+12
Mona Sahlin
sebastian_drus
Sniperace
Vercingetorix
RedAssVictory
SiP
Dao
råttan III
Infra
MartinLindgren
Redvictory
F.I.S.T
16 posters
Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010")
råttan III- Antal inlägg : 402
Jag håller med om att admin bara är människa. Med sitt andra nick - Enigma - startade admin en tråd som heter "Alliansen mördade Arne". Verkar ju vara en opartiskt person den där admin.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
råttan III skrev:Jag håller med om att admin bara är människa. Med sitt andra nick - Enigma - startade admin en tråd som heter "Alliansen mördade Arne". Verkar ju vara en opartiskt person den där admin.
Är du helt säker på att det är så att Enigma och Admin, är samma person ??... jag menar HELT säker ???
Jag är det inte....
Sen vad gäller att ingen vänster blivit avstängd .... jag undrar, det måste ju bero på var gränsen går nånstans för Admin.... Och stänger man av folk enbart pga av att de är "stora i mun" så håller jag med dig, då finns det goda "kålsupare" till vänster oxå.... och då är det ett fel (mänskligt, men ändå fel) av admin, att du blivit avstängd, om du inte ägnat dig åt nicknappning och spamning....
Men går man på just nicknappning och spaming som regel, så är det inte konstigt att två-tre st höger blivit avstängda, men ingen vänster.... Och då är det fullt möjligt att avstängningen av dig tex var felaktig (Jag har inte debatterat med dig så mycket, så jag kan inte uttala mig)
Redvictory- Antal inlägg : 12028
F.I.S.T skrev:råttan III skrev:Jag håller med om att admin bara är människa. Med sitt andra nick - Enigma - startade admin en tråd som heter "Alliansen mördade Arne". Verkar ju vara en opartiskt person den där admin.
Är du helt säker på att det är så att Enigma och Admin, är samma person ??... jag menar HELT säker ???
Jag är det inte....
Sen vad gäller att ingen vänster blivit avstängd .... jag undrar, det måste ju bero på var gränsen går nånstans för Admin.... Och stänger man av folk enbart pga av att de är "stora i mun" så håller jag med dig, då finns det goda "kålsupare" till vänster oxå.... och då är det ett fel (mänskligt, men ändå fel) av admin, att du blivit avstängd, om du inte ägnat dig åt nicknappning och spamning....
Men går man på just nicknappning och spaming som regel, så är det inte konstigt att två-tre st höger blivit avstängda, men ingen vänster.... Och då är det fullt möjligt att avstängningen av dig tex var felaktig (Jag har inte debatterat med dig så mycket, så jag kan inte uttala mig)
råttan har inte funderat i banor som att det kan vara för att han dagligen i flera års tid gått in på martins trådar och skrivit en massa sarkastiska personliga påhopp?
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:råttan III skrev:Jag håller med om att admin bara är människa. Med sitt andra nick - Enigma - startade admin en tråd som heter "Alliansen mördade Arne". Verkar ju vara en opartiskt person den där admin.
Jag är det inte....
råttan har inte funderat i banor som att det kan vara för att han dagligen i flera års tid gått in på martins trådar och skrivit en massa sarkastiska personliga påhopp?
OK Red.... men då vore det väl riktigt att admin informerade Råttan om detta i samband med avstängningen, samt att då har man satt ribban för vad som gäller åt vänster OCH höger.....??
Jag har inte varit med länge och har inte följt Råttans och Martins förehavanden, jag försöker bara komma till lösning på problemet. Försvarar varken råttan el Martin....
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Vad då Martin Och Råttans förehavanden,vi har inga förehavanden, förutom att han flängt mig i baken i flera år av någon anledning?
Ungefär som han nu inte kan gå vidare efter en dags avstängning så tjatar råttan vidare utan slut!
Ungefär som han nu inte kan gå vidare efter en dags avstängning så tjatar råttan vidare utan slut!
Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:råttan III skrev:Jag håller med om att admin bara är människa. Med sitt andra nick - Enigma - startade admin en tråd som heter "Alliansen mördade Arne". Verkar ju vara en opartiskt person den där admin.
Jag är det inte....
OK Red.... men då vore det väl riktigt att admin informerade Råttan om detta i samband med avstängningen, samt att då har man satt ribban för vad som gäller åt vänster OCH höger.....??
Jag har inte varit med länge och har inte följt Råttans och Martins förehavanden, jag försöker bara komma till lösning på problemet. Försvarar varken råttan el Martin....
