag redan har ett par påsar med elektronikskrot som skall köras till tippen!

    Sponsored content


    GAPA & SKRIKA...? - Sida 2 Empty Sv: GAPA & SKRIKA...?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 18:55