Som jag har förstått det så har Admin grovstädat inför en överlämning och då fanns det en som jag tyckte blev avstängd utan anledning och det var V-x
Jag tror inte Admin har tid att förklara för vad var och en blivit avstängda!
det som jag reagerade på var att de på den högra sidan började spamma och anklaga Admin för div anklagelser! sen bytte de nickname och fortsatte i samma anda dvs de verkade inte lärt sig efter att de blivit bannade!
rv,
Admin stängde enbart av högernick och ni börjar till slut fatta att det kanske inte var så smart att stänga av folk baserat på deras åsikter.
Admin stängde enbart av högernick och ni börjar till slut fatta att det kanske inte var så smart att stänga av folk baserat på deras åsikter.
råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Spela inte dum råttan! du mobbade martin flera år på AB också! du vill framstå som en martyr och beklagar dig att du inte ska vara kvar här! ändå är du här mest av alla! hur kommer det sig?
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
Admin bör förklara för alla Råttan nazister vargför de blir avstängda !
Admin är röd rättvisa !
Admin är röd rättvisa !
OK ... innan ni nu fortsätter.... kan ni kolla min nya tråd om förslag till forumregler... vad tycker ni där ?
theward- Antal inlägg : 6709
Redvictory skrev:råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Spela inte dum råttan! du mobbade martin flera år på AB också! du vill framstå som en martyr och beklagar dig att du inte ska vara kvar här! ändå är du här mest av alla! hur kommer det sig?
joo fast nog borde i rimlighetens namn även några vänsternick stängts av....
hur ska man annars få en jämn o rättvis nivå på saker o ting???
Redvictory skrev:råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Jag mobbar ingen. Jag svarar på martins rödgröna propaganda i hans trådar. Tyvärr klarar han inte av att bemöta detta utan flippar ur och börjar jiddra om nazister, rasister, pottor, kiss och bajs.
råttan III skrev:rv,
Hur vet du att det var pga de var Höger som de blev bortstädade? det var ju trots allt några Höger som fick vara kvar! menar du att det bara var "tur" för dem?
eller kan det berott på att de argumenterade och debatterade utan alltför mycket påhopp?
Hur skulle råttan eller någon annan vara säker på Admin skulle vara enigma?
Löjligt påstående, som man inte borde snacka om när man inte vet!
Däremot när jag säger att råttan inte skasnacka om namnkapningar då han kapade mitt namn två gånger på AB forumet, med motiveringen att jag inte ägde namnet,
Så vad är det som säger att inte han är den som kapat mitt namn nu igen?
Råtta:3 visade ju stort prov på låg moral på AB, redan då han hette ericTheDog började han jakten på,min skalp, men när jag förkortade hans namn till The Dog, anmälde han mig med avstängning som följd och motiveringen att man fick inte korta ner hans namn,
Då kom jag åter som Lindgren mitt efternamn, när råttan blev avstängd utan min inblandning, men det hindrade inte honom att komma tillbaka som Lindgran?
Inget att göra åt saken tänkte jag, bytte då tillmitt nuvarande nick martin7lindgren, men då bytte råttan igen till martin8lindgren?
Eftersom han inte har ändrat sitt betendse sen dess i någonting, så varför skulle man inte tvivla på hans moral nu på acbladet?
Det här är inga gissningar,jag vet, råttan vet, hans motiv att rättfärdiga sig då var då att ingen äger ett namn!
Däremot när jag säger att råttan inte skasnacka om namnkapningar då han kapade mitt namn två gånger på AB forumet, med motiveringen att jag inte ägde namnet,
Råtta:3 visade ju stort prov på låg moral på AB, redan då han hette ericTheDog började han jakten på,min skalp, men när jag förkortade hans namn till The Dog, anmälde han mig med avstängning som följd och motiveringen att man fick inte korta ner hans namn,
Då kom jag åter som Lindgren mitt efternamn, när råttan blev avstängd utan min inblandning, men det hindrade inte honom att komma tillbaka som Lindgran?
Inget att göra åt saken tänkte jag, bytte då tillmitt nuvarande nick martin7lindgren, men då bytte råttan igen till martin8lindgren?
Eftersom han inte har ändrat sitt betendse sen dess i någonting, så varför skulle man inte tvivla på hans moral nu på acbladet?
Det här är inga gissningar,jag vet, råttan vet, hans motiv att rättfärdiga sig då var då att ingen äger ett namn!
Det berodde nog snarare på att de inte var lika obekväma för forumvänstern.
råttan III skrev:Redvictory skrev:råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Jag mobbar ingen. Jag svarar på martins rödgröna propaganda i hans trådar. Tyvärr klarar han inte av att bemöta detta utan flippar ur och börjar jiddra om nazister, rasister, pottor, kiss och bajs.
Själv brukar jag hoppa över många av tex blåfronts trådar eftersom de handlar om samma skit! det är när han går in och förstör debatter han fått smaka på samma medicin! varför går du in på martins trådar då om du inte gillar kiss o bajs?
..... Nån som har invändningar eller justeringar på mitt förslag om två admin. ... en höger och en vänster demokratiskt framröstade av forummedlemmar... se min andra tråd ....
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
Redvictory skrev:råttan III skrev:Redvictory skrev:råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Själv brukar jag hoppa över många av tex blåfronts trådar eftersom de handlar om samma skit! det är när han går in och förstör debatter han fått smaka på samma medicin! varför går du in på martins trådar då om du inte gillar kiss o bajs?
Du får väl inte ens rösta psykfallet!
Redvictory debattera på hög nivå !
Red är röd leve den fria röda debatten !
Alla som inte tycker som red stänger vi av !
Stackars avstängda !
Varför skulle det vara konstigt att fråga sig om en grabb biter sig fast i ens bak i flera år, om han är gay?
En relevant frågeställning då man undrar varför, undrar faktiskt fortfarande?
Sen hör jag att råttan fortsätter sitt ing3en äger en tråd, samma attityd han har om andras nicknamn,
Vet inte hur många trådar han startade med precis samma namn som en av mina på AB, men en 8/10 "nya siffror idag" blev det iallafall, men AB tog bort dom direkt varje gång
Sen hör jag att råttan fortsätter sitt ing3en äger en tråd, samma attityd han har om andras nicknamn,
Vet inte hur många trådar han startade med precis samma namn som en av mina på AB, men en 8/10 "nya siffror idag" blev det iallafall, men AB tog bort dom direkt varje gång
martin7lindgren skrev:Hur skulle råttan eller någon annan vara säker på Admin skulle vara enigma?
Enkelt. 2 nick registrerades 28:e Januari innan forumet ens öppnat. Enigma och admin. Detta är bara ett av mina bevis. Har 2 till. Så jag är rätt så säker på min sak.
När det gäller martins påståenden om vad jag gjort på Aftonbladets forum så stämmer det väldigt dåligt med verkligheten. Jag har inte anmält martin för att han kortade ner mitt namn. Det har martin hittat på själv. Jag kallade mig dock lindgran ett tag, men när martin inte gillade det bytte jag namn till bidragslyftaren. Jag har tidigare bett om ursäkt för att jag tog namnet martin8lindgren. Det var ett dåligt skämt. Detta nick hade jag bara i några minuter
Jag står för vad jag gjort och erkänner att jag gjort dumma saker. Kanske dags att fler gör detsamma. Hur ser t.ex martins kontakter med admin ut. Stängde admin av mig på order från martin?
Är det någon som vill försöka lösa problemet och komma med egna konstruktiva förslag, eller kommentera mitt förslag på nya tråden ???
Redvictory skrev:råttan III skrev:Redvictory skrev:råttan III skrev:Till aatt börja med har detta forum existerat i ca 10 månader. Lite svårt att då skriva i någons tråd (kan man äga en tråd?) i flera år. Vidare är det så att när man bemöter martins propaganda i (hans?) trådar så får man veta att man är rasist, nazist, homosexuell. Andra inlägg han skriver handlar om pottor, kiss och bajs. Det finns inte en enda debattör på hela forumet som skriver så mycket strunt som just martin i dessa trådar. Skulle någon av oss stängas av så borde det definitivt vara martin. Hade martin varit högerdebattör hade han varit avstängd för längesen.
Detta är ett forum och man har faktiskt rätt att bemöta vilka inlägg man vill. Jag brukar också undvika blåfronts trådar. Han blev ju också avstängd, vilket få protesterat mot. Dock ska sägas att även blåfront ibland försöker debattera.
martin7lindgren skrev:Varför skulle det vara konstigt att fråga sig om en grabb biter sig fast i ens bak i flera år, om han är gay?
Om du nu ska skriva om vad som hände på ett forum som idag inte ens existerar så vore det fint om du kunde hålla dig till sanningen.
Ber ödmjukast ärade forumdebattörer att släppa "skuldfrågan" och kommentera förslag till lösning, eller komma med egna förslag
» Sorry ... måste gränsa till spamning lite Opa OPa = "Uppa" "Uppa" Städkampsång
» ”när Israel blev till, då blev offren också förövare. " Mörkad historia finns nu att läsa : "Den etniska rensningen av Palestina"
» Vi har ett val till...2010- även de kommunala valen! Hur var det nu med sd?
» branden i Rinkebyn
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"
» ”när Israel blev till, då blev offren också förövare. " Mörkad historia finns nu att läsa : "Den etniska rensningen av Palestina"
» Vi har ett val till...2010- även de kommunala valen! Hur var det nu med sd?
» branden i Rinkebyn
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"